ff uitloggen en op nieuw proberen. Ik kan er gewoon bij hoor. Zowel bij de jeugd als bij de wedstrijden.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:52 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
nope
ik kan niet op wedstrijden en de jeugd ligt er uit
Ik kan je morgen uitdagen voor een jeugd friendly.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:19 schreef Ruudt het volgende:
Ik zoek nog een friendly en een jeugdfriendly.
GEEF JE VANDAAG NOG OP VOOR DE VINNIE JONES / GARY LINEKER AWARD!!!!!!!
yup is gefixtquote:Op zondag 2 maart 2008 16:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff uitloggen en op nieuw proberen. Ik kan er gewoon bij hoor. Zowel bij de jeugd als bij de wedstrijden.
Toch ongeveer 5 sterren denk ik. Bij je hoeveelste scout was deze speler?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
yup is gefixt
jeugdspeler van 15 met matig overall dus die gaan we lekker uitproberen. vanavond in de aanval
2e scoutquote:Op zondag 2 maart 2008 18:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch ongeveer 5 sterren denk ik. Bij je hoeveelste scout was deze speler?
Net zo nutteloos als de vinny jones dus.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:16 schreef One_conundrum het volgende:
Gary lineker is topscoorderstitel?
Heel Hattrick is nutteloos, wat is je punt?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:37 schreef One_conundrum het volgende:
Net zo nutteloos als de vinny jones dus.
Geeft niet die heb je na vanavond toch weer nodigquote:Op zondag 2 maart 2008 18:54 schreef Yurzinho het volgende:
Sjonge...mn 10 dokters weer eens vergeten te ontslaan
Tja soms moet je kiezen hequote:Op zondag 2 maart 2008 18:33 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
2e scout
de eerste kon niet verder komen dan matig pm
2-0 voorquote:Op zondag 2 maart 2008 20:50 schreef Lennox het volgende:
Buitenaards mid gelijk eraf getrapt. 3-0 achter, ollee
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:50 schreef Lennox het volgende:
Buitenaards mid gelijk eraf getrapt. 3-0 achter, ollee
1fucking-1 ... Die lul gaat counter spelen met 352 en dat werkte ook nogquote:K.F.C. Minnertsga
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging uitstekend (heel laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging goed (heel laag)
Rechteraanval zwak (laag)
Centrale aanval uitstekend (hoog)
Linkeraanval formidabel (laag)
STILL MARRIED
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid matig
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging uitstekend (heel laag)
Rechteraanval matig (zeer hoog)
Centrale aanval redelijk (hoog)
Linkeraanval matig (hoog)
Met nog een rode kaartquote:Jongens! Jongens! Dit kan toch niet! Dit kan toch niet! Wat een afschuwelijke vertoning!" Ook de stadionspeaker had er geen goed woord voor over toen in de 76e minuut wat duw- en trekwerk op het middenveld ontaardde in een veldslag tussen beide teams. Na de orde hersteld te hebben, riep de scheidsrechter op advies van zijn grensrechter Bla¸ Botonjič bij zich en gaf de Minnertsga-speler een rode kaart.
dit valt ook wat tegen, maar 33.000 man in het stadion, terwijl het zon overgoten was. Bah baal va het gelijkspel, vorig seizoen 2 maal onterecht verloren en nu gelijk. fuckfuckfuckquote:02-03-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 301 082 ¤ aan entreegeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |