Iets romantisch is toch lieeevquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij gingen trouwen omdat er een kindje kwamook omdat we héél gek op elkaar waren natuurlijk, maar toen alles omtrent het huwelijk geregeld was en het officiële aanzoek uitbleef werd ze steeds chagrijniger. Toen heb ik haar om mijn knieën toch maar even romantisch gevraagd.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij gingen trouwen omdat er een kindje kwamook omdat we héél gek op elkaar waren natuurlijk, maar toen alles omtrent het huwelijk geregeld was en het officiële aanzoek uitbleef werd ze steeds chagrijniger. Toen heb ik haar om mijn knieën toch maar even romantisch gevraagd.
Ja, het was zeker een hilarisch verhaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Achteraf is dat toch juist een hilarisch verhaal?Ik vind het ook wel schattig, dat je een plek uitkiest waar je je vriendin ten huwelijk wilt vragen.... geeft wel gevoel voor sfeer aan
Maar gewoon thuis op de bank zou ook geen probleem zijn dus, het gaat erom dat ie het vraagt
Dan had je gisteren die zoete saus ook wel door je sapje heen kunnen gietenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou mag ik ieder geval weer ongestoord zoetekauwen
Dat is ook een mooi verhaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik wacht in spanning af...quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]whahahaha dat is lief van je
Ook wel leuk toch....... trouwen is toch een beetje traditioneel, dan mag er ook traditioneel gevraagd worden
Overigens zou ik het aanzoek ook best zelf willen doen
Ik ben ouderwets.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens zou ik het aanzoek ook best zelf willen doen
Die saus was heel neit zoet! Die saus was tabasco! Als ik dat er in had gegoten had ik zo een tweede gat naar mijn maag gehadquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan had je gisteren die zoete saus ook wel door je sapje heen kunnen gieten
In beide gevallen merkwaardig dat ze het bij een sapje serveren overigens wat mij betreft. Maargoed ik ben dan ook geen diehard tomatensap drinker hequote:Op donderdag 31 januari 2008 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die saus was heel neit zoet! Die saus was tabasco! Als ik dat er in had gegoten had ik zo een tweede gat naar mijn maag gehad
Het is net als mensen die sambal in hun chinees doen. Ik heb wel es tomatensap gehad (ja, ik ben wel een diehard drinkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In beide gevallen merkwaardig dat ze het bij een sapje serveren overigens wat mij betreft. Maargoed ik ben dan ook geen diehard tomatensap drinker he
Ha, nu doe jij het ook!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt er maandag nog gekwist?
Wat doet ie?quote:
Dag zeggen als hij weggaat, in plaats van gewoon weggaan. Daar hadden we het gisteren overquote:
Vast wel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist zegGelukkig is het weer rustig
En wat trouwen betreft: ik hou ook niet van die geforceerde aanzoeken met allemaal poespas. Gewoon romantisch met z'n tweetjesMaar of ik ooit ga trouwen is nog maar de vraag
Nu heb ik helemaal geen zin meer om te gaan werken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:24 schreef Nesle het volgende:
Okay... ik ben thuis
En HOE! Allemachtig, windkracht weetikhoeveel tegen, langs het water ook nog is fietsenKeiharde regen
Maar nu ben ik weer schoon en droog
Arme Nesquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:24 schreef Nesle het volgende:
Okay... ik ben thuis
En HOE! Allemachtig, windkracht weetikhoeveel tegen, langs het water ook nog is fietsenKeiharde regen
Hihi, ik ook. Hij is echt téquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Arme Nes
Ohhhw en ik ben nog steeds verliefd op je plaatje![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, sorry maar het was echt een hellholequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal geen zin meer om te gaan werken.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:24 schreef Nesle het volgende:
Okay... ik ben thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |