Welke good old days? en welk topic?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
je had het in the old days mee moeten maken
soms was je even plassen, kom je terug, is het topic alweer vol
Ik had het toch niet tegen jou lapzwans!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé randmongool, als je wilt rellen ben je bij mij aan het goede adres...
Ga lekker verder spelen in je ballenbak en get the fok! out of here...
Zoek maar op MENSCquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
Fopi
[..]
Welke good old days? en welk topic?
TriPoquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Of is de search alweer opgeheven?
Das niksquote:
Het had inderdaad veel leuker geweest als er niemand gereageerd had.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik nu zeg: "ja die met dat witte creme erin" wordt het niet veel beter he?
Goed voor je egoquote:
Vroegah toen mensen nog wel vriendelijk warenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dit is MENSC niet dus optiefen
Met zulke taal scoor je denk ik nergensquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ckers chickah!
Kan ik jou wel versieren?
Vreemd volkquote:
Pas op hoor...Yuri is net een pitbull met rabiesquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vroegah toen mensen nog wel vriendelijk waren
Muck is er even niet en je kijk al gelijk verder?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ckers chickah!
Kan ik jou wel versieren?
Ja tog dushIiI !quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met zulke taal scoor je denk ik nergens
Ga maar lekker naar het bejaardehuis met je vroegerquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vroegah toen mensen nog wel vriendelijk waren
Ik merk het jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pas op hoor...Yuri is net een pitbull met rabies
O shit.. Beloof je dat je niets zegt?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Muck is er even niet en je kijk al gelijk verder?
Val jij lekker van de schommel op in de creche!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ga maar lekker naar het bejaardehuis met je vroeger
Het ligt aan jou.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik merk het ja
Ik gaf toch niet echt aanleiding of ligt het nou aan mij?
Snuffelen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het ligt aan jou.Yuri moet je, net als honden, voorzichtig benaderen. Beetje aan je laten snuffelen, zodat hij kan wennen...
jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik merk het ja
Ik gaf toch niet echt aanleiding of ligt het nou aan mij?
MUUUUUUUUCCCCCCCCCCKKK??????????????????!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
O shit.. Beloof je dat je niets zegt?
Ik geef je een Breezer?
Nou gefeliciteerd dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een aanbod gekregen![]()
![]()
![]()
om hier de volgende serie voor publieksacademie te maken
![]()
![]()
![]()
Woooooooooooh000000000000000t
Ja wel een beetje agressiefquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
O help, het gaat nou wel heel hard zeg
En agressief
En beltegoed?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
MUUUUUUUUCCCCCCCCCCKKK??????????????????!!!
Ja nou sorry..quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja wel een beetje agressiefmag wel wat minder hoor we zijn hier altijd liev voor elkaar
Je betaalt deze maand m'n telefoonrekening?quote:
Nou serieus!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat een gezeik mislukte vogel, kan je niet beter maken dat je terug in ONZ komt
niet echt eerlijk gezegdquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja nou sorry..
Maar ik doe toch liev?
Applaus!!!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor jou altijdquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je betaalt deze maand m'n telefoonrekening?
Nou vertel mij dan maar is waar ik begon met herrieschoppen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet echt eerlijk gezegd
tyfus ik ben BLIJ![]()
Ben je Jan al om zn hals gevlogen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet echt eerlijk gezegd
tyfus ik ben BLIJ![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat houd in?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou vertel mij dan maar is waar ik begon met herrieschoppen?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zal ik beenmerg over je borsten spuiten?
I KNOW!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Applaus!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Feli Etcthey like you
laat ik eht zo stellen: het is hier niet echt de gewoonte om binnen te vallen, het topic plat te spammen en dat zonder duidelijke reden en/of uitleg. iets met MENSC zegt mij geen ruk, en ik kom hier bijna dagelijksquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou vertel mij dan maar is waar ik begon met herrieschoppen?
neequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben je Jan al om zn hals gevlogen?
dat ik een baanopening heb. 1 voet tussen de deur zeg maarquote:
aan toegevenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:54 schreef Etcetera het volgende:
neemaar hij was nauwelijks uitgepraat en ik zij al ja
![]()
Ja maar wat is volgende serie voor publieksacademie?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat ik een baanopening heb. 1 voet tussen de deur zeg maaren aangezien ik hier wel wil werken
Dus?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
laat ik eht zo stellen: het is hier niet echt de gewoonte om binnen te vallen, het topic plat te spammen en dat zonder duidelijke reden en/of uitleg. iets met MENSC zegt mij geen ruk, en ik kom hier bijna dagelijks
Als je nou gewoon leuk mee doet inplaats van hersenloos gespamquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus?
Daarom moet iedereen maar meteen onaardig doen?
En je komt hier dagelijks? So what? Dat geeft je alleen recht?
quote:
dat is het project waar ik nu ook aan werk, is samenwerking met het umcg. en het is erg leuk om te doen, en ze zijn blijkbaar erg blij met mijquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja maar wat is volgende serie voor publieksacademie?
lieve schat jij komt hier binnenstormenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus?
Daarom moet iedereen maar meteen onaardig doen?
En je komt hier dagelijks? So what? Dat geeft je alleen recht?
Als je daar nou is aan meehelpt ipv meteen te gaan bashenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je nou gewoon leuk mee doet inplaats van hersenloos gespam
Ik merk het aan de gastvrijheid idd!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lieve schat jij komt hier binnenstormenen wij vinden dat iedereen hier welkom is, maar dit was lichtelijk overdonderend
en ik alleenrecht![]()
het idee
Ik moet zo 30 minuten fietsen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
Tering wat een windvlagen hier!!
Gelukkig had ik me al voorgenomen niet naar de bieb te gaan toen ik natgeregend uit mn werk kwam
Okay..zal ik beginnen met opbouwende kritiek?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je daar nou is aan meehelpt ipv meteen te gaan bashen
Kun je ook normaal vragen!
quote:
Dat is geen opbouwende kritiekquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..zal ik beginnen met opbouwende kritiek?
Het is "eens", niet "is" of "es"
Kijk daar heb ik tenminste wat aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..zal ik beginnen met opbouwende kritiek?
Het is "eens", niet "is" of "es"
Maar dat is de pot die de ketel zwart noemtquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is geen opbouwende kritiekdat is mierenneuken
Ik vind juist dit soort topics het mooistquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is de pot die de ketel zwart noemt
waaromquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik merk het aan de gastvrijheid idd!
Nou vond je het zelf dan ook niet een beetje domme opmerking dat je hier dagelijks komt?
quote:
waarheen?quote:
Oppassen. 30 minuten heen en rond kwart voor 11 weer 30 terug.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
ik zal aan je denken
Waar moet je heen dan? Ik vind het altijd echt kut om in de bieb of in de collegebanken te zitten met natte broek
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef c0nd0r het volgende:
Maarre loeter zooitje zichzelf-veel-te-serieus-nemende menschen!
(met een uitzondering daargelaten natuurlijk!)
ik begon je net te waarderenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef c0nd0r het volgende:
Dus alles wat zwart is is niet schoon?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef c0nd0r het volgende:
Jullie kunnen ook niks hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Is 'ie weg jongens? Mooi, dan kom ik er weer in. Oh sshi..
Kijk mijn naam!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus alles wat zwart is is niet schoon?
Luckquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:14 schreef Soempie het volgende:
Who's there?
Het is dan ook soepquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben erachter dat mijn soep heel erg lekker is, goed vult maar niet voedt
quote:
Maar soms zit daar nog steeds genoeg energie in.quote:
Als ik me slap voel, dan denk ik altijd dat ik dus niet vol zit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens dat je je helemaal slapt voelt als je niets gegeten hebt. Dat heb ik nu ook al een tijdje. En ik heb alleen die soep gegeten. Dus er zitten weinig voedingsstoffen in
Nee.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Soemp, had jij al gehoord dat ze de Noorderkerk (da's die aan het begin van het Noorderplantsoen) gaan verbouwen tot appartementencomplex???![]()
Lijkt mij ook! Maar ik vind het zo zonde van de kerkquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik heb het bij andere kerken gezien, dan woon je echt gaaf.
Ben er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lijkt mij ook! Maar ik vind het zo zonde van de kerkde Noorderkerk is echt mooi
Luck who?quote:
Luck through yer keyhole and you'll find out!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Luck through yer keyhole and you'll find out!
ja ik zag 'm ineens staanquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Zo hehe! Ik dacht al: Wat een gare bende dat niemand de grap afmaakt
Knock knock! (een nieuwe)
Wij repeteren er nu tijdelijk, afgelopen zaterdag zijn we er even binnen wezen kijken. Mooie grote kerk, met heeeeeeeeeel mooie glas-in-lood-ramenquote:
Zo hehe! Ik dacht al: Wat een gare bende dat niemand de grap afmaakt
[..]
Luck through yer keyhole and you'll find out!
Misschien kun je er wel een appartement krijgen/ kopen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wij repeteren er nu tijdelijk, afgelopen zaterdag zijn we er even binnen wezen kijken. Mooie grote kerk, met heeeeeeeeeel mooie glas-in-lood-ramen
Over 3 weken gaan we weer terug naar de Oosterkerk, die aparte kerk bij het ziekenhuis, die is ook wel tof.
Dorisquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, who's there?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien kun je er wel een appartement krijgen/ kopen.
Waarom gaan jullie niet samenwonen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]zou wel tof zijn ja!
Maar ik heb een mooi huisvriendje is degene die een huis zoekt. Dus als je nog een appartement weet voor niet al te veel geld?
quote:
Kanonnuh!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Nem, nog 14 posts!
Doris who?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En? en? en? heb ik hem goed?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Mmmmmmmquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet samenwonen?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doris who?Niet slecht, maar iemand die op de deur klopt zegt dat nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En? en? en? heb ik hem goed?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:
Jawel. Probeer je de deurkruk. En als je binnen staat: 'doris open'quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet slecht, maar iemand die op de deur klopt zegt dat nooit
Dat ik in je oog zitquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Wat, je hebt wat in je oog?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:47 schreef iamredleader het volgende:
"Knock knock"
He bahquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Wat, je hebt wat in je oog? Toch niet toevallig beenmerg, he?![]()
Sven zei een paar dagen terug dat ik welkom was om bij hem in te trekken als hij een nieuw huisje heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mmmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee toch nog maar niet
SILENCE!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"Me. I kill you!"
Jeff Dunham en Achmed the Dead Terrorist
Oh ach en wee, het zit dermate diep dat een vangnet geplaatst wordt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven zei een paar dagen terug dat ik welkom was om bij hem in te trekken als hij een nieuw huisje heeft.![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij in Groningen had gewoond had ik het gedaan.![]()
(wel met behoud van eigen kamer, voor de zekerheid)
Ohhhquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven zei een paar dagen terug dat ik welkom was om bij hem in te trekken als hij een nieuw huisje heeft.![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij in Groningen had gewoond had ik het gedaan.![]()
(wel met behoud van eigen kamer, voor de zekerheid)
Alhoewel, jij hebt al eens samengewoond he, dat maakt het wel iets anders denk ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohhh![]()
Maar goed dat je die [/sub] erbij hadanders verklaarde ik je toch voor gek
![]()
Hij ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alhoewel, jij hebt al eens samengewoond he, dat maakt het wel iets anders denk ik.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Oh ach en wee, het zit dermate diep dat een vangnet geplaatst wordt.
Mja, ik zou ook best willen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij ook.![]()
En ik verklaarde mezelf ook voor gek.Maar toch zou ik het willen.
Rationeel gezien is het waanzin natuurlijk.
@Wiebel: Waar blijft die ring?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Vrienden van mij zijn dus wel gewoon na 2 maanden gaan samenwonen, na 3 maanden verloofd en 1,5 jaar daarna getrouwd![]()
Veel te verstandig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik zou ook best willen hoorMaar is een beetje hetzelfde als met de kindjes. Dat wil ik ook best nu, maar ik doe het niet!!!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
@Wiebel: Waar blijft die ring?![]()
![]()
Ik doe alleen verstandig voor de buitenwereld.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had laatst ergens een heel goedkoop ringetje gekocht, wel klassiek ding, met een nepdiamantje op een glad zilveren ringetje; mn huisgenootje helemaal geschrokken "heb je die vangekregen???
"
Ja, dat is echt goed nieuws!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Alleenheerschappij![]()
Lekker Etc, zeker wel leuk nu je weet dat je weer terug gaat komen
Dat heb ik gemist, maar ik ben zeer benieuwdquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geloof ik wel al eens laten vallen hoe ik eventueel een aanzoek zou willen en hoe absoluut niet.![]()
![]()
Ik bedoelde bij Sven.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar ik ben zeer benieuwd
Geen ring?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij Sven.![]()
![]()
Nou eh![]()
ik zou absoluut niet willen dat er vanalles geregeld wordt, dat het heel groot gemaakt wordt.Zoals tijdens het parachuttespringen, midden in een concert/ restaurant, op de eifeltoren of wat dan ook.
![]()
Gewoon, in het dagelijksleven. Zonder ring en poespas. Gewoon lief en privee.
Veel plezier!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Grumble. Kom je bij de tandarts (heb je alweer/nog steeds geen gaatjes) verzint de assistente wat anders om me te martelen:
Zij: "Je moet dieper stoken; kijk zo"
Assistente douwt de Oral-B stoker zo ongeveer ín mijn tandvlees, ik doe zo van 'au!'
Zij: "En dan zo vast zetten"
douw
Ik: Mwhaauawammmmompel[/i]
ZIj: "En dat dan drie keer!"
Assistente kijkt naar stoker.
Zij: "Jij gebruikte Oral-B stokers hè?"
Ik: "Mwhmhmhmmja"
Zij: "Nou de Johnson-Johnson stoker is wat dikker, misschien wat beter"
Assistente pakt dubbel zo dikke stoker en douwt net zo hard
Ik: "Auuuwwhhhmmmm"
Ik hoef niet te vertellen dat het bloed stróómde....
* Ziet sven fanfareband+ verassing reis naar bora bora afbellenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nou eh![]()
ik zou absoluut niet willen dat er vanalles geregeld wordt, dat het heel groot gemaakt wordt.Zoals tijdens het parachuttespringen, midden in een concert/ restaurant, op de eifeltoren of wat dan ook.
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Ziet sven fanfareband+ verassing reis naar bora bora afbellen
Nou hier werd ik, ofwel mijn tandvlees, week van. Wéék!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Watje, hard moet je worden...hard.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:35 schreef RoofingBurner het volgende:
volgens mijn tandarts leidt mijn tandvlees al jaren een teruggetrokken bestaan.
Helemaal die familie eromheen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen ring?geen parachutesprong?
![]()
Mijn neef had een dagje uit georganiseerd en niet verteld wat ze gingen doen: gingen ze met een zweefvliegtuigje over de stad, en toen ze bij hun oude middelbare school kwamen lag daar een spandoek met wat familie eromheen, met de tekst of ze met m wilde trouwenDat vond ik wel cool.
Maar ik zou het alleen al zo lief vinden als mn vriend het vroeg dat ik waarschijnlijk meteen ja zeg
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Ziet sven fanfareband+ verassing reis naar bora bora afbellen
Achteraf is dat toch juist een hilarisch verhaal?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helemaal die familie eromheen.![]()
Maar al dat gedoe eromheen, dat maakt het voor mij een beetje nep ofzoDat je het van te voren al zo uitgedacht hebt. Ik wil het spontaan en dat het op dat moment echt goed voelt.
![]()
Uitleg: m'n nichtje is ten huwelijk gevraagd door haar vriend toen ze in Engeland waren. Ze waren in de buurt van een voor hun speciale plek en hij wilde haar daar vragen. Zij had eerst echt zoiets van: ik heb helemaal geen zin om daar heen te lopen, ik wil terug naar huis.En hij doordrammen..nou vooruit, toch maar naar die plek, omdat je dat zo graag wil.
![]()
Nou, dan is zij dus bij voorbaat al chaggo en toen moest hij haar dus nog vragen.![]()
Iets romantisch is toch lieeevquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij gingen trouwen omdat er een kindje kwamook omdat we héél gek op elkaar waren natuurlijk, maar toen alles omtrent het huwelijk geregeld was en het officiële aanzoek uitbleef werd ze steeds chagrijniger. Toen heb ik haar om mijn knieën toch maar even romantisch gevraagd.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij gingen trouwen omdat er een kindje kwamook omdat we héél gek op elkaar waren natuurlijk, maar toen alles omtrent het huwelijk geregeld was en het officiële aanzoek uitbleef werd ze steeds chagrijniger. Toen heb ik haar om mijn knieën toch maar even romantisch gevraagd.
Ja, het was zeker een hilarisch verhaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Achteraf is dat toch juist een hilarisch verhaal?Ik vind het ook wel schattig, dat je een plek uitkiest waar je je vriendin ten huwelijk wilt vragen.... geeft wel gevoel voor sfeer aan
Maar gewoon thuis op de bank zou ook geen probleem zijn dus, het gaat erom dat ie het vraagt
Dan had je gisteren die zoete saus ook wel door je sapje heen kunnen gietenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou mag ik ieder geval weer ongestoord zoetekauwen
Dat is ook een mooi verhaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik wacht in spanning af...quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]whahahaha dat is lief van je
Ook wel leuk toch....... trouwen is toch een beetje traditioneel, dan mag er ook traditioneel gevraagd worden
Overigens zou ik het aanzoek ook best zelf willen doen
Ik ben ouderwets.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens zou ik het aanzoek ook best zelf willen doen
Die saus was heel neit zoet! Die saus was tabasco! Als ik dat er in had gegoten had ik zo een tweede gat naar mijn maag gehadquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan had je gisteren die zoete saus ook wel door je sapje heen kunnen gieten
In beide gevallen merkwaardig dat ze het bij een sapje serveren overigens wat mij betreft. Maargoed ik ben dan ook geen diehard tomatensap drinker hequote:Op donderdag 31 januari 2008 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die saus was heel neit zoet! Die saus was tabasco! Als ik dat er in had gegoten had ik zo een tweede gat naar mijn maag gehad
Het is net als mensen die sambal in hun chinees doen. Ik heb wel es tomatensap gehad (ja, ik ben wel een diehard drinkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In beide gevallen merkwaardig dat ze het bij een sapje serveren overigens wat mij betreft. Maargoed ik ben dan ook geen diehard tomatensap drinker he
Ha, nu doe jij het ook!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt er maandag nog gekwist?
Wat doet ie?quote:
Dag zeggen als hij weggaat, in plaats van gewoon weggaan. Daar hadden we het gisteren overquote:
Vast wel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist zegGelukkig is het weer rustig
En wat trouwen betreft: ik hou ook niet van die geforceerde aanzoeken met allemaal poespas. Gewoon romantisch met z'n tweetjesMaar of ik ooit ga trouwen is nog maar de vraag
Nu heb ik helemaal geen zin meer om te gaan werken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:24 schreef Nesle het volgende:
Okay... ik ben thuis
En HOE! Allemachtig, windkracht weetikhoeveel tegen, langs het water ook nog is fietsenKeiharde regen
Maar nu ben ik weer schoon en droog
Arme Nesquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:24 schreef Nesle het volgende:
Okay... ik ben thuis
En HOE! Allemachtig, windkracht weetikhoeveel tegen, langs het water ook nog is fietsenKeiharde regen
Hihi, ik ook. Hij is echt téquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Arme Nes
Ohhhw en ik ben nog steeds verliefd op je plaatje![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, sorry maar het was echt een hellholequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal geen zin meer om te gaan werken.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:24 schreef Nesle het volgende:
Okay... ik ben thuis
Vertel ik nog wel over de msnquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:23 schreef Soempie het volgende:
MaJo, niet aan het daten met iemand? Er was geloof ik iets wat je nog zou vertellen?![]()
mjammmmmieeeeiequote:
OHMYGOD NOT AGAIN!!!quote:
Moet je me wel toevoegen.quote:
Wat zit je haar leuk! Trouwen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nou eh![]()
![]()
Ja hij is ook sexyquote:
Waarover?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Oeh extra nieuws uitzending op sbs6
Mja lijkt me wel zo handig jaquote:
Nee hoor, leg je hoofd maar even op mijn schouderquote:
* Hawaii_Tim googletquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:33 schreef Whiteguy het volgende:
Kijktip van de dag... Bracha van Doesburgh.
Oh en de film die er omheen zit ter opvulling heet het schnitzelparadijs (NL3)
Lekker gegymd vandaag begrijp ik hier uit ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bij deze wens ik mijn knieën en niet prettige weg naar de hel toe. Amen.
Gym heb ik braaf overgeslagen. Maar bij circustraining ging het na de opwarming al mis. Na veel ijs kon ik wel een beetje dansen, maar toch...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lekker gegymd vandaag begrijp ik hier uit ?
Goed vanuit de heupen om je knie te ontlasten/ontwijken zekerquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gym heb ik braaf overgeslagen. Maar bij circustraining ging het na de opwarming al mis. Na veel ijs kon ik wel een beetje dansen, maar toch...
Desondanks vandaag toch het compliment gekregen dat ik goed kan dansen. Das wel weer tof
Hebben jullie binnenkort weer een optreden?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gym heb ik braaf overgeslagen. Maar bij circustraining ging het na de opwarming al mis. Na veel ijs kon ik wel een beetje dansen, maar toch...
Desondanks vandaag toch het compliment gekregen dat ik goed kan dansen. Das wel weer tof
Sinds is op egyptische dansles heb gezeten dans ik sowieso veel meer vanuit de heupen. Maar dit was toch meer snelle dansquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goed vanuit de heupen om je knie te ontlasten/ontwijken zeker
Nee, maar misschien kunnen we het wel in een latere voorstelling gebruikenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben jullie binnenkort weer een optreden?
Niet direct, wanneer heb je het nodig?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
okee, ik ben op zoek naar een 'mysterieus' en een beetje een uptempo liedje... Iemand die iets weet?
Niet specifiek ietsquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:10 schreef ElizabethR het volgende:
Circustraining? Wat leuk Puntenslijpsel!! Wat doe je precies??
Mijn opa heeft ook in een circus gespeeld, aan de trapeze, hij was zo'n meneer die aan zo'n draaiding tussen zijn tanden een mevrouw heel snel liet ronddraaien
geen specifieke tijd, maar zodra het kanquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet direct, wanneer heb je het nodig?
Wat bizar! Ik was precies daar ook op uitgekomen (leve google?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef ElizabethR het volgende:
Misschien is dit iets Puntenslijpsel?? Het is in ieder geval mysterieus en redelijk op tempo
Of deze
Of deze, hoewel die minder up tempo is
Wat stoer zeg!! Ik heb even je fobo gespiekt, en dat ziet er erg moeilijk uit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet specifiek ietsVroeger deed ik veel trapeze, nu probeer ik een beetje te leren poi'en. Ik hou van acrobatiek, maar daar heb ik het lijf niet voor en ik doe als het kan graag dans
Ook heel leuk is de tissu (daar heb ik een plaatje van in mijn fobo
)
Poi = toutjes met aan het uiteinde verzwaarde zakjes, vaak met linten o.i.d, ook in vuur variant, die ja kan laten zwaaien, om je heen en in allerlei formaties
jah is het ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat stoer zeg!! Ik heb even je fobo gespiekt, en dat ziet er erg moeilijk uit.
Misschien is Nightwish of Epica wat voor je. Als het instrumentaal moet zijn kan je proberen ergens The Score (An Epic Journey) van Epica vandaan proberen te halen, eventueel heb ik die wel voor jequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm ik vind het allemaal wel mooie mysterieuze liedjes, maar ik zoek wel iets met een beat; dansbaar dus
Nog een stukje koraal meegenomen voor thuis?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster is weer terug van diep in de zee...
Tof ik ga op zoek op youtubequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien is Nightwish of Epica wat voor je. Als het instrumentaal moet zijn kan je proberen ergens The Score (An Epic Journey) van Epica vandaan proberen te halen, eventueel heb ik die wel voor je
Mag niet...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
Nog een stukje koraal meegenomen voor thuis?
Oh en je hebt het natuurlijk moeten missen....quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster is weer terug van diep in de zee...
Neem deze dan ook even mee: http://www.youtube.com/watch?v=xNn_R5PNbTwquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tof ik ga op zoek op youtube
Vanwaar die strafmaatregel ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga slapen, moet me morgen om kwart voor acht melden op school
Ik had je gisteren al kramp in je hartkleppen toegewenst, maar wil dat graag nog een keer doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:41 schreef Whiteguy het volgende:
Oh en je hebt het natuurlijk moeten missen....
maar op http://www.rtl.nl/service/gemist/home/ kan je tot 0:00 Nederlandse tijd vandaag nog even die fantastische wedstrijden ajax-psv en feyenoord-az terugkijken. Veel plezier en graag gedaan he
Voordat je mij zoiets naar mn hoofd slingert moet je natuurlijk eerst even met eigen ogen zien waarom ik kramp in mn hartkleppen verdien hequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je gisteren al kramp in je hartkleppen toegewenst, maar wil dat graag nog een keer doen.
Bij deze dus...
Uhm vaak te laat plus nog openstaande absentiesquote:
Zo kom je wel heel makkelijk van je 'openstaande absenties' af zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhm vaak te laat plus nog openstaande absenties
maar gezien mijn nette (!!) reputatie, hoef ik alleen morgen zo vroeg. Heb wel eerste uur vrij
Blond, klein voor mijn leeftijd en kennelijk schattig. Life is easy!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo kom je wel heel makkelijk van je 'openstaande absenties' af zeg
Kan je nagaan hoe zwaar ik het moet hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Blond, klein voor mijn leeftijd en kennelijk schattig. Life is easy!
Ik heb gisteren de uitzending van Langs de Lijn beluisterd en ik was dus live op de hoogte.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
Voordat je mij zoiets naar mn hoofd slingert moet je natuurlijk eerst even met eigen ogen zien waarom ik kramp in mn hartkleppen verdien heHeb ik toch nog mn pleziertje voordat ik het loodje leg.
Hmmm. vooruit dan maar. Ga jij nou maar die vislucht van je af spoelen en vakantie vieren ipv fokken - je ben niet voor niks aan de andere kant van de aardbol.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de uitzending van Langs de Lijn beluisterd en ik was dus live op de hoogte.
Ik kijk nooit voetbal op TV, ook nu niet dus.
Ga maar gewoon dood zonder een pleziertje...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk! Trouwen?
-Ja lieverd![]()
![]()
![]()
SHIT! IK BEDOELDE NEUKEN, NIET TROUWEN!
Ik ga zo razende reporter hier spelen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..Peter R de Vries is weer bezig
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Lijkt me verstandig
Ik ga naar bed. Dromen over trouwen
De meeste dromen zijn bedrog, zong een self made zanger ooit eens...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Lijkt me verstandig
Ik ga naar bed. Dromen over trouwen
Het meisje van mijn dromen natuurlijkquote:
Ja, dat noemt men nachtmerriesquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog, zong een self made zanger ooit eens...
Slaap ze...
Dank je wel en weltruste...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:07 schreef Soempie het volgende:
Oke, ik ga nu onmiddelijk naar bed. Had er om 12 uur in willen liggen.![]()
![]()
Werkze Cobra!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je trouwens al die promotie?
Goed voor het pensioen.... Toch weer 70 euri (bruto) p/m erbij.quote:
Wat ik me afvraag zit je nou gewoon in een kamertje met een pc en/of tv of moet je ook schermen in de gaten houden of heb je daar ook een bed ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed voor het pensioen.... Toch weer 70 euri (bruto) p/m erbij.
Ik kom nu om in de tv schermen. Beetje alles in de gaten houden en de jongens en meisjes aansturen. En nee, geen bed. Pas slapen als de dienst er op zit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag zit je nou gewoon in een kamertje met een pc en/of tv of moet je ook schermen in de gaten houden of heb je daar ook een bed ofzo?
Dank je.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:52 schreef Soempie het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het heel knap vind van Wyccie dat ze hier de hele dag en avond niet is geweest.
Sorry. Ik had al de hele dag gestudeerd, wilde toch nog even iets leuks doen, daarom even hier gekeken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
Mij een beetje lekker maken door toch nog even hier te verschijnen wyccie! Bedankt...
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 05:26 schreef MadMaster het volgende:
Zit net even terug te lezen over huwelijksaanzoeken en zo en toevallig kwam dat onderwerp vanavond bij ons ook ter sprake.
Ik heb mw. MM, met wie ik al 11 jaar samenwoonde, tijdens een wintersport om 7.45 uur terwijl ze de afwas aan het afdrogen was en ik in een bank hangende TV zat te kijken ten huwelijk gevraagd. Ze zei 'Nee', omdat ze dacht dat ik het niet meende...
Later kwam ze er op terug en vroeg ze of ik een geintje had gemaakt. Ik ontkennen en daarna zijn we dus later in Las Vegas, zonder medeweten van wie dan ook, getrouwd. 15 Minuten werk, gewoon bij de burgerlijke stand daar (In richness en poornes, sickness and health en zo) en voila, we were married.
Ons huwelijk staat zelfs ergens op internet op een website van de burgerlijke stand van Las Vegas.
Papiertje (apostille heet dat daar) een paar weken later in Nederland ontvangen, naar het stadsdeelkantoor ermee en huppeta, ook in Nederland getrouwd.
'WIlt u een trouwboekje?' vroeg de Miep achter de balie van het stadsdeelkantoor.
Ik: 'Is goed...'
Miep: 'Dat is dan wel 18 Euro...'
Ik: 'Laat dan maar... ':')
Als er nu ook gevraagd wordt naar ons trouwboekje dan moet ik uitleggen dat ik dat niet heb, omdat.....
Overigens wel na aankomst in NL 's avonds onder het mom van foto's van de vakantie bekijken mama mw. MM en papa MM uitgenodigd en het verhaal opgebiecht. papa MM was niet verbaast, die zei zijn zoon te kennen. Mama mw. MM deeden vond het maar niks dat ze van niets had geweten en er niet bij had kunnen zijn.
En we leven nog lang en gelukkig, op 3 november a.s. al weer 10 jaar officieel...
Dit was mijn 40k-postquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:29 schreef Nembrionic het volgende:
Nondeju. Heb ik net het koffiezetapparaat ingericht, heb ik het niet aangezet
Het ochtendleven is zwaar
Ja zoiets vergeet je snel op de vroege morgenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:57 schreef iamredleader het volgende:
Nem, je hebt post 40/k gemist
Tevens goeiemorgen![]()
Hopelijk brengt het gelukquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja zoiets vergeet je snel op de vroege morgen
Okay, wie brengt me taart?
jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Alleenheerschappij![]()
Lekker Etc, zeker wel leuk nu je weet dat je weer terug gaat komen
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Grumble. Kom je bij de tandarts (heb je alweer/nog steeds geen gaatjes) verzint de assistente wat anders om me te martelen:
Zij: "Je moet dieper stoken; kijk zo"
Assistente douwt de Oral-B stoker zo ongeveer ín mijn tandvlees, ik doe zo van 'au!'
Zij: "En dan zo vast zetten"
douw
Ik: Mwhaauawammmmompel[/i]
ZIj: "En dat dan drie keer!"
Assistente kijkt naar stoker.
Zij: "Jij gebruikte Oral-B stokers hè?"
Ik: "Mwhmhmhmmja"
Zij: "Nou de Johnson-Johnson stoker is wat dikker, misschien wat beter"
Assistente pakt dubbel zo dikke stoker en douwt net zo hard
Ik: "Auuuwwhhhmmmm"
Ik hoef niet te vertellen dat het bloed stróómde....
ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |