Vertel ik nog wel over de msnquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:23 schreef Soempie het volgende:
MaJo, niet aan het daten met iemand? Er was geloof ik iets wat je nog zou vertellen?![]()
mjammmmmieeeeiequote:
OHMYGOD NOT AGAIN!!!quote:
Moet je me wel toevoegen.quote:
Wat zit je haar leuk! Trouwen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij Sven.![]()
![]()
Nou eh![]()
ik zou absoluut niet willen dat er vanalles geregeld wordt, dat het heel groot gemaakt wordt.Zoals tijdens het parachuttespringen, midden in een concert/ restaurant, op de eifeltoren of wat dan ook.
![]()
Gewoon, in het dagelijksleven. Zonder ring en poespas. Gewoon lief en privee.
Ja hij is ook sexyquote:
Waarover?quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Oeh extra nieuws uitzending op sbs6
Mja lijkt me wel zo handig jaquote:
Nee hoor, leg je hoofd maar even op mijn schouderquote:
* Hawaii_Tim googletquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:33 schreef Whiteguy het volgende:
Kijktip van de dag... Bracha van Doesburgh.
Oh en de film die er omheen zit ter opvulling heet het schnitzelparadijs (NL3)
Lekker gegymd vandaag begrijp ik hier uit ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Bij deze wens ik mijn knieën en niet prettige weg naar de hel toe. Amen.
Gym heb ik braaf overgeslagen. Maar bij circustraining ging het na de opwarming al mis. Na veel ijs kon ik wel een beetje dansen, maar toch...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Lekker gegymd vandaag begrijp ik hier uit ?
Goed vanuit de heupen om je knie te ontlasten/ontwijken zekerquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gym heb ik braaf overgeslagen. Maar bij circustraining ging het na de opwarming al mis. Na veel ijs kon ik wel een beetje dansen, maar toch...
Desondanks vandaag toch het compliment gekregen dat ik goed kan dansen. Das wel weer tof
Hebben jullie binnenkort weer een optreden?quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gym heb ik braaf overgeslagen. Maar bij circustraining ging het na de opwarming al mis. Na veel ijs kon ik wel een beetje dansen, maar toch...
Desondanks vandaag toch het compliment gekregen dat ik goed kan dansen. Das wel weer tof
Sinds is op egyptische dansles heb gezeten dans ik sowieso veel meer vanuit de heupen. Maar dit was toch meer snelle dansquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goed vanuit de heupen om je knie te ontlasten/ontwijken zeker
Nee, maar misschien kunnen we het wel in een latere voorstelling gebruikenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hebben jullie binnenkort weer een optreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |