Ik ook dinsdag TTT! 10 maart examenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:49 schreef cryotek het volgende:
TVP
Dinsdag m'n TTT, 12 maart examen
Noord of zuid?quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
As zaterdag mijn TTT en 14 maart examen! Ik rij in Rotterdam, orientatiepunten zijn erg makkelijk moet ik zeggen.. Hopen dus dat ik in 1 keer slaag, al is het maar voor mijn portemonnee
Echt zonde van het geld dat je een TTT gaat doen, terwijl je examendatum al vaststaatquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:59 schreef Irritatie100 het volgende:
As zaterdag mijn TTT en 14 maart examen! Ik rij in Rotterdam, orientatiepunten zijn erg makkelijk moet ik zeggen.. Hopen dus dat ik in 1 keer slaag, al is het maar voor mijn portemonnee
Noordquote:
Het zat in het pakket dat ik heb dus waarom nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:14 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Echt zonde van het geld dat je een TTT gaat doen, terwijl je examendatum al vaststaat. Dan had je dat geld net zo goed aan mij kunnen geven
Heb ik ook afgeredenquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Noord
[..]
Het zat in het pakket dat ik heb dus waarom niet
Ik heb gehoord dat je als je naar Zestienhoven moet niet via de snelweg magquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb ik ook afgereden.
Ik moest naar zestienhoven, zo makkelijk.
Ik werd gewoon over de snelweg geleid op de heenweg, terug wel binnendoor, maar was ook easy verder.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je als je naar Zestienhoven moet niet via de snelweg mag![]()
aar dan is het nog steeds makkelijk
Waarop was je dan gezakt?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik ben gezakt. Wel terecht eigenlijk, maar heel jammer want voor de rest ging het perfect, de examinator was aardig, het was rustig op de weg etc. Gezien de verhalen die hier soms gepost worden is dat een uitzondering...
Stuuringreep en toch geslaagd zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef Simoontjuh het volgende:
Yes ik heb het gehaald![]()
paar foutjes:
hij vond dat ik niet voldoende stil stond voor een stopbord
hij gaf een keer een ruk aan t stuur
en hij vond dat ik te lang achter vrachtwagens bleef rijden maar dat had ik in de volgende situatie verbeterd.
Maar het was voldoende...
Uhm, als je stopt, dan kun je toch niet nóg stiller staan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:07 schreef Simoontjuh het volgende:
hij vond dat ik niet voldoende stil stond voor een stopbord
Blijkbaar stopte ze nietquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef amhvj het volgende:
[..]
Uhm, als je stopt, dan kun je toch niet nóg stiller staan?
ja nouja stuuringereep... was maar een klein tikje eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Stuuringreep en toch geslaagd zijn![]()
Maar iig gefeliciteerd! Nu nog een week wachten voordat je hem kan ophalen toch?
Tjah ik stop en zet hem in de 1,, en er kwam niets dus wilde ik verder rijden.. en toen trapte hij op de remquote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:19 schreef amhvj het volgende:
[..]
Uhm, als je stopt, dan kun je toch niet nóg stiller staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |