Ja, dat is echt goed nieuws!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Alleenheerschappij![]()
Lekker Etc, zeker wel leuk nu je weet dat je weer terug gaat komen
Dat heb ik gemist, maar ik ben zeer benieuwdquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geloof ik wel al eens laten vallen hoe ik eventueel een aanzoek zou willen en hoe absoluut niet.![]()
![]()
Ik bedoelde bij Sven.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar ik ben zeer benieuwd
Geen ring?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij Sven.![]()
![]()
Nou eh![]()
ik zou absoluut niet willen dat er vanalles geregeld wordt, dat het heel groot gemaakt wordt.Zoals tijdens het parachuttespringen, midden in een concert/ restaurant, op de eifeltoren of wat dan ook.
![]()
Gewoon, in het dagelijksleven. Zonder ring en poespas. Gewoon lief en privee.
Veel plezier!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Grumble. Kom je bij de tandarts (heb je alweer/nog steeds geen gaatjes) verzint de assistente wat anders om me te martelen:
Zij: "Je moet dieper stoken; kijk zo"
Assistente douwt de Oral-B stoker zo ongeveer ín mijn tandvlees, ik doe zo van 'au!'
Zij: "En dan zo vast zetten"
douw
Ik: Mwhaauawammmmompel[/i]
ZIj: "En dat dan drie keer!"
Assistente kijkt naar stoker.
Zij: "Jij gebruikte Oral-B stokers hè?"
Ik: "Mwhmhmhmmja"
Zij: "Nou de Johnson-Johnson stoker is wat dikker, misschien wat beter"
Assistente pakt dubbel zo dikke stoker en douwt net zo hard
Ik: "Auuuwwhhhmmmm"
Ik hoef niet te vertellen dat het bloed stróómde....
* Ziet sven fanfareband+ verassing reis naar bora bora afbellenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij Sven.![]()
![]()
Nou eh![]()
ik zou absoluut niet willen dat er vanalles geregeld wordt, dat het heel groot gemaakt wordt.Zoals tijdens het parachuttespringen, midden in een concert/ restaurant, op de eifeltoren of wat dan ook.
![]()
Gewoon, in het dagelijksleven. Zonder ring en poespas. Gewoon lief en privee.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Ziet sven fanfareband+ verassing reis naar bora bora afbellen
Nou hier werd ik, ofwel mijn tandvlees, week van. Wéék!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Watje, hard moet je worden...hard.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:35 schreef RoofingBurner het volgende:
volgens mijn tandarts leidt mijn tandvlees al jaren een teruggetrokken bestaan.
Helemaal die familie eromheen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen ring?geen parachutesprong?
![]()
Mijn neef had een dagje uit georganiseerd en niet verteld wat ze gingen doen: gingen ze met een zweefvliegtuigje over de stad, en toen ze bij hun oude middelbare school kwamen lag daar een spandoek met wat familie eromheen, met de tekst of ze met m wilde trouwenDat vond ik wel cool.
Maar ik zou het alleen al zo lief vinden als mn vriend het vroeg dat ik waarschijnlijk meteen ja zeg
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Ziet sven fanfareband+ verassing reis naar bora bora afbellen
Achteraf is dat toch juist een hilarisch verhaal?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helemaal die familie eromheen.![]()
Maar al dat gedoe eromheen, dat maakt het voor mij een beetje nep ofzoDat je het van te voren al zo uitgedacht hebt. Ik wil het spontaan en dat het op dat moment echt goed voelt.
![]()
Uitleg: m'n nichtje is ten huwelijk gevraagd door haar vriend toen ze in Engeland waren. Ze waren in de buurt van een voor hun speciale plek en hij wilde haar daar vragen. Zij had eerst echt zoiets van: ik heb helemaal geen zin om daar heen te lopen, ik wil terug naar huis.En hij doordrammen..nou vooruit, toch maar naar die plek, omdat je dat zo graag wil.
![]()
Nou, dan is zij dus bij voorbaat al chaggo en toen moest hij haar dus nog vragen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |