Waar?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:38 schreef rakotto het volgende:
Zojuist net gehoord dat er een Pack komt in Nederland met inhoud:
PS3
Ratchet and Clank
Uncharted
2 Controllers (Niet zeker of het met rumble is of niet.)
Is al in bestelling van een winkel.
Tnxquote:Op zondag 27 januari 2008 00:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
www.yesasia.com heb ik ze met een 5 dollar coupon voor 40 euro gekregen, binnen 10 dagen was die binnen.
80 euro dus incl. shipping, als ze hier uitkomen zie ik ze goedkoop niet denk ik.
Paypalquote:Op zondag 27 januari 2008 00:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tnxkun je daar gewoon naar overmaken? Of moet je daar een CC voor hebben ?
Dat pakket is als het goed is met 1 controller en voor 470 euro.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:38 schreef rakotto het volgende:
Zojuist net gehoord dat er een Pack komt in Nederland met inhoud:
PS3
Ratchet and Clank
Uncharted
2 Controllers (Niet zeker of het met rumble is of niet.)
Is al in bestelling van een winkel.
dat beloofd wat Tinuzzzquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb ergens gehoord dat je met 16 man online kunt spelen.
dat zoiezo niet, heeft nog nooit gekund (voor zover ik weet) en is gewoon onmogelijk vanwege verschillende controls enz sixasis heeft x360 niet en x360 krijgt excl content en ps3 niet, geloof me nou maar, dat gaat gewoon niet kunnen.quote:Op zondag 27 januari 2008 12:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat wordt lekker knallen.
Hopelijk kun je ook PS3 vs. Xbox360 spelen.
Telefoon in het spel uiteraardquote:Op zondag 27 januari 2008 13:27 schreef RedemptioN het volgende:
je begint een match via je mobiele telefoon?
16man online is super, 1 FOK! room =]
Daar zit een soort creditcard in waar je 10 euro korting krijgt bij het kopen van het echte spel.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als je een gta4 pack besteld voor 10 euro, is die 10 euro dan afgetrokken van de nieuw prijs?
Probleem is dat er zo weinig info over bekend is. Van de officiële site wordt ik ook niet veel wijzer...quote:Op zondag 27 januari 2008 15:11 schreef Wessiej het volgende:
GTA4 is heel anders als de vorige gta's hoor
Dat is juist de kracht van GTA.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:24 schreef Wessiej het volgende:
Nee omdat ze er ook niet veel info over vrijlaten, maar het is gta, kom op.
Voor mij een hele makkelijke keuze. MGS4. Duidelijk. GTA heeft mij afgezien van de oude 4th Person delen nooit kunnen boeien...quote:Op zondag 27 januari 2008 15:06 schreef Kremers het volgende:
Beetje jammer alleen dat Metal Gear Solid 4 ook rond die tijd uitkomt, het wordt een dure periode
Het is dus ook niet echt een keuze voor mij. Crimineeltje spelen heb ik ook nooit zo leuk gevonden. Ook toen ik klein was, was ik met politie en boefje altijd de agentquote:Op zondag 27 januari 2008 15:56 schreef Wessiej het volgende:
Waarom altijd de keuze, haal altijd alles maar [ afbeelding ]
hmm, ben het daar dus niet mee eens =], ik vind het een geweldig spel, met een leuk verhaal en de humor ook geweldig...maar smaken verschillen gelukkigquote:Op zondag 27 januari 2008 20:11 schreef Djaser het volgende:
Ratchet & Clank is voor mij toch best een tegenvaller geworden. Een tijdje terug was er nog een rel om de lage Gamespot beoordeling maar ik kan me prima in hun kritiek vinden. Het is spel is veel te makkelijk, het verhaal niet erg boeiend, en de humor geforceerd. Echt zonde, het eerste deel blijf ik toch het tofst vinden. Wel vervelend dat de PS2 delen niet goed op de PS3 draaien.
Samen met Cod4quote:Op zondag 27 januari 2008 20:11 schreef Djaser het volgende:
Ratchet & Clank is voor mij toch best een tegenvaller geworden. Een tijdje terug was er nog een rel om de lage Gamespot beoordeling maar ik kan me prima in hun kritiek vinden. Het is spel is veel te makkelijk, het verhaal niet erg boeiend, en de humor geforceerd. Echt zonde, het eerste deel blijf ik toch het tofst vinden. Wel vervelend dat de PS2 delen niet goed op de PS3 draaien.
Leg uit wat is er dan niet tof aan?quote:Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef Slappy het volgende:
[..]
Samen met Cod4Jezus wat idiote cijfers krijgt dat spel
Alleen omdat andere tijd is krijgt het 9+ scoresquote:Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Leg uit wat is er dan niet tof aan?
Ben ik het totaal niet mee eens. Ik hoor het wel vaker... Je moet even af van dat 'event afmaken voordat je doorgaat naar de volgende' idee en dan is die wat mij betreft supervet!quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef Wessiej het volgende:
Ik vind dit tot nu toe de slechtste burnout.
Ik heb alleen Deel 3 en Dominator gespeeld. Ook de Demo van Paradise. Deel 3 vond ik het best, weet niet awt ik moet verwachten van Paradise.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef Wessiej het volgende:
Ik zie het meer als Midtown Madness.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:54 schreef Wessiej het volgende:
Release is 8 februari, volgende week vrijdag dusquote:Op maandag 28 januari 2008 08:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zie het meer als Midtown Madness.Dominator was erger, komop.......
Showtime is lachen en online mode is tijdloos. Burnout 2 is nog steeds de beste, maar Paradise is zeker niet de slechtste.
Vrijdag DMC4 hopelijk in de shops......
Talkin' about import.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Release is 8 februari, volgende week vrijdag dus
Niet twijfelen, halen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:51 schreef Wessiej het volgende:
Damn, Rock band staat bij Futurezone voor 190 euro, ben echt aan het twijfelen.
Of doneer het op mijn rekening, komt altijd van pasquote:Op maandag 28 januari 2008 10:55 schreef Wessiej het volgende:
Tja 190 euro....
En ik heb al 2 gitaren voor de 360, dus dat is ook zonde.
sinds dat ik rock band heb heb ik guitar hero niet meer aangeraaktquote:Op maandag 28 januari 2008 10:51 schreef Wessiej het volgende:
ik zit met hetzelfde, 190 euro, maar aan de andere kant, de Europese release lijkt nog bizar ver weg. En voor die DLC moet je weer in de Amerikaanse store kunnen kopen, dus wachten op die prepaid kaarten (komen in april geloof ik)...quote:Op maandag 28 januari 2008 10:51 schreef Wessiej het volgende:
Over de EU-release is nog niets bekend. Volgens geruchten wordt het begin maart, andere geruchten zeggen eind maart, maar de losse gitaren komen in Amerika pas 1 april, en hoewel dat niets hoeft te betekenen, vrees ik het ergste...quote:Op maandag 28 januari 2008 12:51 schreef RedemptioN het volgende:
wanneer is de europese release dan? Ik hoopte op midden maart, kan ik hem rond mn verjaardag halen ^^. Lijkt me gewoon zo'n vet spel :p
Uhm jawel, 6 maart komt ie hier uit. Ik kijk het nog even aan ivm kapotte instrumenten enzo maar als dat goed zit haal ik hem meteen. Ookal vind ik dat ik genaaid ben met m'n gh3 gitaar die niet werkt met rockbandquote:Op maandag 28 januari 2008 12:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Over de EU-release is nog niets bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |