Luck who?quote:
Luck through yer keyhole and you'll find out!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Luck through yer keyhole and you'll find out!
ja ik zag 'm ineens staanquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:27 schreef Nembrionic het volgende:
Zo hehe! Ik dacht al: Wat een gare bende dat niemand de grap afmaakt
Knock knock! (een nieuwe)
Wij repeteren er nu tijdelijk, afgelopen zaterdag zijn we er even binnen wezen kijken. Mooie grote kerk, met heeeeeeeeeel mooie glas-in-lood-ramenquote:
Zo hehe! Ik dacht al: Wat een gare bende dat niemand de grap afmaakt
[..]
Luck through yer keyhole and you'll find out!
Misschien kun je er wel een appartement krijgen/ kopen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wij repeteren er nu tijdelijk, afgelopen zaterdag zijn we er even binnen wezen kijken. Mooie grote kerk, met heeeeeeeeeel mooie glas-in-lood-ramen
Over 3 weken gaan we weer terug naar de Oosterkerk, die aparte kerk bij het ziekenhuis, die is ook wel tof.
Dorisquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, who's there?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien kun je er wel een appartement krijgen/ kopen.
Waarom gaan jullie niet samenwonen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]zou wel tof zijn ja!
Maar ik heb een mooi huisvriendje is degene die een huis zoekt. Dus als je nog een appartement weet voor niet al te veel geld?
quote:
Kanonnuh!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Nem, nog 14 posts!
Doris who?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En? en? en? heb ik hem goed?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Mmmmmmmquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie niet samenwonen?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doris who?Niet slecht, maar iemand die op de deur klopt zegt dat nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En? en? en? heb ik hem goed?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:
Jawel. Probeer je de deurkruk. En als je binnen staat: 'doris open'quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet slecht, maar iemand die op de deur klopt zegt dat nooit
Dat ik in je oog zitquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Wat, je hebt wat in je oog?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:47 schreef iamredleader het volgende:
"Knock knock"
He bahquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Wat, je hebt wat in je oog? Toch niet toevallig beenmerg, he?![]()
Sven zei een paar dagen terug dat ik welkom was om bij hem in te trekken als hij een nieuw huisje heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mmmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee toch nog maar niet
SILENCE!quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"Me. I kill you!"
Jeff Dunham en Achmed the Dead Terrorist
Oh ach en wee, het zit dermate diep dat een vangnet geplaatst wordt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven zei een paar dagen terug dat ik welkom was om bij hem in te trekken als hij een nieuw huisje heeft.![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij in Groningen had gewoond had ik het gedaan.![]()
(wel met behoud van eigen kamer, voor de zekerheid)
Ohhhquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven zei een paar dagen terug dat ik welkom was om bij hem in te trekken als hij een nieuw huisje heeft.![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij in Groningen had gewoond had ik het gedaan.![]()
(wel met behoud van eigen kamer, voor de zekerheid)
Alhoewel, jij hebt al eens samengewoond he, dat maakt het wel iets anders denk ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohhh![]()
Maar goed dat je die [/sub] erbij hadanders verklaarde ik je toch voor gek
![]()
Hij ook.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alhoewel, jij hebt al eens samengewoond he, dat maakt het wel iets anders denk ik.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Oh ach en wee, het zit dermate diep dat een vangnet geplaatst wordt.
Mja, ik zou ook best willen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij ook.![]()
En ik verklaarde mezelf ook voor gek.Maar toch zou ik het willen.
Rationeel gezien is het waanzin natuurlijk.
@Wiebel: Waar blijft die ring?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Vrienden van mij zijn dus wel gewoon na 2 maanden gaan samenwonen, na 3 maanden verloofd en 1,5 jaar daarna getrouwd![]()
Veel te verstandig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik zou ook best willen hoorMaar is een beetje hetzelfde als met de kindjes. Dat wil ik ook best nu, maar ik doe het niet!!!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
@Wiebel: Waar blijft die ring?![]()
![]()
Ik doe alleen verstandig voor de buitenwereld.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had laatst ergens een heel goedkoop ringetje gekocht, wel klassiek ding, met een nepdiamantje op een glad zilveren ringetje; mn huisgenootje helemaal geschrokken "heb je die vangekregen???
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |