Stapvoets in z'n 3quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat valt allemaal onder de nieuwe stijl dan?
Dat stapvoets rijden in zijn 3, bochtjes in zijn 2, rijden met tom tom etc... ?
Wat maakt dat het rijden suf zeg...
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef -XX- het volgende:
Mijn instructeur beweerd dat het gemiddeld aantal lessen ligt op 40...
Is dat geloofwaardig.?
30 in z'n 3 is bij het nieuwe rijden eerder regel dan uitzonderingquote:
Ik heb volgens het nieuwe principe afgereden, en rij gewoon normaal, alleen scherpe bochten in zn twee, naar zn drie bij 50 ongeveer, soms trek ik hem door naar 80quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
30 in z'n 3 is bij het nieuwe rijden eerder regel dan uitzondering![]()
Als ik dan wil terugschakelen naar 2 word er wat van gezegd...
Ik moet bij de 80 al naar de 5 toequote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb volgens het nieuwe principe afgereden, en rij gewoon normaal, alleen scherpe bochten in zn twee, naar zn drie bij 50 ongeveer, soms trek ik hem door naar 80.
Regels? Dus volgens hem is het dan zo dat je meteen moet zakken als je een ingreep hebt gehad.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tsja, afgezien van de ingreep vond hij het eigenlijk wel goed, maar regels zijn regels zei ie. Maar hij zei ook dat hij er alle vertrouwen in had dat het volgende keer wel ging lukken dus daar ga ik dan maar vanuit
Ja, maar dat deed ik ook gewoon bij de rijles. Als je eenmaal zelf rijdt ga je anders rijden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet bij de 80 al naar de 5 toe
Yep.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:09 schreef -XX- het volgende:
Mijn instructeur beweerd dat het gemiddeld aantal lessen ligt op 40...
Is dat geloofwaardig.?
Volgende keer dan maarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:50 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Ben gezakt![]()
Moest afrijden in Hoorn, mijn examinator vond dat ik te onrustig reed
jij ook alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:50 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Ben gezakt![]()
Moest afrijden in Hoorn, mijn examinator vond dat ik te onrustig reed
Jij hebt echt geluk met die vader van je. Mijn ouders hebben geen auto dus ik moet eerst nog sparen voor een oud wrak voordat ik pas kan rijden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:29 schreef Battlefan het volgende:
Net een stuk gereden met de auto van m'n vader, is toch wel ff wennen, die koppeling reageert totaal anders
Dat is waar, vandaag ook een stukje met de auto van m'n moeder gereden, die gaat toch een stukkie lekkerder, alleen veel minder hardquote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:48 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Jij hebt echt geluk met die vader van je. Mijn ouders hebben geen auto dus ik moet eerst nog sparen voor een oud wrak voordat ik pas kan rijden.
Tom tom is onzin, daar hoef je niet mee te rijden. Mijn rij-instructeur zegt dat het CBR daar vrij onduidelijk in is, waardoor iedereen denkt dat 'ie bij het nieuwe rijden met Tom Tom in de auto zit. Dat is dus niet zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat valt allemaal onder de nieuwe stijl dan?
Dat stapvoets rijden in zijn 3, bochtjes in zijn 2, rijden met tom tom etc... ?
Wat maakt dat het rijden suf zeg...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 maart 2008 13:59 schreef Jodelaar het volgende:
JAJAJAJJAJAJA
eindelijk, 5e keer maar dit keer geen fouten gemaakt, aardige examinitor
BNOR [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |