En dat houd in?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:48 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een aanbod gekregen![]()
![]()
![]()
om hier de volgende serie voor publieksacademie te maken
![]()
![]()
![]()
Woooooooooooh000000000000000t
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou vertel mij dan maar is waar ik begon met herrieschoppen?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zal ik beenmerg over je borsten spuiten?
I KNOW!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Applaus!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Feli Etcthey like you
laat ik eht zo stellen: het is hier niet echt de gewoonte om binnen te vallen, het topic plat te spammen en dat zonder duidelijke reden en/of uitleg. iets met MENSC zegt mij geen ruk, en ik kom hier bijna dagelijksquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou vertel mij dan maar is waar ik begon met herrieschoppen?
neequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ben je Jan al om zn hals gevlogen?
dat ik een baanopening heb. 1 voet tussen de deur zeg maarquote:
aan toegevenquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:54 schreef Etcetera het volgende:
neemaar hij was nauwelijks uitgepraat en ik zij al ja
![]()
Ja maar wat is volgende serie voor publieksacademie?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat ik een baanopening heb. 1 voet tussen de deur zeg maaren aangezien ik hier wel wil werken
Dus?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
laat ik eht zo stellen: het is hier niet echt de gewoonte om binnen te vallen, het topic plat te spammen en dat zonder duidelijke reden en/of uitleg. iets met MENSC zegt mij geen ruk, en ik kom hier bijna dagelijks
Als je nou gewoon leuk mee doet inplaats van hersenloos gespamquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus?
Daarom moet iedereen maar meteen onaardig doen?
En je komt hier dagelijks? So what? Dat geeft je alleen recht?
quote:
dat is het project waar ik nu ook aan werk, is samenwerking met het umcg. en het is erg leuk om te doen, en ze zijn blijkbaar erg blij met mijquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja maar wat is volgende serie voor publieksacademie?
lieve schat jij komt hier binnenstormenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dus?
Daarom moet iedereen maar meteen onaardig doen?
En je komt hier dagelijks? So what? Dat geeft je alleen recht?
Als je daar nou is aan meehelpt ipv meteen te gaan bashenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als je nou gewoon leuk mee doet inplaats van hersenloos gespam
Ik merk het aan de gastvrijheid idd!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lieve schat jij komt hier binnenstormenen wij vinden dat iedereen hier welkom is, maar dit was lichtelijk overdonderend
en ik alleenrecht![]()
het idee
Ik moet zo 30 minuten fietsen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:00 schreef LadyBlack het volgende:
Tering wat een windvlagen hier!!
Gelukkig had ik me al voorgenomen niet naar de bieb te gaan toen ik natgeregend uit mn werk kwam
Okay..zal ik beginnen met opbouwende kritiek?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je daar nou is aan meehelpt ipv meteen te gaan bashen
Kun je ook normaal vragen!
quote:
Dat is geen opbouwende kritiekquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..zal ik beginnen met opbouwende kritiek?
Het is "eens", niet "is" of "es"
Kijk daar heb ik tenminste wat aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..zal ik beginnen met opbouwende kritiek?
Het is "eens", niet "is" of "es"
Maar dat is de pot die de ketel zwart noemtquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is geen opbouwende kritiekdat is mierenneuken
Ik vind juist dit soort topics het mooistquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is de pot die de ketel zwart noemt
waaromquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik merk het aan de gastvrijheid idd!
Nou vond je het zelf dan ook niet een beetje domme opmerking dat je hier dagelijks komt?
quote:
waarheen?quote:
Oppassen. 30 minuten heen en rond kwart voor 11 weer 30 terug.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
ik zal aan je denken
Waar moet je heen dan? Ik vind het altijd echt kut om in de bieb of in de collegebanken te zitten met natte broek
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef c0nd0r het volgende:
Maarre loeter zooitje zichzelf-veel-te-serieus-nemende menschen!
(met een uitzondering daargelaten natuurlijk!)
ik begon je net te waarderenquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef c0nd0r het volgende:
Dus alles wat zwart is is niet schoon?quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef c0nd0r het volgende:
Jullie kunnen ook niks hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Is 'ie weg jongens? Mooi, dan kom ik er weer in. Oh sshi..
Kijk mijn naam!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus alles wat zwart is is niet schoon?
Luckquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:14 schreef Soempie het volgende:
Who's there?
Het is dan ook soepquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben erachter dat mijn soep heel erg lekker is, goed vult maar niet voedt
quote:
Maar soms zit daar nog steeds genoeg energie in.quote:
Als ik me slap voel, dan denk ik altijd dat ik dus niet vol zit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens dat je je helemaal slapt voelt als je niets gegeten hebt. Dat heb ik nu ook al een tijdje. En ik heb alleen die soep gegeten. Dus er zitten weinig voedingsstoffen in
Nee.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
Hee Soemp, had jij al gehoord dat ze de Noorderkerk (da's die aan het begin van het Noorderplantsoen) gaan verbouwen tot appartementencomplex???![]()
Lijkt mij ook! Maar ik vind het zo zonde van de kerkquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik heb het bij andere kerken gezien, dan woon je echt gaaf.
Ben er nog nooit geweest.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lijkt mij ook! Maar ik vind het zo zonde van de kerkde Noorderkerk is echt mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |