Ik heb er al 59 lessen opzitten, en ik kan me ook niet voorstellen dat ik er nu nog veel beter van ga rijden als ik elke dag les heb. Ik word komende vrijdag om 3 uur opgehaald, rij dan nog 40 minuutjes en ga vervolgens naar het CBR. Als het gaat zoals het vandaag ging, heb ik er redelijk vertrouwen in (* klopt afquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtf, ik heb ook vrijdag examen en ik rij deze week elke dag plus nog een halve les voorrijden....
En gefeliciteerd alle geslaagden
Wat raar dat die prijs overal anders is! Ik moet in Nijmegen 40 euro betalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:51 schreef Luco het volgende:
Crisis, stom rijbewijs. vandaag aangevraagd, kost in Groningen gewoon 58,30 ¤...
In Hoorn moet ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:20 schreef CasB het volgende:
Waar moet je afrijden, SS? En ik denk dat het rijden wel beter zal gaan als je zelfstandig gaat rijden, met een instructeur is het toch anders omdat hij overal op let. Succes in ieder geval!
Vroeg ik me ook laatst afquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:10 schreef Maraca het volgende:
Waarom ben ik niet eerder begonnen met rijles? Dit is geweldig
Het is een beslissing op gemeentelijk niveau. Elke gemeente mag dus zelf haar prijs bepalen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef Nad-ja het volgende:
Ik snap niet waarom de prijzen verschillen! Wat oneerlijk. Succes morgen cryotek!
Jammer. Wat voor foutjes dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef cryotek het volgende:
Gezakt
Paar kleine foutjes gemaakt, was voor meneer genoeg om me te laten zakken![]()
Gelukkig is de 2e keer op kosten van de rijschool
Nou dag jongens, tot vrijdagavondquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:15 schreef cryotek het volgende:
Gezakt
Paar kleine foutjes gemaakt, was voor meneer genoeg om me te laten zakken![]()
Gelukkig is de 2e keer op kosten van de rijschool
Heel veel succes alvast! Komt goed.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:52 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Nou dag jongens, tot vrijdagavond. Ik word stiknerveus van dit soort opmerkingen, ik kan ze beter niet meer lezen, zo vlak voor mijn examen.
Vrijdag vertel ik of ik geslaagd ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |