Ja... met zonder.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
(damn, tt-grapje uitleggen is niet leuk...)![]()
Het maken van een tt is idd kunstquote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja... met zonder.
Omdat er nog steeds tegenstrijdige berichten zijn over het al dan niet uitkomen van een demo voor MGS4.
(damn, tt-grapje uitleggen is niet leuk...)![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
Geen Dualshock 3, MGS4 en GoW3 = geen koop
quote:Gran Turismo 5 Prologue Priced and Dated
It’s official - SCEA announced today the April 17 North American ship date for Gran Turismo 5 Prologue, available exclusively for PS3. Developed by famed Polyphony Digital, Gran Turismo 5 Prologue will be available for $39.99 on Blu-ray Disc (BD) and as a download via the PLAYSTATION Store.
The BD version will offer added value with an exclusive behind-the-scenes High Definition (HD) video feature called “Beyond the Apex”. This video will offer some awesome access to the folks at Polyphony and give some background on how they are able to create such a realistic and beautiful driving simulator. We’ll have more information on GT5 Prologue leading up to its launch in April, but until then, check out this video.
kwestie van tijd totdat jij hem thuis hebt staan, je geilt er al zo lang opquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent bereid je 60gb ps3 met ps2 functies te verkopen voor een mindere 40 gig voor een kleurtje?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
-knip-
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:47 schreef Wessiej het volgende:
Ahhhhhh zo snel gedaan zeg, 1 dag.
[ afbeelding ]
Lief!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:39 schreef Vince22 het volgende:
Fallen, CoD is op de post!![]()
tevens slechte tvp
Hij is wel erg mooi ja . Oh en tvp.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie dekbed.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:47 schreef Wessiej het volgende:
Ahhhhhh zo snel gedaan zeg, 1 dag.
[ afbeelding ]
quote:FFXIII designer promises demo, 2008 release date
We know that Final Fantasy games, much like fine wine and Radiohead albums, take some time to come together nicely -- still, it's hard for us to believe that Final Fantasy XIII (in all its shapes and forms) will be dropping by its latest release date of "this year". We've had our hearts broken so many times by delays for hotly anticipated titles that we've sadly come to expect them.
Fear not, says the comforting voice of long time series character designer Tetsuya Nomura, the long wait for the Fabula Nova Crystallis collection will be over soon enough. Not only does he swear by the game's 2008 release date, he teases at a playable demo for FFXIII on the PlayStation Network a while before the game is released, to show off the game's revamped battle system. So don your steepled hat and cuddle tight your cactaur plushie -- your chance to sit down with the unluckiest chapter in Square Enix's seminal RPG franchise could be just around the corner.
Nog verder?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:12 schreef Gstyles het volgende:
het niveau zal gelijk een stukje stijgen
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:46 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Je bent bereid je 60gb ps3 met ps2 functies te verkopen voor een mindere 40 gig voor een kleurtje?![]()
Of blijft het bij plaatjes kijken?
Neequote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Jij kent me blijkbaar nog niet goed genoeg [ afbeelding ]
Het is dat de Jap versie DvD NTSC -J regio 2 is, anders had ik hem al gehad [ afbeelding ]
@ Wessiej Vet man![]()
Doe es wat foto's posten van jouw in aktie![]()
Maar maar, je zwarte ps3 cooler dan? Dat staat toch niet? zo'n zwarte cooler op een witte ps3quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Jij kent me blijkbaar nog niet goed genoeg [ afbeelding ]
Het is dat de Jap versie DvD NTSC -J regio 2 is, anders had ik hem al gehad [ afbeelding ]
Heb ik ookquote:Op maandag 28 januari 2008 10:55 schreef Wessiej het volgende:
Tja 190 euro....
En ik heb al 2 gitaren voor de 360, dus dat is ook zonde.
quote:
Yep, ik heb het spel ook.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:22 schreef Wessiej het volgende:
Drums hoor je niet echt nee, gitaar heeft de boventoon.
Maar jij hebt het spel dus ook, een keertje online gaan dan.
Hoe download jij de liedjes dan, je kan toch niks kopen uit de amerikaanse shop?
Unannounced....quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:42 schreef Gamedemon het volgende:
Wanneer komen die Dual Shock Controllers eigenlijk hier in Nederland uit?
Ruilen met AC?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heel scherp, die gaat dan ook mee de verkoop in
![]()
Cooler is alleen geschikt voor de 60 gb, ivm gebruik van de 4e USB poort
Heb trouwens The Orange Box te koop staan , iemand intresse?
quote:
Als ik het goed begrepen heb is die test-boeking alleen om je rekening aan je paypal vast te binden voor als je gelijk wilt kopen, dat paypal het later van je rekening afhaalt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:05 schreef J.Clarkson het volgende:
Heb net een Paypal account aangemaakt, duurt die test boeking echt 5-7 dagen? Wil DMC4 bestellen bij de 3 drukke mannen, dammit.
Thanks, ik gaat checken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is die test-boeking alleen om je rekening aan je paypal vast te binden voor als je gelijk wilt kopen, dat paypal het later van je rekening afhaalt.
Volgens mij (maar ben niet zeker) kan je nu al geld overmaken naar je paypal rekening (duurt paar daagjes) en dan gewoon vanaf je Paypal te betalen, volgens mij hoef je dus niet te wachten op die testoverboeking.
Hmm, nope. Moet die gegevens invoeren om te bevestigen dat ik de rekeninghouder ben. Dit duurt dus 5-7 dagen. Vervolgens nog geld overmaken. Duurt ook nog eens 4 dagen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is die test-boeking alleen om je rekening aan je paypal vast te binden voor als je gelijk wilt kopen, dat paypal het later van je rekening afhaalt.
Volgens mij (maar ben niet zeker) kan je nu al geld overmaken naar je paypal rekening (duurt paar daagjes) en dan gewoon vanaf je Paypal te betalen, volgens mij hoef je dus niet te wachten op die testoverboeking.
Dat zijn indicaties he . Ik had de bevestiging binnen 2 dagen gedaan en kon toen gelijk aan de slag d.m.v. automatische incasso. Als je rekening is bevestigd hoef je geen geld meer over te maken want dan incasseren ze het gewoon van je rekening na een dag of 2.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:13 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hmm, nope. Moet die gegevens invoeren om te bevestigen dat ik de rekeninghouder ben. Dit duurt dus 5-7 dagen. Vervolgens nog geld overmaken. Duurt ook nog eens 4 dagen.
Ik denk, ik bestel Devil May Cry eventjes. Nou ik koop m wel in de winkel. Om nu 11 dagen te gaan wachten voordat ik kan betalen, fuck off. Dan nog 5 dagen verzending erbij. Dikke lul, 3 bier.
* Ryangozer geeft je groot gelijk en maakt hetzelfde mee.quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:55 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder zit nog steeds met Hey Hey You You I Don't Like Your Girlfriend en Take Me Down To The Paradise City Where The Grass Is Green And The Girls Are Pretty in z'n kop
Hmm, ok. Iemand die Paypal heeft en voor mij DMC4 wil bestellen? Will pay directly. 3 busy men is cheap en ik mot DMC4 hebben.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:15 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat zijn indicaties he . Ik had de bevestiging binnen 2 dagen gedaan en kon toen gelijk aan de slag d.m.v. automatische incasso. Als je rekening is bevestigd hoef je geen geld meer over te maken want dan incasseren ze het gewoon van je rekening na een dag of 2.
Dat klinkt bekendquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:55 schreef SocialDisorder het volgende:
* SocialDisorder zit nog steeds met Hey Hey You You I Don't Like Your Girlfriend en Take Me Down To The Paradise City Where The Grass Is Green And The Girls Are Pretty in z'n kop
Same!quote:
Ik ga t toch proberen:quote:
Me2quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik moest heel even goed kijken of het geen echte foto was
Strak ding hoor,... maar mijn zwarte glanslak is ook zeer natmakend,...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen multiplayer splitscreen ?quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:57 schreef nlboy het volgende:
* nlboy vindt Burnout tegenvallen.![]()
Ik vind het jammer dat je steeds naar dezelfde 'eindpunt' moet rijden en dat de aftertouch, grinding, damn van, etc. er niet meer zijn, want dat was toch een van de leukste dingen van Burnout. Vooral de multiplayer split-screen is een groot gemist. En als laatste vind ik de muziek erg tegenvallen (tja ts niet echt mijn favoriete stijl muziek (igg beter dan HipHop shit), behalve de theme track is cool).
Had nog een paar vraagjes over burnout:
1. Is het mogelijk om de klassieke muziek af te spelen tijdens het rijden?
2. Hoe kan ik navigeren naar 'meeting' points zonder er naar toe te rijden?
3. Hoe kan ik een nummer afspelen tijdens het rijden als ik die heb gekozen bij EA Trax (via 't menu)? Zodat ik bijvoorbeeld de muziek van Burnout 3 hoor.
Thanks!
Online FTW!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:46 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
geen multiplayer splitscreen ?![]()
dan skip ik hem, waarom missen al die fokking racegames tegenwoordig multiplayer splitscreen...F1, Motorstorm en nu weer burnout dus, kansloos
Nee, echt niet. Er gaat niets boven met vrienden op de bank zitten en dan Road rage spelen of Party Crash.quote:
ik bied..ehmm...offline multiplayer voor racegames aan ^^quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:06 schreef Fallen het volgende:
brak - dubbel.
RUIMTE TE HUUR!
tegen elk aannemelijk bod
Ben ik wel met je eens. De 2e controller die ik bij de ps3 kreeg zit nog in de verpakking, want F1, Motorstorm kan je toch niet splitscreen doen...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:46 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
geen multiplayer splitscreen ?![]()
dan skip ik hem, waarom missen al die fokking racegames tegenwoordig multiplayer splitscreen...F1, Motorstorm en nu weer burnout dus, kansloos
mjah heb de wii hier nu staan...maar dat ding trekt me echt niet, alleen SMG en Smash brothers, Wii sports is op bowlen na ook geen reet aan, om over wii play maar te zwijgen...zelda ook niet echt mijn spelquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:43 schreef nlboy het volgende:
Gelukkig heb ik de PS3 60GB, Burnout 3 en twee controllers.Dan kan ik mijn vriendin alsnog verslaan.
Ik denk ook dat Burnout het expres heeft gedaan, zodat ze bij de nieuwe Burnout vol trots 'nieuwe' dingen kunnen aankondigen en wij weer betalen.Wii is de enige die veel offline multiplayer games heeft.
Super Stardust HD!quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:59 schreef nlboy het volgende:
Heeft iemand al een leuke game gekocht bij PSN?
dan heb je er dus weinig lol aanquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:05 schreef 3st het volgende:
ff vraagje over ratchet and clank Tools of destruction. Ik heb dit spel nu nog geen week en heb hem uitgespeeld. Nu kan ik weer over nieuw beginnen maar dan wat op een zwaarder level. Ik behoud wel mijn guns en gadgets enzo en kan die guns wel upgraden. Is dit nu het enige andere aan het op nieuw spelen?
Zo ja dan heb je er wel weinig lol aan....
COD4, SKATE, GH3, Resistance 1x gedaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 13:12 schreef Gstyles het volgende:
Hey SF ik heb je van de week in mjin lijstje gezet! welke games doe je online?
Pixeljunk Monsters.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:59 schreef nlboy het volgende:
Dit jaar als het goed isquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even 2 vraagjes van een af-en-toe gamer op onze PS3:
1: Wanneer komen die PSN kaarten nu? Is daar al een idee over?
Oude Singstar games zijn bruikbaar met de 60GB PS3.quote:2: Kan ik met Singstar (PS3) ook de oude schijfjes gebruiken/kopen?
Awesome.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:06 schreef SocialDisorder het volgende:
Oude Singstar games zijn bruikbaar met de 60GB PS3.
kula world & cttrquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:59 schreef nlboy het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ga t toch proberen:
Ruilen tegen resistance + motorstorm?
En anders: hoeveel wil je er voor hebben?
Verbind je PS3 via een router of je PC en je kan ze met Nero MediaShare gewoon zó kijken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:05 schreef Freuder het volgende:
Ik wilde al een poosje een multi media pc gaan kopen voor bij me hd tv maar nu is mijn oog gevallen op de PS3, vooral omdat er standaard de bekende blue ray drive in zit. Ik weet dat dvd's afspelen geen probleem is en dat ik via optisch-uit een reciever op de PS3 kan aansluiten voor het nodige surround geluid, ik heb alleen een vraag over het kijken van series die ik download, (lost, prison break, etc) kan ik die op cd/dvd zetten, in de ps3 stoppen en dan meteen kijken of gaat dat zo makkelijk niet? Kan ik ze op een usb stick of externe harddisk zetten en dan avi en mpeg bestanden direct kijken? Als dit mogelijk is is me keuze wel gemaakt
ps3 kan divx aan, je kan er alle soort filmpjes nar toe streamen, ook een externe hd op aansluiten, alles kan...koffiekan, theekan..enzoquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:05 schreef Freuder het volgende:
Ik wilde al een poosje een multi media pc gaan kopen voor bij me hd tv maar nu is mijn oog gevallen op de PS3, vooral omdat er standaard de bekende blue ray drive in zit. Ik weet dat dvd's afspelen geen probleem is en dat ik via optisch-uit een reciever op de PS3 kan aansluiten voor het nodige surround geluid, ik heb alleen een vraag over het kijken van series die ik download, (lost, prison break, etc) kan ik die op cd/dvd zetten, in de ps3 stoppen en dan meteen kijken of gaat dat zo makkelijk niet? Kan ik ze op een usb stick of externe harddisk zetten en dan avi en mpeg bestanden direct kijken? Als dit mogelijk is is me keuze wel gemaakt
Iemand hier info over?quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:59 schreef nlboy het volgende:
Ik hoop wel dat GT5 multi-split-screen heeft.
..........
quote:Nieuws: Gerucht: nieuwe Rock Band DLC bekend?
Geschreven door Jonathan Heirbaut
Bron: rockband.scorehero.com - English translation
Donderdag 31 januari 2008 - Volgens de website ScoreHero, één van de betere sites als het gaat om Rock Band en Guitar Hero informatie, zouden enkele mensen reeds in het bezit zijn van het Officieel Xbox Magazine van de maand maart. In het magazine zou een hele lijst staan van de downloadbare nummers die we mogen verwachten in de maand maart. In totaal zouden er in maart zo'n 17 nieuwe nummer ter beschikking gesteld worden op het PlayStation Network en Xbox Live.
Week van 4 maart: Thrash Pack (440 MS points/ $5.50)
Blinded By Fear - At The Gates (160 MS points/ $2)
Thrasher - Evile (160 MS points/ $2)
Shadow World - Haunted (160 MS Points / $2)
Week van 11 maart: Singles
Shooting Star - Bad Company *Cover* (160 MS points/ $2)
Simple Man - Lynyrd Skynyrd (160 MS points/ $2)
Message In A Bottle - Police (160 MS Points / $2)
Week van 18 maart: Nine Inch Nails Pack (440 MS points/ $5.50)
March Of The Pigs (160 MS points/ $2)
The Collector (160 MS points/ $2)
The Perfect Drug (160 MS Points / $2)
Weel van 25 maart: Metal Pack (440 MS points/ $5.50)
Wrathchild - Ironmaiden *Cover* (160 MS points/ $2)
Supernaut - Black Sabbath *Cover* (160 MS points/ $2)
Fuel - Metallica (160 MS Points / $2)
De drummer gaat het moeilijk krijgen denk ik zoquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
March of the Pigs wordt insane om te spelen
ice-packs op je armen leggen na het nummerquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:23 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
De drummer gaat het moeilijk krijgen denk ik zo
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ice-packs op je armen leggen na het nummer
nee, op het moment dat hij de verbinding tot stand probeert te brengen, dan op reg drukken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:14 schreef Luizao het volgende:
Dus eerste reg indrukken op de livebox.. en dan pas de hele installatie op de ps 3 gaan doen?
Koop Rock Band!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee, op het moment dat hij de verbinding tot stand probeert te brengen, dan op reg drukken.
Zodra de Europese release er isquote:
5 sec de aan/uit knop vast houden tot je voor de tweede keer biepjes hoort, dan zijn de videosettings gereset.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:49 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoe reset je ook alweer de videosettings van je PS3 als je geen tv bij de hand hebt? Of in elk geval geen HDTV? Zit nu bij mijn moeder en haar nieuwe plasma is nog niet binnen maar wil toch wel een stukje spelen
Volgens mij heb je 10 minuten de tijd, ik deed bij vrienden altijd eerst alles instellen en wachten op verbinding testen, dan reg, en dan op testen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:14 schreef Luizao het volgende:
Dus eerste reg indrukken op de livebox.. en dan pas de hele installatie op de ps 3 gaan doen?
Wacht maar tot je gaat samenwonenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:40 schreef RedemptioN het volgende:
vanaf morgen gaming time![]()
mits ik niet naar me vriendin moet) gamen!!
I know that feeling...quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gaat samenwonen
ja ze kwam al met eisen aan daarvoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef RedemptioN het volgende:
als ik op een dag zin heb om lang te gamen doe ik dat gewoon
Ik ga mijn vriendinnetje nog maar eens een extra knuffel geven, denk ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja ze kwam al met eisen aan daarvoor, maximaal 2uur op een dag gamen en in het weekend niet
ik vroeg al aan haar of ze uberhaupt wel met mij samen wou wonen ^^, alsk op een dag zin heb om lang te gamen doe ik dat gewoon, komt heus wel ooit, misschien, een keer voor dat ik niet zo "heel" lang wil gamen enzo
ze wil ook al geen grotere tv dan mijn kleine 32" LCD tv... dan maar een full hd beamer![]()
conclusie:
vrouwen
mjah, ik ben ook niet voor regels enzoquote:
mn vriendin houdt opzich wel van gamen, dus ik moet haar gewoon goed in pakken...maar ja, voordat ik echt met haar ga samenwonen zijn we 1,5 jaar verder (ze gaat naar leeuwarden om verder te studerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:40 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik ga mijn vriendinnetje nog maar eens een extra knuffel geven, denk ik.
Als we samen een hele dag spelletjes zitten te spelen, dat lijkt me een goed moment.
ik heb het al zwaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik flikker mijn stoel af van het lachen.
Jij gaat het nog zwaar krijgen![]()
.
Mijn vriendin gamed zo om de zoveel tijd gewoon met me meequote:Op donderdag 31 januari 2008 18:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
LocoRoco heb ik speciaal voor d'r gekochtquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik speel natuurlijk regelmatig Final Fantasy![]()
En dan zegt mijn vriendin , zit je dat stomme spelletje weer te spelen![]()
![]()
Ze speelt daarintegen wel af en toe blije spelletjes
LocoRoco, Mario Bros 3, Crash Bandicoot , Tetris , dat soort ongein
![]()
Ach, het is geven en nemen he![]()
Maar als ze mee zou moeten zingen met Rockband gaan we niet veel punten scoren ben ik bang![]()
En vriendlief het maar raar vinden dat ik alleen geboeid kan kijken naar spellen met mooie kleurtjes. Als je mee leest... Zie je nou wel dat ik niet de enige ben die naar mooie games wil kijken!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:03 schreef Ash het volgende:
M'n vriendin vind het wel leuk om te kijken als ik game, het moeten dan wel mooie spellen zijn (volgens haar) zoals Uncharted of Assassin's Creed.
Vrouwen die gamenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En vriendlief het maar raar vinden dat ik alleen geboeid kan kijken naar spellen met mooie kleurtjes. Als je mee leest... Zie je nou wel dat ik niet de enige ben die naar mooie games wil kijken!
![]()
Wat is dat voor spel?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef Kremers het volgende:
De demo van Conflict: Denied Ops staat in de US storeBen hem nu aan het doenloaden
sowieso veel B-shooters de afgelopen tijd...turok vind ik niet veel aan tot nu toe, blacksite is knake, nu dit weer (die ontwikkelaars hebben nooit eerder een fps gemaakt...ze hadden beter bij de conflict ops series kunnen blijven ipv deze spin off)quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:35 schreef Wessiej het volgende:
Ik moest een traantje weg pinken toen ik de demo speelde, wat een TYFUSSPEL.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zodra de Europese release er is
quote:Battlefield BC, Mercenaries 2 delayed; Euro RockBand to Q1 2009
Posted by GamesIndustry.biz
In a conference call to investors, CEO John Riccitiello indicated that RockBand would not be shipping in Europe until Q1 2009, which begins in April.
EA also reported delays for Battlefield: Bad Company and Mercenaries 2: World in Flames. Their release dates have slipped from March, but the company expects to ship both titles in fiscal 2009.
1. Ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:51 schreef SocialDisorder het volgende:
1) wie hebben er allemaalBurnout Paradise?
2) Wie hebben er zin om morgenavond te gaan burnen?
3) Vind je het erg dat je mugshot in de review terecht komt, geef dat ff aan
Werkt het downloaden van songs dan via de amerikaanse store of via de europese?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef SocialDisorder het volgende:
import-edition here i come!
Via de Amerikaanse, sommige NL creditcards werken in de VS Store, en anders zul je met een Amerikaanse vriend een account moeten delen of wachten op de pre-paid kaarten en die via internet bestellen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:57 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Werkt het downloaden van songs dan via de amerikaanse store of via de europese?
Nou dan wacht ik nog wel op de europese releasequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Via de Amerikaanse, sommige NL creditcards werken in de VS Store, en anders zul je met een Amerikaanse vriend een account moeten delen of wachten op de pre-paid kaarten en die via internet bestellen.
Op mijn moeders nieuwe plasma echter welquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:52 schreef Rock-shocker het volgende:
Burnout spelen op een CRT is niet leuk
1) meldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:51 schreef SocialDisorder het volgende:
uurtje of 8 - half 9quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
1) meld
2) hoe laat?
3) geen webcam (die geslikt wordt door de ps3)
Moet wel lukken denk ikquote:
Add me. Evil_tuinhekjequote:
we stoppen niet om 9 uur hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:26 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan helaas niet kan.
Nette aktie!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:05 schreef Paxlie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie actie wel dit voor als mensen die remote nog niet hebben
Plaatjes zijn clickable voor de actie zelf
je moet er ook niet om vragen hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Wtf is dit nou weer zeg, mijn Rock Band guitar geeft geen overdrive meer als ik erom vraag :x
O RLYquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet er ook niet om vragen heGewoon je gitaar omhoog slingeren
Ok, kijk morgenavond wel even of ik kan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
we stoppen niet om 9 uur hoor
zOmG !!! Lekker hoorquote:
quote:
35 pond is hoeveel euro?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:34 schreef M3 het volgende:
Maar weinig kans dus om het te proberen via import? Je kan toch geen boete oid krijgen?
I know that problem!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Wtf is dit nou weer zeg, mijn Rock Band guitar geeft geen overdrive meer als ik erom vraag :x
Ook niet echt verrassend te noemen.quote:Ontwikkelaar en uitgever Capcom heeft reden voor een feestje. Uit de laatste verkoopcijfers blijkt namelijk dat er in Japan 170 000 exemplaren van Devil May Cry 4 zijn verkocht op haar release dag, 31 januari. De PlayStation 3 versie nam 140 000 stuks voor haar rekening, Xbox 360 bezitters waren goed voor 30 000 kopieën.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:27 schreef Kremers het volgende:
Bedoel je het wapen zelf? Of de zwarte kleur? Best kans dat hij vernietigd gaat worden vanwege de kleur...
Ik heb vroeger een keer een waterpistool zwart geverfd, toen ik buiten ging spelen stond er ineens een politieagent voor mijn neus met de mededelingen dat het pistool wel erg echt leek
Nep pistolen mogen in Nederland niet zwart van kleur zijn geloof ik.
Ik vertrek zo naar de chinees om daar te gaan eten. Dat gaat dus niet werken. Ben zo rond 2200 wel thuis en zal ff checken of jullie nog bezig zijn danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Moet wel lukken denk ik
Ik voeg je wel toe als ik thuis ben (zit nog @ work)
Gaat hem niet worden denk ik.quote:new Playstation 3 this Autumn?
Trawling the CES show last month, T3.com happened across a rather juicy piece of gadget gossip.
According to a particularly well-informed insider, it seems that the Big S is prepping an all new PlayStation 3. The new incarnation is supposedly slimmer, lighter weight, and sexy as hell.
It's not as if Sony haven't got a history of making things slimmer and, er, lighter: The PSP shed a lot of its weight last summer, the original PlayStation ended up as the minuscule PSOne, and the PlayStation 2 re-incarnated as the PSTwo, which was an all-round sexier piece of kit to boot. Roll on PSThree?
Dat is zeer vet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:38 schreef Paxlie het volgende:
geen idee of dit al was langsgekomen hier, maar:
http://www.ps3fanboy.com/(...)lication-for-ps-eye/
Ik heb BP en morgen mogelijk beschikbaarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Toffe actie eens kijken of er een paar toffe films tussen zittenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:05 schreef Paxlie het volgende:
Mooie actie wel dit voor als mensen die remote nog niet hebben
Plaatjes zijn clickable voor de actie zelf
Mij benieuwen wie hem eerder heeftquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Holy fuck, nu al![]()
Dear deacon_tigra,
I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Devil May Cry 4 FOUR Playstation 3 PS3 BRAND NEW !
Seller User ID: 3busymen
Je weet niet wat er uit komtquote:
Killphone 2.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Welke game is da?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Welke game is da?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ingame reclame voor de nieuwe super soakerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet niet wat er uit komtMisschien is het wel een erwtenschieter ofzo
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Spy picture
Okami 2 voor de ps3![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Killzone 2Owja want iedere ps3 eigenaar moet zich bezig houden met overgehypede FPSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nit
Je zult alleen wat langer moeten wachten.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:25 schreef Wessiej het volgende:
Ordered.
quote:
Lekker niets zeggend die screenshots van 490x328 pixelsquote:
Hoe ?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:15 schreef Wessiej het volgende:
Die dual stick logo'tjes kan je zelf maken.
Verdommequote:
Toetsenbord erop aansluiten, in het XMB menu dutch keyboard selecteren, en dan bij clan name iets met {{{ doen ofzo, moet je anders op youtube zoeken, daar staat welke figuren je moet intypen.quote:
Ik zie tquote:Op zondag 3 februari 2008 15:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toetsenbord erop aansluiten, in het XMB menu dutch keyboard selecteren, en dan bij clan name iets met {{{ doen ofzo, moet je anders op youtube zoeken, daar staat welke figuren je moet intypen.
Ja dat.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:56 schreef jorienvdherik het volgende:
heb je met fifa ook dat je niet echt makkelijk kan verbinden met andere mensen /.
Die is mooier dan de zwarte en de witte. Ik had ook echt verwacht dat die de Originele zou zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:43 schreef ryangozer het volgende:
[ afbeelding ]
Zal deze ooit in de winkels komen? Het zou best kunnen toch ze verkopen nou ook de witte. Als dat ooit gebeurd ga ik hem diezelfde dag nog kopen en doe me zwarte weg![]()
Sowieso een consolequote:Op maandag 4 februari 2008 00:43 schreef Dibble het volgende:
Ik twijfel steeds meer, PS3/360 of nieuw pc![]()
Blijf nog even afwachten toch, volgens mij komt dit jaar de ps3 toch echt op gang.
Ik zag je nog voorbij scheuren.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:08 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vanavond Burn Out eens goed kunnen uitproberen.
Vind het free roaming wel leuk uitgewerkt, ook het ingame online gaan is top.
Maar na een 1,5 uur gespeeld te hebben had ik toch al zoiets van![]()
Ik denk toch dat ik hem ga overslaan
Ligt waarschijnlijk aan de firewall instellingen van je router. Google eens op het type van je router en NAT2 er bij. Dan kom je 99% kans uit op een pagina die je uitlegt hoe je je router moet configureren voor je PS3.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:44 schreef capital_P het volgende:
Kep 2 vragen:
ik kan met m'n ps3 wel op de playstation store komen (draadloze router), maar ik kan niet online spelen. Bij tekken 5: DR bijvoorbeeld kan ik een room selecteren, maar daarna geeft ie altijd een foutmelding. Bij de burnout demo gebeurt iets soortgelijks. Hoe komt dit en hoe los ik et op?
Moet je even kijken op kieskeurig.nl, daar staan ook meningen van consumenten.quote:heeft iemand een mening over de Panasonic TH-37PV7? Ik kwam op vergelijk.nl uit op deze tv en ik vroeg me af of et wat is.
Net per sé, LCD is over het algemeen beter geschikt voor gaming ivm de snelheid van het verversen van het scherm. Maar de nieuwe plasma-schermen hebben een aantal types er tussen zitten die wel geschikt zijn voor gaming. Je moet dus goed naar de response-tijd kijken en als je in de winkel hem gaat kopen, letten op ghosting bij snelle beelden (ghosting = als iets over het scherm beweegt en een spoor achter lijkt te laten over het scherm).quote:Ehm, plasma is beter dan lcd, toch?
uiteindelijk toch 4 vragen...
Vindt het ook echt geweldig,punten gaan soms wel wat langzaamquote:Op maandag 4 februari 2008 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Warhawk is zo vet he
In het begin alleen maar teamdeathmatch doen, maar dat is zo voorbij.
Nu capture the vlag
Kan fijn de stats halen voor me promotie omdat dat lang duurt en het is gewoon net een film.
Ik heb die vlag en ga er met een auto vandoor.
Komen ze me helpen met vliegtuigen en tanks en andere auto's
Ik zo bij een ander de jeep in en dan brengt hij me weer veilig weg
Iedereen op me schieten en de rest me helpen gewoon echt teamwork.
Ook met de defence.
Gewoon een paar man in de kanonnen en mijnen om de vlag heen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:15 schreef SuperFruitig het volgende:
WAAR BLIJFT DIE MUTEFUNCTIE BIJ COD4
MY EARS ARE BLEEDING!
quote:Ga voor dat je online gaat naar de opties .
Daar vind je voice volume -> zet de regelaar helemaal naar links , nu hoor je geen voice chat in de multiplayer
Nah dat is een glitch, je kan ook je naam een kleur gevenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:13 schreef SuperFruitig het volgende:
wtf?
Cod4 is een beetje buggy vandaag? Ik zie mensen met logootjes (die dual stickjes van je controller) in hun naam
ehm? juist een lcd tv heeft last van ghosting en een te langzame respondstijdquote:[b]O
Net per sé, LCD is over het algemeen beter geschikt voor gaming ivm de snelheid van het verversen van het scherm. Maar de nieuwe plasma-schermen hebben een aantal types er tussen zitten die wel geschikt zijn voor gaming. Je moet dus goed naar de response-tijd kijken en als je in de winkel hem gaat kopen, letten op ghosting bij snelle beelden (ghosting = als iets over het scherm beweegt en een spoor achter lijkt te laten over het scherm).
Heb ik ook, online mode van Tekken is heel erg buggy.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:44 schreef capital_P het volgende:
Kep 2 vragen:
ik kan met m'n ps3 wel op de playstation store komen (draadloze router), maar ik kan niet online spelen. Bij tekken 5: DR bijvoorbeeld kan ik een room selecteren, maar daarna geeft ie altijd een foutmelding.
Mijn LCD-TV heeft helemaal geen last van ghosting oid. Zelfs voetbal kijken is 10x beter geworden door de snelle response-time. (4ms)quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:45 schreef Tumble het volgende:
[..]
ehm? juist een lcd tv heeft last van ghosting en een te langzame respondstijd
ga maar eens voetbal kijken op een lcd tv snel bewegende beelden en de hele boel word onscherp
ik ben verkoper in electronica zaak dus krijg dit soort vragen de hele dag voor mijn kiezen
(ps ik heb zelf een plasma)
Welke draadloze router heb je?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:44 schreef capital_P het volgende:
Kep 2 vragen:
ik kan met m'n ps3 wel op de playstation store komen (draadloze router), maar ik kan niet online spelen. Bij tekken 5: DR bijvoorbeeld kan ik een room selecteren, maar daarna geeft ie altijd een foutmelding. Bij de burnout demo gebeurt iets soortgelijks. Hoe komt dit en hoe los ik et op?
heeft iemand een mening over de Panasonic TH-37PV7? Ik kwam op vergelijk.nl uit op deze tv en ik vroeg me af of et wat is.
Ehm, plasma is beter dan lcd, toch?
uiteindelijk toch 4 vragen...
quote:Sony Computer Entertainment Japan heeft bekend gemaakt dat een nieuwe satin silvere PlayStation 3 vanaf 6 maart verkrijgbaar is in Japan. Het 40 GB model zal 39,980 yen gaan kosten, zo'n 252 euro, en wordt gebundeld met de DualShock 3 controller. Afgelopen november werd in Japan al het ceramic witte PS3 model gelanceerd. Het is niet bekend of de silvere PS3 ook naar Europa komt.
Tevens bevestigde Sony de budgetlijn 'The Best' voor Japan. Vanaf 19 maart liggen daar onderstaande titels in de winkels voor 3619 yen.
- Ninja Gaiden Sigma (Tecmo)
- Ridge Racer 7 (Bandai Namco)
- Mobile Suit Gundam: Crossfire (Bandai Namco)
- FolksSoul: Ushinawareta Denshou (Sony)
- Resistance
Ben benieuwd naar de cover van de games nu.quote:Vandaag heeft Sony Japan bevestigd met een nieuwe budgetlijn te komen genaamd 'PlayStation 3 The Best'. Vanaf 19 maart zijn in Japan een aantal titels verkrijgbaar voor 3619 yen. Sony Europa heeft zonet laten weten dat deze budgetlijn zeer waarschijnlijk ook in Europa zal verschijnen. Prijzen als ook releasedata zijn nog niet bekend.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:17 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de cover van de games nu.
I'll be God damned.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:17 schreef rakotto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die komt bij mij thuis te staan wanneer het uit is in Europa met de DualShock uiteraard.![]()
[..]
Ben benieuwd naar de cover van de games nu.
Hoeveel moet je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
I'll be God damned.
Ik ga me zwarte 250 gb (60 versie) dan maar eens op marktplaats zetten want deze moet ik echt hebben. Iemand intresse in een zwarte 60gb ps3 met een 250 gb harde schijf waar alle ps3 demo's op staan die er zijn
Same here met de wittequote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
I'll be God damned.
Ik ga me zwarte 250 gb (60 versie) dan maar eens op marktplaats zetten want deze moet ik echt hebben. Iemand intresse in een zwarte 60gb ps3 met een 250 gb harde schijf waar alle ps3 demo's op staan die er zijn
De schiet-games!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:05 schreef roburt het volgende:
wat zijn op dit moment de beste games voor de PS3?
Call of duty 4quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:26 schreef roburt het volgende:
Medal Of Honor: Airborne en Assassin's Creed zijn mijn keuzes maar ik vroeg mij af of er betere waren.
Burnout paradise.quote:
Oetlul je zit in het ps3 topic.quote:
Call of Duty 4 ipv Medal of Honor... dat is een ding wat zeker is!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:26 schreef roburt het volgende:
Medal Of Honor: Airborne en Assassin's Creed zijn mijn keuzes maar ik vroeg mij af of er betere waren.
I tried to break the chain.quote:
Dat was erg leuk jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Storm81; nice race manmaar koop een camera
Een aantal multiconsole games zoals CoD4 enzo,... Volgens de fans exclusieve games zoals R&C en dat jungle spel,... volgens mij,... geen eenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:05 schreef roburt het volgende:
wat zijn op dit moment de beste games voor de PS3?
Ja ja kondig het spel nou maar aanquote:De vorige keer dat EGM dit beweerde, reageerde Sony dat het pure onzin is. En last but not least: volgens het blad wordt het vervolg op het magnifieke, briljante ICO binnenkort onthuld. Of het hier gaat om een echt vervolg of een spiritueel vervolg zoals Shadow of the Colossus dat ook was, is onduidelijk.
Uncharted: Drake's Fortune.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een aantal multiconsole games zoals CoD4 enzo,... Volgens de fans exclusieve games zoals R&C en dat jungle spel,... volgens mij,... geen een
Ratchet is Fantastisch Sjoquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een aantal multiconsole games zoals CoD4 enzo,... Volgens de fans exclusieve games zoals R&C en dat jungle spel,... volgens mij,... geen een
Als het goed is heb ik em vandaag ook binnen, lijkt me leuk!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
(misschien eens met een groep van Fok! )
Het leuke is dat ze de verschillende planeten waar je op terecht komt helemaal anders hebben vormgegeven en er allemaal erg mooi uit zien. Ook het surround geluid is goed te noemen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:01 schreef Gstyles het volgende:
Ratchet is grafisch helemaal top! heb tot nu toe alleen de demo gespeeld maar ben er behoorlijk van gaan likkebaardenCOD4 vind ik grafisch ook erg mooi!
Ik vind het alleen jammer dat er nauwelijks sprake is van een replay value.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
Het leuke is dat ze de verschillende planeten waar je op terecht komt helemaal anders hebben vormgegeven en er allemaal erg mooi uit zien. Ook het surround geluid is goed te noemen.
Ik vind het een zeer vermakelijk spel
Zijn in ontwikkelingquote:
Staat op pauze.quote:Eye-dentify
Is op de 360 uitgekomen (LOL).quote:Fatal Inertia
Ligt eraan als je alle golden bolts wilt vinden, kan je niet in 1x alles vinden, daarvoor moet je eerst het verhaal doorlopen en daarna weer teruggaan naar de planeten. Maar niet iedereen zal daar zin in hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind het alleen jammer dat er nauwelijks sprake is van een replay value.
Heb de game zelf uitgespeeld nadat ik 'm geleend had van een vriend. Maar kopen hoeft nu dus even niet, misschien als budget titel.
Tracknummer krijg je niet omdat hij dat ook niet heeft, hij wordt via de gewone post verstuurd. Mijn exemplaar van VGP.ca is nog niet eens op de post gegaan.... Ach ja, ik heb er deze week toch geen tijd voor, dus zo erg is het nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:04 schreef J.Clarkson het volgende:
Iemand DMC4 al binnen van 3bustymen?
Zaterdag kreeg ik een shipping conformation, maar geen trackingnummer oid.
Ah, ok. Hopen dat ie vandaag of morgen in de bus ligt...... Zal wel niet, maargoed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:42 schreef Kremers het volgende:
[..]
Tracknummer krijg je niet omdat hij dat ook niet heeft, hij wordt via de gewone post verstuurd. Mijn exemplaar van VGP.ca is nog niet eens op de post gegaan.... Ach ja, ik heb er deze week toch geen tijd voor, dus zo erg is het niet
Fatal Inertia is uit op de 360 en komt straks uit op de PS3 en schijnt heel erg slecht te zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:38 schreef Fallen het volgende:
toch vraag ik me af wat er met titels als
8 days
Afrika
Eye-dentify
Wardevil
Fatal Inertia:
The Getaway
is gebeurd. Ik heb er echt helemaal niks meer over gehoord. Jammer, sommige leken me wel leuk.
Netjesquote:10.4 miljoen PS3 consoles verkocht
Nieuws | 06 februari 2008 - De officiële hardwarecijfers voor de PlayStation 3 zijn bekend. Sinds de launch in november 2006 zijn er 10.4 miljoen PlayStation 3 exemplaren verkocht. Door de recente introductie van het 40 GB model zijn er alleen al in het afgelopen kwartaal 4.9 miljoen exemplaren verkocht. Wat betreft software heeft de PS3 in totaal 54.4 miljoen exemplaren verkocht.
In dit fiscale jaar, wat loopt van 1 april 2007 t/m 31 maart 2008, heeft Sony tot nog toe 6.92 exemplaren verkocht. De doelstelling is verlaagd van 11 miljoen naar 9.5 miljoen, zo maakte het bedrijf onlangs bekend.
4ms is dan ook uitzonderlijk snel en zelfs bij die schermen (100 hrtz sharp en philips) zul je als je goed kijkt nog iets van onscherpte zien maar de meeste schermen zitten op 8ms en dat is echt te weinig.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:18 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mijn LCD-TV heeft helemaal geen last van ghosting oid. Zelfs voetbal kijken is 10x beter geworden door de snelle response-time. (4ms)
Weet je dat dat onzin is? Zelfs bij 12 ms zie je het amper. Gaming schermen van 2 jaar terug hadden toen ook 12-8 ms responsetijd. Zag je nooit wat van.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:28 schreef Tumble het volgende:
[..]
4ms is dan ook uitzonderlijk snel en zelfs bij die schermen (100 hrtz sharp en philips) zul je als je goed kijkt nog iets van onscherpte zien maar de meeste schermen zitten op 8ms en dat is echt te weinig.
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:36 schreef Cid het volgende:
DMC4 net gescoord bij MM in AlmereVanavond maar even los gaan
Erm... 64,- geloof ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?
Hopelijk ligt de mijne in de bus (import, cheap).
Veel plezier iig.
Damn, nou ben blij dat ik m online besteld heb. Dan maar 2 dagen extra wachten.quote:
Mja ik heb het niet zo op wachten als ik eenmaal iets betaald hebquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Damn, nou ben blij dat ik m online besteld heb. Dan maar 2 dagen extra wachten.
Tegoedbon vragen en wachten op Unreal Tournament 3.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:01 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nou heb dus Burnout gekocht maar vind het echt niet zo boeiend, het is wel leuk dat wel, maar ik zoek toch echt wat anders, persoonlijk vind ik het eigenlijk gewoon tegenvallen. CoD4 heb ik op me pc jammergenoeg
Ratchet heb ik ook al...
En Uncharted heb ik de demo van gespeeld en vond ik ook niet zo leuk. Wie o wie kan mij helpen!
Ik zou bijna zweren dat ik hem gister in de winkel heb gezien...quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:32 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Tegoedbon vragen en wachten op Unreal Tournament 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |