Onzin ook dat zenuwachtig zijn, komt morgen gewoon wel weer, en zo niet, boeiend.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:20 schreef DuTank het volgende:
Ik ben nu nog helemaal niet zenuwachtig.. Mijn ma vannochtend nog: ben je al zenuwachtig voor morgen?
Ikke zo: morgen?
Mamske: Jaa, rij examen..
Ik: ooh ja klopt.. nee hoor,
Ja, maar dat duurt wel langer, in die tijd dat hij roept had hij ook kunen remmen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:22 schreef Jackass_ het volgende:
[..]
Ja, je moet een blauwe L op je achterruit hangen.
Je moet ook een extra binnenspiegel op je voorruit plakken zodat je begeleider het verkeer achter je in het oog kan houden.
Als je begeleider STOP roept ga je ook wel op je rem staan hoor
Ja dat weet ik,quote:Op zondag 9 maart 2008 00:25 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je krijgt na afloop echt niet te zien welke vraag je fout had hoor. Alleen in welke categorie.
Inderdaad, ik ga eerst maar eens mijn proefwerken op school maken en zie dan wel verder.. Ik word nu wel een beetje zenuwachtig van ons mam, die is namelijk altijd zenuwachtiger dan ikquote:Op zondag 9 maart 2008 16:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Onzin ook dat zenuwachtig zijn, komt morgen gewoon wel weer, en zo niet, boeiend.
De dag dat ik af moest rijden had ik ook mn herkansingenquote:Op maandag 10 maart 2008 08:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga eerst maar eens mijn proefwerken op school maken en zie dan wel verder.. Ik word nu wel een beetje zenuwachtig van ons mam, die is namelijk altijd zenuwachtiger dan ik
Uur voor mijn examen ging rampzalig, examen zelf ging goed, geslaagdquote:Op maandag 10 maart 2008 06:47 schreef Luco het volgende:
Nou, met een kwartiertje word ik opgehaald, en om 8 uur afrjiden... Zenuwen gieren door m'n lijf, wat nergens voor nodig is lijkt me... Ga gewoon stukje rijden, alleen zit er nu iemand anders naast.
Maar toch![]()
Gefeliciteerd! Ik heb net ook om 8 uur examen gehad en ben ook geslaagdquote:Op maandag 10 maart 2008 09:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Uur voor mijn examen ging rampzalig, examen zelf ging goed, geslaagd![]()
![]()
![]()
Gefeliciflapstaartquote:Op maandag 10 maart 2008 09:51 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik heb net ook om 8 uur examen gehad en ben ook geslaagd
Gefeliciteerdquote:Op maandag 10 maart 2008 09:51 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik heb net ook om 8 uur examen gehad en ben ook geslaagd
Ik wordt altijd zenuwachtig van het niet-zenuwachtig zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 16:17 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Onzin ook dat zenuwachtig zijn, komt morgen gewoon wel weer, en zo niet, boeiend.
Ik ben echt een faalz0rquote:Op maandag 10 maart 2008 08:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De dag dat ik af moest rijden had ik ook mn herkansingen.
Veel plezier iig.
Zoals ik al zei, boeiend, volgende keer beter.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:32 schreef DuTank het volgende:
Ik had trouwens echt een niet zo'n vriendelijk uitziend vrouwtje.. Dus ik voelde me ook niet echt op me gemak bij haar in de auto, maar daar ligt de schuld natuurlijk niet
Je kan dan, als je door je instructeur naar huis gebracht word, midden op de snelweg vol op je rem trappen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:36 schreef SjaakSjofel het volgende:
Daarnet de laatste les gehad voor mijn examen, ging gelukkig wel goed. Ik weet niet wat ik ga doen als ik vrijdag zak, maar het heeft iets te maken met moord en doodslag...
wtf, ik heb ook vrijdag examen en ik rij deze week elke dag plus nog een halve les voorrijden....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:36 schreef SjaakSjofel het volgende:
Daarnet de laatste les gehad voor mijn examen, ging gelukkig wel goed. Ik weet niet wat ik ga doen als ik vrijdag zak, maar het heeft iets te maken met moord en doodslag...
Gefeliciteerd!quote:
Ik had voor mijn examen anderhalve week niet gereden, naast het uurtje inrijden voor het examenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtf, ik heb ook vrijdag examen en ik rij deze week elke dag plus nog een halve les voorrijden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |