Luck who?quote:
Luck through yer keyhole and you'll find out!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Luck through yer keyhole and you'll find out!
ja ik zag 'm ineens staanquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Zo hehe! Ik dacht al: Wat een gare bende dat niemand de grap afmaakt
Knock knock! (een nieuwe)
Wij repeteren er nu tijdelijk, afgelopen zaterdag zijn we er even binnen wezen kijken. Mooie grote kerk, met heeeeeeeeeel mooie glas-in-lood-ramenquote:
Zo hehe! Ik dacht al: Wat een gare bende dat niemand de grap afmaakt
[..]
Luck through yer keyhole and you'll find out!
Misschien kun je er wel een appartement krijgen/ kopen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wij repeteren er nu tijdelijk, afgelopen zaterdag zijn we er even binnen wezen kijken. Mooie grote kerk, met heeeeeeeeeel mooie glas-in-lood-ramen
Over 3 weken gaan we weer terug naar de Oosterkerk, die aparte kerk bij het ziekenhuis, die is ook wel tof.
Dorisquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, who's there?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien kun je er wel een appartement krijgen/ kopen.
Waarom gaan jullie niet samenwonen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]zou wel tof zijn ja!
Maar ik heb een mooi huisvriendje is degene die een huis zoekt. Dus als je nog een appartement weet voor niet al te veel geld?
quote:
Kanonnuh!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Nem, nog 14 posts!
Doris who?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En? en? en? heb ik hem goed?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Mmmmmmmquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet samenwonen?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doris who?Niet slecht, maar iemand die op de deur klopt zegt dat nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En? en? en? heb ik hem goed?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:
Jawel. Probeer je de deurkruk. En als je binnen staat: 'doris open'quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet slecht, maar iemand die op de deur klopt zegt dat nooit
Dat ik in je oog zitquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Wat, je hebt wat in je oog?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:47 schreef iamredleader het volgende:
"Knock knock"
He bahquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Wat, je hebt wat in je oog? Toch niet toevallig beenmerg, he?![]()
Sven zei een paar dagen terug dat ik welkom was om bij hem in te trekken als hij een nieuw huisje heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mmmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee toch nog maar niet
SILENCE!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"Me. I kill you!"
Jeff Dunham en Achmed the Dead Terrorist
Oh ach en wee, het zit dermate diep dat een vangnet geplaatst wordt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven zei een paar dagen terug dat ik welkom was om bij hem in te trekken als hij een nieuw huisje heeft.![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij in Groningen had gewoond had ik het gedaan.![]()
(wel met behoud van eigen kamer, voor de zekerheid)
Ohhhquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven zei een paar dagen terug dat ik welkom was om bij hem in te trekken als hij een nieuw huisje heeft.![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij in Groningen had gewoond had ik het gedaan.![]()
(wel met behoud van eigen kamer, voor de zekerheid)
Alhoewel, jij hebt al eens samengewoond he, dat maakt het wel iets anders denk ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohhh![]()
Maar goed dat je die [/sub] erbij hadanders verklaarde ik je toch voor gek
![]()
Hij ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alhoewel, jij hebt al eens samengewoond he, dat maakt het wel iets anders denk ik.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Oh ach en wee, het zit dermate diep dat een vangnet geplaatst wordt.
Mja, ik zou ook best willen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij ook.![]()
En ik verklaarde mezelf ook voor gek.Maar toch zou ik het willen.
Rationeel gezien is het waanzin natuurlijk.
@Wiebel: Waar blijft die ring?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Vrienden van mij zijn dus wel gewoon na 2 maanden gaan samenwonen, na 3 maanden verloofd en 1,5 jaar daarna getrouwd![]()
Veel te verstandig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik zou ook best willen hoorMaar is een beetje hetzelfde als met de kindjes. Dat wil ik ook best nu, maar ik doe het niet!!!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
@Wiebel: Waar blijft die ring?![]()
![]()
Ik doe alleen verstandig voor de buitenwereld.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had laatst ergens een heel goedkoop ringetje gekocht, wel klassiek ding, met een nepdiamantje op een glad zilveren ringetje; mn huisgenootje helemaal geschrokken "heb je die vangekregen???
"
Ja, dat is echt goed nieuws!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:18 schreef LadyBlack het volgende:
Alleenheerschappij![]()
Lekker Etc, zeker wel leuk nu je weet dat je weer terug gaat komen
Dat heb ik gemist, maar ik ben zeer benieuwdquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:20 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geloof ik wel al eens laten vallen hoe ik eventueel een aanzoek zou willen en hoe absoluut niet.![]()
![]()
Ik bedoelde bij Sven.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar ik ben zeer benieuwd
Geen ring?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij Sven.![]()
![]()
Nou eh![]()
ik zou absoluut niet willen dat er vanalles geregeld wordt, dat het heel groot gemaakt wordt.Zoals tijdens het parachuttespringen, midden in een concert/ restaurant, op de eifeltoren of wat dan ook.
![]()
Gewoon, in het dagelijksleven. Zonder ring en poespas. Gewoon lief en privee.
Veel plezier!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Grumble. Kom je bij de tandarts (heb je alweer/nog steeds geen gaatjes) verzint de assistente wat anders om me te martelen:
Zij: "Je moet dieper stoken; kijk zo"
Assistente douwt de Oral-B stoker zo ongeveer ín mijn tandvlees, ik doe zo van 'au!'
Zij: "En dan zo vast zetten"
douw
Ik: Mwhaauawammmmompel[/i]
ZIj: "En dat dan drie keer!"
Assistente kijkt naar stoker.
Zij: "Jij gebruikte Oral-B stokers hè?"
Ik: "Mwhmhmhmmja"
Zij: "Nou de Johnson-Johnson stoker is wat dikker, misschien wat beter"
Assistente pakt dubbel zo dikke stoker en douwt net zo hard
Ik: "Auuuwwhhhmmmm"
Ik hoef niet te vertellen dat het bloed stróómde....
* Ziet sven fanfareband+ verassing reis naar bora bora afbellenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij Sven.![]()
![]()
Nou eh![]()
ik zou absoluut niet willen dat er vanalles geregeld wordt, dat het heel groot gemaakt wordt.Zoals tijdens het parachuttespringen, midden in een concert/ restaurant, op de eifeltoren of wat dan ook.
![]()
Gewoon, in het dagelijksleven. Zonder ring en poespas. Gewoon lief en privee.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Ziet sven fanfareband+ verassing reis naar bora bora afbellen
Nou hier werd ik, ofwel mijn tandvlees, week van. Wéék!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Watje, hard moet je worden...hard.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:35 schreef RoofingBurner het volgende:
volgens mijn tandarts leidt mijn tandvlees al jaren een teruggetrokken bestaan.
Helemaal die familie eromheen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geen ring?geen parachutesprong?
![]()
Mijn neef had een dagje uit georganiseerd en niet verteld wat ze gingen doen: gingen ze met een zweefvliegtuigje over de stad, en toen ze bij hun oude middelbare school kwamen lag daar een spandoek met wat familie eromheen, met de tekst of ze met m wilde trouwenDat vond ik wel cool.
Maar ik zou het alleen al zo lief vinden als mn vriend het vroeg dat ik waarschijnlijk meteen ja zeg
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* Ziet sven fanfareband+ verassing reis naar bora bora afbellen
Achteraf is dat toch juist een hilarisch verhaal?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helemaal die familie eromheen.![]()
Maar al dat gedoe eromheen, dat maakt het voor mij een beetje nep ofzoDat je het van te voren al zo uitgedacht hebt. Ik wil het spontaan en dat het op dat moment echt goed voelt.
![]()
Uitleg: m'n nichtje is ten huwelijk gevraagd door haar vriend toen ze in Engeland waren. Ze waren in de buurt van een voor hun speciale plek en hij wilde haar daar vragen. Zij had eerst echt zoiets van: ik heb helemaal geen zin om daar heen te lopen, ik wil terug naar huis.En hij doordrammen..nou vooruit, toch maar naar die plek, omdat je dat zo graag wil.
![]()
Nou, dan is zij dus bij voorbaat al chaggo en toen moest hij haar dus nog vragen.![]()
Iets romantisch is toch lieeevquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij gingen trouwen omdat er een kindje kwamook omdat we héél gek op elkaar waren natuurlijk, maar toen alles omtrent het huwelijk geregeld was en het officiële aanzoek uitbleef werd ze steeds chagrijniger. Toen heb ik haar om mijn knieën toch maar even romantisch gevraagd.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij gingen trouwen omdat er een kindje kwamook omdat we héél gek op elkaar waren natuurlijk, maar toen alles omtrent het huwelijk geregeld was en het officiële aanzoek uitbleef werd ze steeds chagrijniger. Toen heb ik haar om mijn knieën toch maar even romantisch gevraagd.
Ja, het was zeker een hilarisch verhaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Achteraf is dat toch juist een hilarisch verhaal?Ik vind het ook wel schattig, dat je een plek uitkiest waar je je vriendin ten huwelijk wilt vragen.... geeft wel gevoel voor sfeer aan
Maar gewoon thuis op de bank zou ook geen probleem zijn dus, het gaat erom dat ie het vraagt
Dan had je gisteren die zoete saus ook wel door je sapje heen kunnen gietenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou mag ik ieder geval weer ongestoord zoetekauwen
Dat is ook een mooi verhaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik wacht in spanning af...quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]whahahaha dat is lief van je
Ook wel leuk toch....... trouwen is toch een beetje traditioneel, dan mag er ook traditioneel gevraagd worden
Overigens zou ik het aanzoek ook best zelf willen doen
Ik ben ouderwets.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens zou ik het aanzoek ook best zelf willen doen
Die saus was heel neit zoet! Die saus was tabasco! Als ik dat er in had gegoten had ik zo een tweede gat naar mijn maag gehadquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan had je gisteren die zoete saus ook wel door je sapje heen kunnen gieten
In beide gevallen merkwaardig dat ze het bij een sapje serveren overigens wat mij betreft. Maargoed ik ben dan ook geen diehard tomatensap drinker hequote:Op donderdag 31 januari 2008 16:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die saus was heel neit zoet! Die saus was tabasco! Als ik dat er in had gegoten had ik zo een tweede gat naar mijn maag gehad
Het is net als mensen die sambal in hun chinees doen. Ik heb wel es tomatensap gehad (ja, ik ben wel een diehard drinkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In beide gevallen merkwaardig dat ze het bij een sapje serveren overigens wat mij betreft. Maargoed ik ben dan ook geen diehard tomatensap drinker he
Ha, nu doe jij het ook!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt er maandag nog gekwist?
Wat doet ie?quote:
Dag zeggen als hij weggaat, in plaats van gewoon weggaan. Daar hadden we het gisteren overquote:
Vast wel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist zegGelukkig is het weer rustig
En wat trouwen betreft: ik hou ook niet van die geforceerde aanzoeken met allemaal poespas. Gewoon romantisch met z'n tweetjesMaar of ik ooit ga trouwen is nog maar de vraag
Nu heb ik helemaal geen zin meer om te gaan werken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:24 schreef Nesle het volgende:
Okay... ik ben thuis
En HOE! Allemachtig, windkracht weetikhoeveel tegen, langs het water ook nog is fietsenKeiharde regen
Maar nu ben ik weer schoon en droog
Arme Nesquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:24 schreef Nesle het volgende:
Okay... ik ben thuis
En HOE! Allemachtig, windkracht weetikhoeveel tegen, langs het water ook nog is fietsenKeiharde regen
Hihi, ik ook. Hij is echt téquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Arme Nes
Ohhhw en ik ben nog steeds verliefd op je plaatje![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, sorry maar het was echt een hellholequote:Op donderdag 31 januari 2008 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal geen zin meer om te gaan werken.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:24 schreef Nesle het volgende:
Okay... ik ben thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |