Niet direct, wanneer heb je het nodig?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
okee, ik ben op zoek naar een 'mysterieus' en een beetje een uptempo liedje... Iemand die iets weet?
Niet specifiek ietsquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:10 schreef ElizabethR het volgende:
Circustraining? Wat leuk Puntenslijpsel!! Wat doe je precies??
Mijn opa heeft ook in een circus gespeeld, aan de trapeze, hij was zo'n meneer die aan zo'n draaiding tussen zijn tanden een mevrouw heel snel liet ronddraaien
geen specifieke tijd, maar zodra het kanquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet direct, wanneer heb je het nodig?
Wat bizar! Ik was precies daar ook op uitgekomen (leve google?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef ElizabethR het volgende:
Misschien is dit iets Puntenslijpsel?? Het is in ieder geval mysterieus en redelijk op tempo
Of deze
Of deze, hoewel die minder up tempo is
Wat stoer zeg!! Ik heb even je fobo gespiekt, en dat ziet er erg moeilijk uit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet specifiek ietsVroeger deed ik veel trapeze, nu probeer ik een beetje te leren poi'en. Ik hou van acrobatiek, maar daar heb ik het lijf niet voor en ik doe als het kan graag dans
Ook heel leuk is de tissu (daar heb ik een plaatje van in mijn fobo
)
Poi = toutjes met aan het uiteinde verzwaarde zakjes, vaak met linten o.i.d, ook in vuur variant, die ja kan laten zwaaien, om je heen en in allerlei formaties
jah is het ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat stoer zeg!! Ik heb even je fobo gespiekt, en dat ziet er erg moeilijk uit.
Misschien is Nightwish of Epica wat voor je. Als het instrumentaal moet zijn kan je proberen ergens The Score (An Epic Journey) van Epica vandaan proberen te halen, eventueel heb ik die wel voor jequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmm ik vind het allemaal wel mooie mysterieuze liedjes, maar ik zoek wel iets met een beat; dansbaar dus
Nog een stukje koraal meegenomen voor thuis?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster is weer terug van diep in de zee...
Tof ik ga op zoek op youtubequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien is Nightwish of Epica wat voor je. Als het instrumentaal moet zijn kan je proberen ergens The Score (An Epic Journey) van Epica vandaan proberen te halen, eventueel heb ik die wel voor je
Mag niet...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:36 schreef Whiteguy het volgende:
Nog een stukje koraal meegenomen voor thuis?
Oh en je hebt het natuurlijk moeten missen....quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:35 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster is weer terug van diep in de zee...
Neem deze dan ook even mee: http://www.youtube.com/watch?v=xNn_R5PNbTwquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tof ik ga op zoek op youtube
Vanwaar die strafmaatregel ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga slapen, moet me morgen om kwart voor acht melden op school
Ik had je gisteren al kramp in je hartkleppen toegewenst, maar wil dat graag nog een keer doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:41 schreef Whiteguy het volgende:
Oh en je hebt het natuurlijk moeten missen....
maar op http://www.rtl.nl/service/gemist/home/ kan je tot 0:00 Nederlandse tijd vandaag nog even die fantastische wedstrijden ajax-psv en feyenoord-az terugkijken. Veel plezier en graag gedaan he
Voordat je mij zoiets naar mn hoofd slingert moet je natuurlijk eerst even met eigen ogen zien waarom ik kramp in mn hartkleppen verdien hequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had je gisteren al kramp in je hartkleppen toegewenst, maar wil dat graag nog een keer doen.
Bij deze dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |