Uhm vaak te laat plus nog openstaande absentiesquote:
Zo kom je wel heel makkelijk van je 'openstaande absenties' af zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhm vaak te laat plus nog openstaande absenties
maar gezien mijn nette (!!) reputatie, hoef ik alleen morgen zo vroeg. Heb wel eerste uur vrij
Blond, klein voor mijn leeftijd en kennelijk schattig. Life is easy!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo kom je wel heel makkelijk van je 'openstaande absenties' af zeg
Kan je nagaan hoe zwaar ik het moet hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Blond, klein voor mijn leeftijd en kennelijk schattig. Life is easy!
Ik heb gisteren de uitzending van Langs de Lijn beluisterd en ik was dus live op de hoogte.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
Voordat je mij zoiets naar mn hoofd slingert moet je natuurlijk eerst even met eigen ogen zien waarom ik kramp in mn hartkleppen verdien heHeb ik toch nog mn pleziertje voordat ik het loodje leg.
Hmmm. vooruit dan maar. Ga jij nou maar die vislucht van je af spoelen en vakantie vieren ipv fokken - je ben niet voor niks aan de andere kant van de aardbol.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de uitzending van Langs de Lijn beluisterd en ik was dus live op de hoogte.
Ik kijk nooit voetbal op TV, ook nu niet dus.
Ga maar gewoon dood zonder een pleziertje...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk! Trouwen?
-Ja lieverd![]()
![]()
![]()
SHIT! IK BEDOELDE NEUKEN, NIET TROUWEN!
Ik ga zo razende reporter hier spelen...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..Peter R de Vries is weer bezig
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Lijkt me verstandig
Ik ga naar bed. Dromen over trouwen
De meeste dromen zijn bedrog, zong een self made zanger ooit eens...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
Lijkt me verstandig
Ik ga naar bed. Dromen over trouwen
Het meisje van mijn dromen natuurlijkquote:
Ja, dat noemt men nachtmerriesquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog, zong een self made zanger ooit eens...
Slaap ze...
Dank je wel en weltruste...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:07 schreef Soempie het volgende:
Oke, ik ga nu onmiddelijk naar bed. Had er om 12 uur in willen liggen.![]()
![]()
Werkze Cobra!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb je trouwens al die promotie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |