Je kan dan, als je door je instructeur naar huis gebracht word, midden op de snelweg vol op je rem trappen...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:36 schreef SjaakSjofel het volgende:
Daarnet de laatste les gehad voor mijn examen, ging gelukkig wel goed. Ik weet niet wat ik ga doen als ik vrijdag zak, maar het heeft iets te maken met moord en doodslag...
wtf, ik heb ook vrijdag examen en ik rij deze week elke dag plus nog een halve les voorrijden....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:36 schreef SjaakSjofel het volgende:
Daarnet de laatste les gehad voor mijn examen, ging gelukkig wel goed. Ik weet niet wat ik ga doen als ik vrijdag zak, maar het heeft iets te maken met moord en doodslag...
Gefeliciteerd!quote:
Ik had voor mijn examen anderhalve week niet gereden, naast het uurtje inrijden voor het examenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtf, ik heb ook vrijdag examen en ik rij deze week elke dag plus nog een halve les voorrijden....
Ik heb er al 59 lessen opzitten, en ik kan me ook niet voorstellen dat ik er nu nog veel beter van ga rijden als ik elke dag les heb. Ik word komende vrijdag om 3 uur opgehaald, rij dan nog 40 minuutjes en ga vervolgens naar het CBR. Als het gaat zoals het vandaag ging, heb ik er redelijk vertrouwen in (* klopt afquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtf, ik heb ook vrijdag examen en ik rij deze week elke dag plus nog een halve les voorrijden....
En gefeliciteerd alle geslaagden
Wat raar dat die prijs overal anders is! Ik moet in Nijmegen 40 euro betalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:51 schreef Luco het volgende:
Crisis, stom rijbewijs. vandaag aangevraagd, kost in Groningen gewoon 58,30 ¤...
In Hoorn moet ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:20 schreef CasB het volgende:
Waar moet je afrijden, SS? En ik denk dat het rijden wel beter zal gaan als je zelfstandig gaat rijden, met een instructeur is het toch anders omdat hij overal op let. Succes in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |