Zolang de ingame taal maar niet Duits is vind ik alles bestquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:30 schreef SToRM81 het volgende:
Ratchet and Clank voor 27 euro
Dit is wel erg goedkoop zeg...
Ik heb nog nooit een LE versie gehaald van welke game dan ook, maar bij GTA ga ik toch echt voor de LE kiezenquote:
same here met NBA 2k8, dinsdag besteld, vrijdag in huis!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:45 schreef SToRM81 het volgende:
3Busymen![]()
![]()
Dinsdagavond Burnout besteld en vandaag lag ie al op de mat![]()
Niet normaal hoe snel die zijn.
Als je ziet wat je krijgt valt de prijs nog wel mee!quote:
oh shi..quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
HD-DVD [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb hem deze week geleend, ben al volop online aant spelenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nu pas beginnen aan CoD4In wat voor oerwoud heb jij geleefd
besteld bij Wehkamp (vorig jaar juniquote:
Count me inquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:01 schreef SToRM81 het volgende:
Haha, dat was leuk gisteren ja
We zouden eigenlijk binnenkort eens met 8 Fok!ers tegen elkaar moeten spelen.
Ik heb ergens gehoord dat je met 16 man online kunt spelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:18 schreef Gstyles het volgende:
[..]
besteld bij Wehkamp (vorig jaar juni) maar lijkt me echt gaaf deze LE! Komt er trouwens ook een online gedeelte in GTAIV???
Top!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:05 schreef DarkManta het volgende:
Mag me sinds gisteren ook een trotse eigenaar noemen van de PS3, ben helemaal into Uncharted, geweldig spel!
Die had ik nog gewonnen bij PS3only. Ik kan je alvast vertellen dat het een leuke sleutelhanger is.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Top!
Ik ben sinds 7 minuten trotse eigenaar van een echte Colin McRae sleutelhanger!
Ziet er vet uit idd:quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:25 schreef rakotto het volgende:
[..]
Die had ik nog gewonnen bij PS3only. Ik kan je alvast vertellen dat het een leuke sleutelhanger is.
Die ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ziet er vet uit idd:
[ afbeelding ]
XGNquote:Content voor GTA IV op beide consoles mogelijk (PS3, 360)
Rockstar Games heeft vandaag bekend gemaakt dat de exclusieve content voor GTA IV, voor de Xbox 360, niet meer exclusief zal worden. Dat betekent dus dat PS3-eigenaren ook van de 'exclusieve' content kunnen genieten.
Gisteren werd nog bekend gemaakt dat de uitstel van Grand Theft Auto IV te wijten is aan de PlayStation 3, omdat het ontwikkelen van games voor de PlayStation 3 nou eenmaal langer duurt dan bij de Xbox 360. Dit probleem is echter al opgelost, diverse bronnen melden dat de ontwikkeling van de PS3- en 360-versie nu gelijk lopen. Ook wordt er gemeend dat de PS3- en 360-versie hetzelfde eruit zien, dat moet dus zorgen voor geen vergelijkingsvideo's.
Dan toch, misschien is de uitstel te danken aan het feit dat de PS3-versie ook content zal bevatten. Helaas weten wij niet precies hoe, wat en waarom, maar zolang we maar meer hierover weten, melden wij het je uiteraard.
MS heeft 50 miljoen (quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hoop het wel, net de ps3 versie besteld
Maar ik was gewoon blij, want als je een game koopt, wil je niet dat er bij dezelfde game (maar op een andere console) meer missies zitten ofzo.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niks is bevestigd hoor. XGN flipt gewoon door heb ik het idee
.
Dan heb je het beste starterspakket mogelijk!quote:Op zondag 27 januari 2008 00:38 schreef rakotto het volgende:
Zojuist net gehoord dat er een Pack komt in Nederland met inhoud:
PS3
Ratchet and Clank
Uncharted
2 Controllers (Niet zeker of het met rumble is of niet.)
Is al in bestelling van een winkel.
www.yesasia.com heb ik ze met een 5 dollar coupon voor 40 euro gekregen, binnen 10 dagen was die binnen.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:43 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil 2 rumblecontrollers kopen, iemand enig idee hoe dit het beste te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |