ff volspammenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:33 schreef Tegan het volgende:
tvp
Dit wordt het topic waar ik mijn rijbewijs haal. Dus niet teveel posten jongens
.
Ik doe mee!quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:33 schreef Tegan het volgende:
tvp
Dit wordt het topic waar ik mijn rijbewijs haal. Dus niet teveel posten jongens
.
Ik ga de 27ste op om 13:00quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:16 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Ik doe mee!(hoewel, misschien wordt het toch een beetje krap, in ieder geval TTT dan)
Hij lag er bij mij na 3 werkdagenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Het wachten duurt lang, heb je hem gehaald, nog een week wachten....
Dan ben je de tweede die dat heeft, maat van me had ook hem al na 3 dagen, ik ga vrijdag wel even kijken sowiezo.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:10 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Hij lag er bij mij na 3 werkdagen
Zou wel super zijn, dit weekend nog ff cruisen met het mooie weer.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:44 schreef Addict89 het volgende:
Volgens mij heeft bijna iedereen dat, gewoon even bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
2 dagen bij mijquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:10 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Hij lag er bij mij na 3 werkdagen
Klopt, gewoon normale aanvraagquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zonder spoedaanvraag neem ik aan?
Succes in elk geval, maak je geen zorgen om de consequenties, die zijn er gewoon niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:41 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Morgen examen... Ik heb er niet echt een goed gevoel over maar het kan alle kanten op gaan denk ik...
Ik ook dinsdag TTT! 10 maart examenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:49 schreef cryotek het volgende:
TVP
Dinsdag m'n TTT, 12 maart examen
Noord of zuid?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
As zaterdag mijn TTT en 14 maart examen! Ik rij in Rotterdam, orientatiepunten zijn erg makkelijk moet ik zeggen.. Hopen dus dat ik in 1 keer slaag, al is het maar voor mijn portemonnee
Echt zonde van het geld dat je een TTT gaat doen, terwijl je examendatum al vaststaatquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
As zaterdag mijn TTT en 14 maart examen! Ik rij in Rotterdam, orientatiepunten zijn erg makkelijk moet ik zeggen.. Hopen dus dat ik in 1 keer slaag, al is het maar voor mijn portemonnee
Noordquote:
Het zat in het pakket dat ik heb dus waarom nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:14 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Echt zonde van het geld dat je een TTT gaat doen, terwijl je examendatum al vaststaat. Dan had je dat geld net zo goed aan mij kunnen geven
Heb ik ook afgeredenquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Noord
[..]
Het zat in het pakket dat ik heb dus waarom niet
Ik heb gehoord dat je als je naar Zestienhoven moet niet via de snelweg magquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb ik ook afgereden.
Ik moest naar zestienhoven, zo makkelijk.
Ik werd gewoon over de snelweg geleid op de heenweg, terug wel binnendoor, maar was ook easy verder.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je als je naar Zestienhoven moet niet via de snelweg mag![]()
aar dan is het nog steeds makkelijk
Waarop was je dan gezakt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben gezakt. Wel terecht eigenlijk, maar heel jammer want voor de rest ging het perfect, de examinator was aardig, het was rustig op de weg etc. Gezien de verhalen die hier soms gepost worden is dat een uitzondering...
Stuuringreep en toch geslaagd zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef Simoontjuh het volgende:
Yes ik heb het gehaald![]()
paar foutjes:
hij vond dat ik niet voldoende stil stond voor een stopbord
hij gaf een keer een ruk aan t stuur
en hij vond dat ik te lang achter vrachtwagens bleef rijden maar dat had ik in de volgende situatie verbeterd.
Maar het was voldoende...
Uhm, als je stopt, dan kun je toch niet nóg stiller staan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef Simoontjuh het volgende:
hij vond dat ik niet voldoende stil stond voor een stopbord
Blijkbaar stopte ze nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef amhvj het volgende:
[..]
Uhm, als je stopt, dan kun je toch niet nóg stiller staan?
ja nouja stuuringereep... was maar een klein tikje eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Stuuringreep en toch geslaagd zijn![]()
Maar iig gefeliciteerd! Nu nog een week wachten voordat je hem kan ophalen toch?
Tjah ik stop en zet hem in de 1,, en er kwam niets dus wilde ik verder rijden.. en toen trapte hij op de remquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef amhvj het volgende:
[..]
Uhm, als je stopt, dan kun je toch niet nóg stiller staan?
Niet lullig bedoeld hoor, maar je had dus eigenlijk twee ingrepenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:42 schreef Simoontjuh het volgende:
[..]
Tjah ik stop en zet hem in de 1,, en er kwam niets dus wilde ik verder rijden.. en toen trapte hij op de rem
Och, ze hebben altijd wel wat te zeiken..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Net terug van m'n TTT. Ik heb de vrijstelling binnen, MAAR.... er werd bij gezegd dat het op een examen niet goed genoeg zou zijn. Ik heb namelijk teveel zelfvertrouwen en ik rij als iemand die zijn rijbewijs al binnen heeft
Gelukkig vonden ze autobeheersing wel goed (geen ingrepen gehad en ook niet af laten slaan)..
Hoeft niet. Zijn verouderde bronnen die het tegendeel beweren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:57 schreef Nepthys het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het precies zit met het wel of niet moeten meenemen van een uittreksel van het bevolkingsregister naar het theorie examen? Op de site van het CBR staat er namelijk niks over (maar goed, daar is ook niks te vinden over de theoriekaart), terwijl andere bronnen (o.a. theorieboek) het juist weer wel vermelden. Dus wat is het nou? Ja, ik weet het, het staat ook niet in de OP, maar toch even voor de zekerheid...
Pasfoto moet je ook meenemenquote:Op zondag 24 februari 2008 00:26 schreef amhvj het volgende:
Je gaat er met je inschrijvingskaart en je idkaart heen, en je gaat er weg met een theoriecertificaat en je idkaart.
Goede deal als je het mij vraagt
Veel oefenexamens makenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:27 schreef TC03 het volgende:
Ik heb donderdag theorie, en ben best wel zenuwachtig ervoor.Terwijl ik best goed kan leren. Anyway, ik heb een boekje wat ik nu voor de helft uit heb. Ben van plan het morgen helemaal uit te lezen, en dan woensdag veel vragen oefenen. Red ik het daarmee? Ik vind het niet zo heel erg moeilijk, maar het idee dat dat je maar 6 van de 50 fout mag hebben vind ik altijd wel beklemmend.
Een vriend van me had goed geleerd, vooral op voorrangsituaties enz.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:27 schreef TC03 het volgende:
Ik heb donderdag theorie, en ben best wel zenuwachtig ervoor.Terwijl ik best goed kan leren. Anyway, ik heb een boekje wat ik nu voor de helft uit heb. Ben van plan het morgen helemaal uit te lezen, en dan woensdag veel vragen oefenen. Red ik het daarmee? Ik vind het niet zo heel erg moeilijk, maar het idee dat dat je maar 6 van de 50 fout mag hebben vind ik altijd wel beklemmend.
Mijn rijschool gaf een gratis cursus, dat werkte echt prima. Ik kreeg alle moeilijke vragen die ik ook maar kon krijgen, waardoor ik de eventuele pittige vragen op het examen zou herkennen. Ben uiteindelijk geslaagd met 0 foutquote:Op maandag 25 februari 2008 23:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Een vriend van me had goed geleerd, vooral op voorrangsituaties enz.
Toen ging hij het examen maken, kreeg hij allemaal dingen te zien die hij nog nooit had gezien, en is hij gezakt met 7 fout, terwijl hij prima in staat is zoiets te halen.
Pas dus op dat je alles goed bekijkt.
Ik ook! Waar rij je?quote:Op maandag 25 februari 2008 23:00 schreef SjaakSjofel het volgende:
Ik moet 14 maart voor de eerste keer praktijkexamen doen
Ah, niet bij mij dan. Ik moet in Rotterdam Noord, om 14.00.. Ook een TTT gedaan of niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:18 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Hoorn. Moet om 10 over half 4
Nee, ik heb geen TTT gedaan... mijn bankrekening was al leeg na die 57 lessen die ik nodig heb gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, niet bij mij dan. Ik moet in Rotterdam Noord, om 14.00.. Ook een TTT gedaan of niet?
Bij mij zat ie in het pakket. Heb je nieuwe of oude stijl?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:43 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen TTT gedaan... mijn bankrekening was al leeg na die 57 lessen die ik nodig heb gehad![]()
- Speciale verrichtingen (achteruit rijden enz.)quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:53 schreef TC03 het volgende:
Hoe zit het nou met voetgangers, wanneer moet je ze wel en niet voorlaten? Vind het een beetje verwarrend. Als ze bij een zebrapad staan sowieso, maar soms ook als ze niet bij een zebrapad staan...En parkeren op een fietssuggestiestrook mag niet, alleen stilstaan toch?
Juist ja, bedankt. Ik was er inmiddels zelf ook al achter. Vage boekjes met veel te veel verpakte nutteloze informatie...quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
- Speciale verrichtingen (achteruit rijden enz.)
- Als ze rechtdoorgaan op dezelfde weg als jij af wil slaan
- Niet bij een zebrapad als het geregeld is met verkeerslichten
- En natuurlijk bij het verlaten van een uitrit
Gelukkig oude stijl. Maar dan moet ik wel in één keer slagen, want anders heb ik geen keuze meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij mij zat ie in het pakket. Heb je nieuwe of oude stijl?
Volgens mij Vekabest boek uit 2005 mag je ook niet stilstaan op een fietssuggestiestrookquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:53 schreef TC03 het volgende:
Hoe zit het nou met voetgangers, wanneer moet je ze wel en niet voorlaten? Vind het een beetje verwarrend. Als ze bij een zebrapad staan sowieso, maar soms ook als ze niet bij een zebrapad staan...En parkeren op een fietssuggestiestrook mag niet, alleen stilstaan toch?
Zo lang wachten op een theorie-examen..quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:26 schreef -Trinity- het volgende:
Nieuweling!:
wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen;
Ik heb 7 februari een proefles gehad en een week later ben ik echt begonnen met lessen
hoeveel lessen je hebt gehad;
Een proefles van 30 minuten en 2 lessen van 2 uur (eigenlijk 4 lessen maar ik doe steeds 2 uur achter elkaar)
hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
Een paar keer, maar ik begin pas net. Beter kijken en meer de auto leren kennen.
wanneer je examen hebt en mentale steun kunt gebruiken;
Ik hoop eind voorjaar (rond het centraal examen ook nog eens) af te rijden.
of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties);
Daarna hoop ik, in één keer zou wel leuk zijn!
Gisteren naar het CBR geweest voor mijn theorie. Niet gehaald, net 1 fout teveel. Had fouten in allemaal verschillende categorieën (7 fout in 5 categorieën) dus het was ook niet één onderdeel dat ik niet kende ofzo. Ik kan pas in april opnieuw en dan zitten die gevaarherkenningsvragen er ook bij.
Vreemdste vraag van gisteren vond ik overigens 'Van welke banden heeft u meer profijt bij aquaplaning?' A dunne banden, B dikke banden.
Het was A, want met meer oppervlak glijd/drijf je sneller. Ik dacht juist dat je meer grip had.
natuurlijk ook alles over je motor-/brommerrijbewijs en al het andere dat met je rijbewijs te maken heeft.
Mja, vandaag was er eerst nog plaats in Amsterdam, maar toen ik op Amsterdam klikte op die site kreeg ik pas in april. Ik gebeld: "We zitten vol."quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo lang wachten op een theorie-examen..Ik kon binnen 2 dagen al terecht..
Je kan ook in een andere stad proberen..quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mja, vandaag was er eerst nog plaats in Amsterdam, maar toen ik op Amsterdam klikte op die site kreeg ik pas in april. Ik gebeld: "We zitten vol."
Vervelende aan zo lang wachten is, is dat het nu nog fris in mijn geheugen zit. Tegen die tijd heb ik wel meer rij-ervaring, maar moet ik waarschijnlijk weer alle feitjes op gaan halen enzo. Ik ga in ieder geval nu aan inzicht en gevaarherkenning werken met een vriend van me die bij de politie zit (moet dat ook bijhouden natuurlijk).
Ik woon in de Randstad. Eerder zou ik terecht kunnen in Groningen, Assen of Limburg ofzo. Dan wacht ik wel. Het zit sowieso al bijna overal vol tot eind maart/begin april.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:11 schreef Asgard het volgende:
Je kan ook in een andere stad proberen..
Ja dat is een voicemailquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:57 schreef matthendriks het volgende:
Je kunt ook het nummer van het CBR bellen?
Die vraag van die banden had ik vandaag ook, maar ik wist hem al en had hem wel goedquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:26 schreef -Trinity- het volgende:
Nieuweling!:
wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen;
Ik heb 7 februari een proefles gehad en een week later ben ik echt begonnen met lessen
hoeveel lessen je hebt gehad;
Een proefles van 30 minuten en 2 lessen van 2 uur (eigenlijk 4 lessen maar ik doe steeds 2 uur achter elkaar)
hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
Een paar keer, maar ik begin pas net. Beter kijken en meer de auto leren kennen.
wanneer je examen hebt en mentale steun kunt gebruiken;
Ik hoop eind voorjaar (rond het centraal examen ook nog eens) af te rijden.
of en wanneer je geslaagd bent (en de nodige felicitaties);
Daarna hoop ik, in één keer zou wel leuk zijn!
Gisteren naar het CBR geweest voor mijn theorie. Niet gehaald, net 1 fout teveel. Had fouten in allemaal verschillende categorieën (7 fout in 5 categorieën) dus het was ook niet één onderdeel dat ik niet kende ofzo. Ik kan pas in april opnieuw en dan zitten die gevaarherkenningsvragen er ook bij.
Vreemdste vraag van gisteren vond ik overigens 'Van welke banden heeft u meer profijt bij aquaplaning?' A dunne banden, B dikke banden.
Het was A, want met meer oppervlak glijd/drijf je sneller. Ik dacht juist dat je meer grip had.
natuurlijk ook alles over je motor-/brommerrijbewijs en al het andere dat met je rijbewijs te maken heeft.
Ik weet het...ik weet het.. maar het is allemaal zo spannendquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:41 schreef TC03 het volgende:
Dat leg je rij-instructeur je allemaal wel uit. Het stelt zo weinig voor, dat het geen nut heeft om het van te voren op te zoeken. Maar als je echt wat willt weten, zou ik gewoon aan je ouders vragen of zij e.e.a. uit willen leggen.
I know.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet het...ik weet het.. maar het is allemaal zo spannend
Zeer waarschijnlijk mag je de eerste les toch alleen nog maar gas geven en sturen. Maar mocht dat neit zo zijn:quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet het...ik weet het.. maar het is allemaal zo spannend
Alsof je dat kan voorkomen door een paar tips van het internetquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:32 schreef -Trinity- het volgende:
Dus niet te snel koppeling op laten komen en gelijk gas geven, want dan slaat 'ie af.
Ik mocht tijdens mijn eerste les gelukkig wel al alles zelf doenquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk mag je de eerste les toch alleen nog maar gas geven en sturen. Maar mocht dat neit zo zijn:
-met remmen moet je niet gelijk in 1 keer dat pedaal tot aan de bodem intrappen, dan zit je gelijk met je hoofd door de voorruit (had ik dus een paar keer toen ik voor het eerst mocht remmen).
-je moet vlak voordat je stilstaat het rempedaal ietsje omhoog halen (niet loslaten!) dan krijg je geen schok als je stopt.
-eerst remmen, pas als de toeren heel laag zijn de koppeling intrappen.
-in het begin koppeling heel langzaam op laten komen en pas als je vooruit gaat gas geven. Als je wat meer ervaring en het gevoel krijgt gaat dit allemaal wel sneller.
-koppeling altijd in 1 keer intrappen, maar in stappen loslaten.
En de rest vertelt je instructeur wel
En eigenlijk moet je ook snel schakelen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:32 schreef -Trinity- het volgende:
Dus niet te snel koppeling op laten komen en gelijk gas geven, want dan slaat 'ie af.
Af en toe gassen maar nog steeds voornamelijk sturen. Derde les gewoon alles.quote:
Natuurlijk moet je in een handgeschakelde les nemen. Anders kan je alleen voornamelijk in je eigen (dure?) automaat rijden, en nooit eens in de auto van een vriend of familielid.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En eigenlijk moet je ook snel schakelen.
Ik weet niet wat de instructies ook al weer zeiden, maar tussen de 2000-2500 rpm moet je schakelen dacht ik.
Overigens vind ik dat je rijlessen moet volgen in een auto met een handgeschakelde bak. Rijden met een automaat is te eenvoudig gezocht voor mensen die gemakzuchtig zijn.
Hoe kwam je vooruit dan? De rijinstructeur heeft toch alleen een rem en koppeling?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Af en toe gassen maar nog steeds voornamelijk sturen. Derde les gewoon alles.
Bij mij hadden ze allemaal gas, rem en koppeling.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:00 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hoe kwam je vooruit dan? De rijinstructeur heeft toch alleen een rem en koppeling?![]()
Ik heb bijna 30 lessen gehad, en nog steeds geen theorie...
Aantrappen, en dan van een heuvel af.quote:Op maandag 3 maart 2008 00:00 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
Hoe kwam je vooruit dan? De rijinstructeur heeft toch alleen een rem en koppeling?![]()
Ik heb bijna 30 lessen gehad, en nog steeds geen theorie...
Moet jij je instructeur niet om een examen vragen? Ik kreeg van mijn instructeur gewoon een datum en een tijd te horen...quote:Op maandag 3 maart 2008 10:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Help!! Help!! Help!! Help!! Help!! Help!! Help!! Help!! Help!! Help!! Help!! Help!!
Ik probeer al twee weken een theorie examen in Lelystad aan te vragen maar het lukt niet!!!!
Ja, bij mij dus nietquote:Op maandag 3 maart 2008 10:38 schreef CasB het volgende:
Niet voor een theorie-examen, dat moet je zelf regelen...tenminste, dat was bij mij zo...
Probeer dat eens, bij mij liep 'ie ook een keer vast in Firefox namelijk (nu niet meer, raar genoeg).quote:Op maandag 3 maart 2008 15:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het kantoor neemt niet op
nog niet in IE gedaan
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 maart 2008 17:36 schreef div.bel.broodjes het volgende:
Ik heb vandaag het "nieuwe" rijexamen gereden, dat was voor zowel de examinatrice en mijn instructrice de eerste keer. en tevens mijn 1ste examen. Ik moest naar een "coördinatiepunt "rijden (Basisschool in Delft), zonder aanwijzingen. Aangezien ik dit al een aantal keren had gereden ging dit probleemloos. Hierna straatje keren en fileparkeren. Verolgens de snelweg op, waar ik de kapitale fout maakte te vroeg voor te sorteren waardoor ik op de verkeerde rijstrook belandde (!) Er klonk op dat moment een lijzig stemmetje naast me: "Meneer, u bent nu aan het spookrijden"
Wist toen zeker dat ik zou zakken maar probeerde desondanks op dezelfde voet de rit van de snelweg naar het CBR terug te rijden (opnieuw zonder aanwijzingen).
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat ik geslaagd was. Ze keek naar het "totaalbeeld" en vond dat ik uitstekend reed. Moest beloven alleen nooit meer zo'n stomme fout te makenNou, deal!
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
woensdag in lelystad maar ik heb geen boeken en nog niet geleerd![]()
Al begonnen met leren?quote:Op maandag 3 maart 2008 21:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
welke regels zijn er sinds april 2005 bij gekomen voor je theorieles?
en wat moet je meer kennen want hoorde dat het theorie examen anders was geworden ?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb vandaag burn-outs geoefend met mijn rij-instructeur.
Nee, ik vond het altijd erg geruststellend dat mocht ik een fout maken de instructeur op de rem kon trappen. Daardoor is het ook niet noodzakelijk om je theorie eerst te halen in Nederland, als je het fout doet is er altijd iemand die je fout kan herstellen. En tja, rijervaring opdoen komt hier na het halen van je rijbewijs, maar dan rij je al wel voldoende veilig.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:24 schreef Jackass_ het volgende:
Hoe zien jullie dat? Zou je liever ook de mogelijkheid hebben om met je ouders te leren rijden dan met de rijschool?
Vind het ook wel logisch dat je eerst je theoretische proef moet afleggen voor je effectief de weg op komt, maar dat is in Nederland niet het geval blijkbaar...
Toen ik 18 was begonnenquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:47 schreef Linnie20v het volgende:
Hoelang ben je al bezig? Omdat je je theorie opnieuw moest halen? (of heb ik dat verkeerd begrepen)
![]()
Wat is het verschil met nieuwe stijl qua praktijk eigenlijk?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:42 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Vandaag een 2de praktijkexamen aangevraagd, 13 mei. Eerder kon niet, maar ik vind het wel fijn om nog even te oefenen, nu wordt het nieuwe stijl natuurlijk...
Dat had ik net ook met m'n praktijk examen, er zat alleen iemand anders naast me, meer niet eigenlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik wil trouwens helemaal niet zo een gare TTT
heb 't al eens gedaan en stelt niks voor
gewoon een rijles alleen zit er iemand anders naast je
Oude stijl wordt je helemaal begeleid, nieuwe stijl mag je een deel zelfstandig rijden, en dus zelf je route bepalen. Met andere woorden: Maakt geen zak uit, alleen weet je een deel van je examen al waar je langs gaat/wilt...quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:06 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wat is het verschil met nieuwe stijl qua praktijk eigenlijk?
Mja, doordat je geen extra pedalen hebt, en papa zijn nieuwe auto niet stuk wil hebben leren ze je wel voorzichtig te zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:01 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het altijd erg geruststellend dat mocht ik een fout maken de instructeur op de rem kon trappen. Daardoor is het ook niet noodzakelijk om je theorie eerst te halen in Nederland, als je het fout doet is er altijd iemand die je fout kan herstellen. En tja, rijervaring opdoen komt hier na het halen van je rijbewijs, maar dan rij je al wel voldoende veilig.
Je kan nog zo voorzichtig zijn, de kans is best reeel dat je een inschattingsfout maakt of iets gewoon een keer niet of te laat ziet..kunnen anderen eigenlijk zien dat je een 'lesser' bent?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:39 schreef Jackass_ het volgende:
[..]
Mja, doordat je geen extra pedalen hebt, en papa zijn nieuwe auto niet stuk wil hebben leren ze je wel voorzichtig te zijn![]()
Ja, je moet een blauwe L op je achterruit hangen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:51 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Je kan nog zo voorzichtig zijn, de kans is best reeel dat je een inschattingsfout maakt of iets gewoon een keer niet of te laat ziet..kunnen anderen eigenlijk zien dat je een 'lesser' bent?
Iemand die me kan helpen het telefoonnummer van het CBR in Utrecht te vinden?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:42 schreef WalterSobchak het volgende:
volgens mij gaat dat de hele dag door, tenminste, in Rijswijk wel. Ik zou even bellen, dan kunnen ze wel opzoeken hoe laat je een afspraak hebt.
Ah oke, dat scheelt wel weer. Maar het roepen van stop zorgt wel voor een langere reactietijd natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:22 schreef Jackass_ het volgende:
[..]
Ja, je moet een blauwe L op je achterruit hangen.
Je moet ook een extra binnenspiegel op je voorruit plakken zodat je begeleider het verkeer achter je in het oog kan houden.
Als je begeleider STOP roept ga je ook wel op je rem staan hoor
Inderdaad, dus verkeersinzicht etc wordt belangrijker. Aan de ene kant moet je de situatie beter van tevoren inschatten, maar aan de andere kant kan je zelf je route kiezen waardoor het misschien makkelijker wordtquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Oude stijl wordt je helemaal begeleid, nieuwe stijl mag je een deel zelfstandig rijden, en dus zelf je route bepalen. Met andere woorden: Maakt geen zak uit, alleen weet je een deel van je examen al waar je langs gaat/wilt...
Je krijgt na afloop echt niet te zien welke vraag je fout had hoorquote:
- 6x praktijk, 6e keer pas geslaagdquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:42 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vanmiddag voor de derde keer praktijkexamen gedaan en in een vorig deel zei ik dat 3 keer scheepsrecht is en dat blijkt ook zo te zijn, eindelijk geslaagd!
Even de statistieken waar jullie wel van zullen schrikken...
-60 lessen gehad (kan zelfs iets meer zijn geweest, de tel heb ik niet helemaal goed bij gehouden)
-1 keer TTT gedaan
-1 keer theoriexamen gedaan, meteen geslaagd
-3 keer praktijkexamen gedaan, derde keer geslaagd
Godzijdank ben ik er vanaf, dacht dat ik het nooit zou gaan halen.
Overigens mag ik van puur geluk spreken dat ik geslaagd ben aangezien ik een ernstige ingreep heb gehad. Bij een uitrit alles bekeken, voorrang gegeven, en toen kon ik dus gaan. Dacht ik. Van rechts kwam er opeens een fietser die ik niet had gezien. Die fietser reed dan wel aan de verkeerde kant maar dat is geen excuus. Examinator trapte dus op de rem.
Aangekomen bij het CBR bureau dacht ik dus dat ik gezakt was.
Eenmaal aangeschoven bij tafeltje nummer 14 gaf de examinator mij een hand en zei "je hebt heel domme fouten gemaakt, maar ik vond het voldoende". Ik heb geen idee wat voor domme fouten allemaal aangezien hij me in het begin een compliment gaf omdat er een vrachtwagen, die geen voorrang verleende, opeens de weg op draaide waarop ik dus op de rem trapte. Na een kwartier gaf hij ook aan dat het allemaal goed ging dus daarna moet ik domme fouten hebben gemaakt, hoewel ik alleen die ingreep daarna als een hele domme fout zie.
Toen we trouwens na afloop het CBR terrein opdraaide schoot me opeens te binnen dat hij me geen bijzondere verrichtingen had laten uitvoeren. De enige bijzondere verrichting was dus alleen vooruit een parkeervak indraaien na afloop.
Over 2 dagen leef ik trouwens 20 jaar dus ik ga dubbel feest vieren.
7quote:Op zondag 9 maart 2008 00:33 schreef TC03 het volgende:
Hoeveel fout had je de eerste keer dan?
Ik ook.. En ik wilde een vraag net verbeteren en was ik er net iets te laat meequote:
Oooooh succesquote:Op zondag 9 maart 2008 13:07 schreef DuTank het volgende:
Ik ook.. En ik wilde een vraag net verbeteren en was ik er net iets te laat mee![]()
De keer erop maar 2 fout...![]()
En morgen mag ik op voor praktijk!!!!!!!!
Onzin ook dat zenuwachtig zijn, komt morgen gewoon wel weer, en zo niet, boeiend.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:20 schreef DuTank het volgende:
Ik ben nu nog helemaal niet zenuwachtig.. Mijn ma vannochtend nog: ben je al zenuwachtig voor morgen?
Ikke zo: morgen?
Mamske: Jaa, rij examen..
Ik: ooh ja klopt.. nee hoor,
Ja, maar dat duurt wel langer, in die tijd dat hij roept had hij ook kunen remmen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:22 schreef Jackass_ het volgende:
[..]
Ja, je moet een blauwe L op je achterruit hangen.
Je moet ook een extra binnenspiegel op je voorruit plakken zodat je begeleider het verkeer achter je in het oog kan houden.
Als je begeleider STOP roept ga je ook wel op je rem staan hoor
Ja dat weet ik,quote:Op zondag 9 maart 2008 00:25 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je krijgt na afloop echt niet te zien welke vraag je fout had hoor. Alleen in welke categorie.
Inderdaad, ik ga eerst maar eens mijn proefwerken op school maken en zie dan wel verder.. Ik word nu wel een beetje zenuwachtig van ons mam, die is namelijk altijd zenuwachtiger dan ikquote:Op zondag 9 maart 2008 16:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Onzin ook dat zenuwachtig zijn, komt morgen gewoon wel weer, en zo niet, boeiend.
De dag dat ik af moest rijden had ik ook mn herkansingenquote:Op maandag 10 maart 2008 08:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga eerst maar eens mijn proefwerken op school maken en zie dan wel verder.. Ik word nu wel een beetje zenuwachtig van ons mam, die is namelijk altijd zenuwachtiger dan ik
Uur voor mijn examen ging rampzalig, examen zelf ging goed, geslaagdquote:Op maandag 10 maart 2008 06:47 schreef Luco het volgende:
Nou, met een kwartiertje word ik opgehaald, en om 8 uur afrjiden... Zenuwen gieren door m'n lijf, wat nergens voor nodig is lijkt me... Ga gewoon stukje rijden, alleen zit er nu iemand anders naast.
Maar toch![]()
Gefeliciteerd! Ik heb net ook om 8 uur examen gehad en ben ook geslaagdquote:Op maandag 10 maart 2008 09:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Uur voor mijn examen ging rampzalig, examen zelf ging goed, geslaagd![]()
![]()
![]()
Gefeliciflapstaartquote:Op maandag 10 maart 2008 09:51 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik heb net ook om 8 uur examen gehad en ben ook geslaagd
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 maart 2008 09:51 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik heb net ook om 8 uur examen gehad en ben ook geslaagd
Ik wordt altijd zenuwachtig van het niet-zenuwachtig zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 16:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Onzin ook dat zenuwachtig zijn, komt morgen gewoon wel weer, en zo niet, boeiend.
Ik ben echt een faalz0rquote:Op maandag 10 maart 2008 08:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De dag dat ik af moest rijden had ik ook mn herkansingen.
Veel plezier iig.
Zoals ik al zei, boeiend, volgende keer beter.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:32 schreef DuTank het volgende:
Ik had trouwens echt een niet zo'n vriendelijk uitziend vrouwtje.. Dus ik voelde me ook niet echt op me gemak bij haar in de auto, maar daar ligt de schuld natuurlijk niet
Je kan dan, als je door je instructeur naar huis gebracht word, midden op de snelweg vol op je rem trappen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:36 schreef SjaakSjofel het volgende:
Daarnet de laatste les gehad voor mijn examen, ging gelukkig wel goed. Ik weet niet wat ik ga doen als ik vrijdag zak, maar het heeft iets te maken met moord en doodslag...
wtf, ik heb ook vrijdag examen en ik rij deze week elke dag plus nog een halve les voorrijden....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:36 schreef SjaakSjofel het volgende:
Daarnet de laatste les gehad voor mijn examen, ging gelukkig wel goed. Ik weet niet wat ik ga doen als ik vrijdag zak, maar het heeft iets te maken met moord en doodslag...
Gefeliciteerd!quote:
Ik had voor mijn examen anderhalve week niet gereden, naast het uurtje inrijden voor het examenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtf, ik heb ook vrijdag examen en ik rij deze week elke dag plus nog een halve les voorrijden....
Ik heb er al 59 lessen opzitten, en ik kan me ook niet voorstellen dat ik er nu nog veel beter van ga rijden als ik elke dag les heb. Ik word komende vrijdag om 3 uur opgehaald, rij dan nog 40 minuutjes en ga vervolgens naar het CBR. Als het gaat zoals het vandaag ging, heb ik er redelijk vertrouwen in (* klopt afquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtf, ik heb ook vrijdag examen en ik rij deze week elke dag plus nog een halve les voorrijden....
En gefeliciteerd alle geslaagden
Wat raar dat die prijs overal anders is! Ik moet in Nijmegen 40 euro betalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:51 schreef Luco het volgende:
Crisis, stom rijbewijs. vandaag aangevraagd, kost in Groningen gewoon 58,30 ¤...
In Hoorn moet ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:20 schreef CasB het volgende:
Waar moet je afrijden, SS? En ik denk dat het rijden wel beter zal gaan als je zelfstandig gaat rijden, met een instructeur is het toch anders omdat hij overal op let. Succes in ieder geval!
Vroeg ik me ook laatst afquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:10 schreef Maraca het volgende:
Waarom ben ik niet eerder begonnen met rijles? Dit is geweldig
Het is een beslissing op gemeentelijk niveau. Elke gemeente mag dus zelf haar prijs bepalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef Nad-ja het volgende:
Ik snap niet waarom de prijzen verschillen! Wat oneerlijk. Succes morgen cryotek!
Jammer. Wat voor foutjes dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef cryotek het volgende:
Gezakt
Paar kleine foutjes gemaakt, was voor meneer genoeg om me te laten zakken![]()
Gelukkig is de 2e keer op kosten van de rijschool
Nou dag jongens, tot vrijdagavondquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef cryotek het volgende:
Gezakt
Paar kleine foutjes gemaakt, was voor meneer genoeg om me te laten zakken![]()
Gelukkig is de 2e keer op kosten van de rijschool
Heel veel succes alvast! Komt goed.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:52 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Nou dag jongens, tot vrijdagavond. Ik word stiknerveus van dit soort opmerkingen, ik kan ze beter niet meer lezen, zo vlak voor mijn examen.
Vrijdag vertel ik of ik geslaagd ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is.
Wanneer heb je m aangevraagd? Ik dinsdag, en vandaag lag ie er dus al! Gewoon langsgaan, kijken of je rijbewjis er al ligt! Nee heb je, ja kun je krijgen!quote:
Ik heb m'n pasje ook opgehaald! (en ook dinsdag aangevraagdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Wanneer heb je m aangevraagd? Ik dinsdag, en vandaag lag ie er dus al! Gewoon langsgaan, kijken of je rijbewjis er al ligt! Nee heb je, ja kun je krijgen!
Break a leg!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:48 schreef SjaakSjofel het volgende:
Over 13 minuten mag ik afrijden!!!![]()
Ik heb al drie keer gepoept het afgelopen half uur en ik heb een zwembroek aangetrokken om het zweet in m'n bilnaat nog een beetje netjes af te voeren, wish me luck!
Vertel!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:48 schreef SjaakSjofel het volgende:
Over 13 minuten mag ik afrijden!!!![]()
Ik heb al drie keer gepoept het afgelopen half uur en ik heb een zwembroek aangetrokken om het zweet in m'n bilnaat nog een beetje netjes af te voeren, wish me luck!
Als eens andere rijschool geprobeerd? Kan een wereld van verschil maken...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:17 schreef serjtankian het volgende:
Ik ben al 4 maal gezakt. Volgende keer is dus voor de staat, weet iemand hoe dit precies gaat?
Ook kut dat ik nog nooit gelest heb met het nieuwe examen, weet ik dus niks vanaf.
Nee joh, ik ga er geen fortuin meer aan uitgeven. Ik heb er ook geen geld meer voor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:27 schreef CasB het volgende:
Kun je dan geen lessen nemen zodat je bekend raakt met de nieuwe methode?
Zonde man, volgende keer beter. Maar gooi er eens een paint tegenaan, want ik snap je uitleg niet...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Gezakt![]()
Ik reed op een eenbaansweg in de stad, op een gegeven moment kwam daar een voorsorteerstrook voor naar links bij. Die moest ik hebben. Op de baan waar ik nu op reed was het vrij druk, maar nog wel zo dat er een gat was om op de voorsorteerstrook te gaan. De auto's voor mij reden gewoon door dat gat heen. Ik dacht dus dat dat mij ook wel zou lukken. Op zich ging het ook wel, al dacht de examinator er anders over en toen zat ie aan mn stuur.
Volgens de examinator reed ik verder wel goed en hij had een leuk ritje gevonden. Maar ja, daar koop ik weinig voor
Weinig verschil, duurt iets langer en je vertrekt van een ander punt (meestal wegrestaurant of hotel of zo). Ze stellen je eerst op je gemak, nemen door waar je zwakke punten zitten en bereiden je voor op wat je tegen gaat komen. Erg relaxed en ik heb hem ook op die manier gehaald uiteindelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:17 schreef serjtankian het volgende:
Ik ben al 4 maal gezakt. Volgende keer is dus voor de staat, weet iemand hoe dit precies gaat?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:42 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Zonde man, volgende keer beter. Maar gooi er eens een paint tegenaan, want ik snap je uitleg niet...
Tsja, afgezien van de ingreep vond hij het eigenlijk wel goed, maar regels zijn regels zei ie. Maar hij zei ook dat hij er alle vertrouwen in had dat het volgende keer wel ging lukken dus daar ga ik dan maar vanuitquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:28 schreef Merkie het volgende:
Balen mede-Feyenoorder. Volgende keer beter
.
Yes, ik snap hem! Matig dat je op zoiets gezakt bent. Dan zat het er gewoon niet in denk ik, als dit niet gebeurd was, had ie wel wat anders verzonnen. Zo'n lekkere dooddoener he: "Je hebt verder heel goed gereden". Zal ook wel een beetje zijn om te voorkomen dat je de volgende keer er geen vertrouwen in hebt en stijf staat van de zenuwen. Heb je al een nieuwe datum?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hopelijk is het nu wel duidelijk
Nou, ik had eigenlijk het idee dat hiervoor best wel lekker ging. Het zal niet perfect zijn gegaan, maar ik weet wel zeker dat ik geslaagd had geweest als dit niet gebeurd was (zo zei die examinator het wel).quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:56 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Yes, ik snap hem! Matig dat je op zoiets gezakt bent. Dan zat het er gewoon niet in denk ik, als dit niet gebeurd was, had ie wel wat anders verzonnen. Zo'n lekkere dooddoener he: "Je hebt verder heel goed gereden". Zal ook wel een beetje zijn om te voorkomen dat je de volgende keer er geen vertrouwen in hebt en stijf staat van de zenuwen. Heb je al een nieuwe datum?
Rij je al nieuwe stijl, of wil je nog voor 1 april afrijden? Daarna moet je verplicht nieuwe stijl afrijden toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou, ik had eigenlijk het idee dat hiervoor best wel lekker ging. Het zal niet perfect zijn gegaan, maar ik weet wel zeker dat ik geslaagd had geweest als dit niet gebeurd was (zo zei die examinator het wel).
Nieuwe datum is nog niet bekend, maar zal binnen 2 a 3 weken zijn,
Ja, na 1 april alles nieuwe stijl.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:24 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Rij je al nieuwe stijl, of wil je nog voor 1 april afrijden? Daarna moet je verplicht nieuwe stijl afrijden toch?
Wat valt allemaal onder de nieuwe stijl dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja, na 1 april alles nieuwe stijl.
Ik rij al nieuwe stijlquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:24 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Rij je al nieuwe stijl, of wil je nog voor 1 april afrijden? Daarna moet je verplicht nieuwe stijl afrijden toch?
Stapvoets in z'n 3quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat valt allemaal onder de nieuwe stijl dan?
Dat stapvoets rijden in zijn 3, bochtjes in zijn 2, rijden met tom tom etc... ?
Wat maakt dat het rijden suf zeg...
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef -XX- het volgende:
Mijn instructeur beweerd dat het gemiddeld aantal lessen ligt op 40...
Is dat geloofwaardig.?
30 in z'n 3 is bij het nieuwe rijden eerder regel dan uitzonderingquote:
Ik heb volgens het nieuwe principe afgereden, en rij gewoon normaal, alleen scherpe bochten in zn twee, naar zn drie bij 50 ongeveer, soms trek ik hem door naar 80quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
30 in z'n 3 is bij het nieuwe rijden eerder regel dan uitzondering![]()
Als ik dan wil terugschakelen naar 2 word er wat van gezegd...
Ik moet bij de 80 al naar de 5 toequote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb volgens het nieuwe principe afgereden, en rij gewoon normaal, alleen scherpe bochten in zn twee, naar zn drie bij 50 ongeveer, soms trek ik hem door naar 80.
Regels? Dus volgens hem is het dan zo dat je meteen moet zakken als je een ingreep hebt gehad.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tsja, afgezien van de ingreep vond hij het eigenlijk wel goed, maar regels zijn regels zei ie. Maar hij zei ook dat hij er alle vertrouwen in had dat het volgende keer wel ging lukken dus daar ga ik dan maar vanuit
Ja, maar dat deed ik ook gewoon bij de rijles. Als je eenmaal zelf rijdt ga je anders rijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet bij de 80 al naar de 5 toe
Yep.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef -XX- het volgende:
Mijn instructeur beweerd dat het gemiddeld aantal lessen ligt op 40...
Is dat geloofwaardig.?
Volgende keer dan maarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:50 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Ben gezakt![]()
Moest afrijden in Hoorn, mijn examinator vond dat ik te onrustig reed
jij ook alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:50 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Ben gezakt![]()
Moest afrijden in Hoorn, mijn examinator vond dat ik te onrustig reed
Jij hebt echt geluk met die vader van je. Mijn ouders hebben geen auto dus ik moet eerst nog sparen voor een oud wrak voordat ik pas kan rijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:29 schreef Battlefan het volgende:
Net een stuk gereden met de auto van m'n vader, is toch wel ff wennen, die koppeling reageert totaal anders
Dat is waar, vandaag ook een stukje met de auto van m'n moeder gereden, die gaat toch een stukkie lekkerder, alleen veel minder hardquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:48 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Jij hebt echt geluk met die vader van je. Mijn ouders hebben geen auto dus ik moet eerst nog sparen voor een oud wrak voordat ik pas kan rijden.
Tom tom is onzin, daar hoef je niet mee te rijden. Mijn rij-instructeur zegt dat het CBR daar vrij onduidelijk in is, waardoor iedereen denkt dat 'ie bij het nieuwe rijden met Tom Tom in de auto zit. Dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat valt allemaal onder de nieuwe stijl dan?
Dat stapvoets rijden in zijn 3, bochtjes in zijn 2, rijden met tom tom etc... ?
Wat maakt dat het rijden suf zeg...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 maart 2008 13:59 schreef Jodelaar het volgende:
JAJAJAJJAJAJA
eindelijk, 5e keer maar dit keer geen fouten gemaakt, aardige examinitor
BNOR [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |