ice-packs op je armen leggen na het nummerquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:23 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
De drummer gaat het moeilijk krijgen denk ik zo
quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ice-packs op je armen leggen na het nummer
nee, op het moment dat hij de verbinding tot stand probeert te brengen, dan op reg drukken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:14 schreef Luizao het volgende:
Dus eerste reg indrukken op de livebox.. en dan pas de hele installatie op de ps 3 gaan doen?
Koop Rock Band!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee, op het moment dat hij de verbinding tot stand probeert te brengen, dan op reg drukken.
Zodra de Europese release er isquote:
5 sec de aan/uit knop vast houden tot je voor de tweede keer biepjes hoort, dan zijn de videosettings gereset.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:49 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoe reset je ook alweer de videosettings van je PS3 als je geen tv bij de hand hebt? Of in elk geval geen HDTV? Zit nu bij mijn moeder en haar nieuwe plasma is nog niet binnen maar wil toch wel een stukje spelen
Volgens mij heb je 10 minuten de tijd, ik deed bij vrienden altijd eerst alles instellen en wachten op verbinding testen, dan reg, en dan op testen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:14 schreef Luizao het volgende:
Dus eerste reg indrukken op de livebox.. en dan pas de hele installatie op de ps 3 gaan doen?
Wacht maar tot je gaat samenwonenquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:40 schreef RedemptioN het volgende:
vanaf morgen gaming time![]()
mits ik niet naar me vriendin moet) gamen!!
I know that feeling...quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gaat samenwonen
ja ze kwam al met eisen aan daarvoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef RedemptioN het volgende:
als ik op een dag zin heb om lang te gamen doe ik dat gewoon
Ik ga mijn vriendinnetje nog maar eens een extra knuffel geven, denk ik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:13 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja ze kwam al met eisen aan daarvoor, maximaal 2uur op een dag gamen en in het weekend niet
ik vroeg al aan haar of ze uberhaupt wel met mij samen wou wonen ^^, alsk op een dag zin heb om lang te gamen doe ik dat gewoon, komt heus wel ooit, misschien, een keer voor dat ik niet zo "heel" lang wil gamen enzo
ze wil ook al geen grotere tv dan mijn kleine 32" LCD tv... dan maar een full hd beamer![]()
conclusie:
vrouwen
mjah, ik ben ook niet voor regels enzoquote:
mn vriendin houdt opzich wel van gamen, dus ik moet haar gewoon goed in pakken...maar ja, voordat ik echt met haar ga samenwonen zijn we 1,5 jaar verder (ze gaat naar leeuwarden om verder te studerenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:40 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik ga mijn vriendinnetje nog maar eens een extra knuffel geven, denk ik.
Als we samen een hele dag spelletjes zitten te spelen, dat lijkt me een goed moment.
ik heb het al zwaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik flikker mijn stoel af van het lachen.
Jij gaat het nog zwaar krijgen![]()
.
Mijn vriendin gamed zo om de zoveel tijd gewoon met me meequote:Op donderdag 31 januari 2008 18:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
LocoRoco heb ik speciaal voor d'r gekochtquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:06 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik speel natuurlijk regelmatig Final Fantasy![]()
En dan zegt mijn vriendin , zit je dat stomme spelletje weer te spelen![]()
![]()
Ze speelt daarintegen wel af en toe blije spelletjes
LocoRoco, Mario Bros 3, Crash Bandicoot , Tetris , dat soort ongein
![]()
Ach, het is geven en nemen he![]()
Maar als ze mee zou moeten zingen met Rockband gaan we niet veel punten scoren ben ik bang![]()
En vriendlief het maar raar vinden dat ik alleen geboeid kan kijken naar spellen met mooie kleurtjes. Als je mee leest... Zie je nou wel dat ik niet de enige ben die naar mooie games wil kijken!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:03 schreef Ash het volgende:
M'n vriendin vind het wel leuk om te kijken als ik game, het moeten dan wel mooie spellen zijn (volgens haar) zoals Uncharted of Assassin's Creed.
Vrouwen die gamenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En vriendlief het maar raar vinden dat ik alleen geboeid kan kijken naar spellen met mooie kleurtjes. Als je mee leest... Zie je nou wel dat ik niet de enige ben die naar mooie games wil kijken!
![]()
Wat is dat voor spel?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef Kremers het volgende:
De demo van Conflict: Denied Ops staat in de US storeBen hem nu aan het doenloaden
sowieso veel B-shooters de afgelopen tijd...turok vind ik niet veel aan tot nu toe, blacksite is knake, nu dit weer (die ontwikkelaars hebben nooit eerder een fps gemaakt...ze hadden beter bij de conflict ops series kunnen blijven ipv deze spin off)quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:35 schreef Wessiej het volgende:
Ik moest een traantje weg pinken toen ik de demo speelde, wat een TYFUSSPEL.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zodra de Europese release er is
quote:Battlefield BC, Mercenaries 2 delayed; Euro RockBand to Q1 2009
Posted by GamesIndustry.biz
In a conference call to investors, CEO John Riccitiello indicated that RockBand would not be shipping in Europe until Q1 2009, which begins in April.
EA also reported delays for Battlefield: Bad Company and Mercenaries 2: World in Flames. Their release dates have slipped from March, but the company expects to ship both titles in fiscal 2009.
1. Ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:51 schreef SocialDisorder het volgende:
1) wie hebben er allemaalBurnout Paradise?
2) Wie hebben er zin om morgenavond te gaan burnen?
3) Vind je het erg dat je mugshot in de review terecht komt, geef dat ff aan
Werkt het downloaden van songs dan via de amerikaanse store of via de europese?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef SocialDisorder het volgende:
import-edition here i come!
Via de Amerikaanse, sommige NL creditcards werken in de VS Store, en anders zul je met een Amerikaanse vriend een account moeten delen of wachten op de pre-paid kaarten en die via internet bestellen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:57 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Werkt het downloaden van songs dan via de amerikaanse store of via de europese?
Nou dan wacht ik nog wel op de europese releasequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Via de Amerikaanse, sommige NL creditcards werken in de VS Store, en anders zul je met een Amerikaanse vriend een account moeten delen of wachten op de pre-paid kaarten en die via internet bestellen.
Op mijn moeders nieuwe plasma echter welquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:52 schreef Rock-shocker het volgende:
Burnout spelen op een CRT is niet leuk
1) meldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:51 schreef SocialDisorder het volgende:
uurtje of 8 - half 9quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
1) meld
2) hoe laat?
3) geen webcam (die geslikt wordt door de ps3)
Moet wel lukken denk ikquote:
Add me. Evil_tuinhekjequote:
we stoppen niet om 9 uur hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:26 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan helaas niet kan.
Nette aktie!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:05 schreef Paxlie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie actie wel dit voor als mensen die remote nog niet hebben
Plaatjes zijn clickable voor de actie zelf
je moet er ook niet om vragen hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Wtf is dit nou weer zeg, mijn Rock Band guitar geeft geen overdrive meer als ik erom vraag :x
O RLYquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je moet er ook niet om vragen heGewoon je gitaar omhoog slingeren
Ok, kijk morgenavond wel even of ik kan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
we stoppen niet om 9 uur hoor
zOmG !!! Lekker hoorquote:
quote:
35 pond is hoeveel euro?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:34 schreef M3 het volgende:
Maar weinig kans dus om het te proberen via import? Je kan toch geen boete oid krijgen?
I know that problem!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:37 schreef Wessiej het volgende:
Wtf is dit nou weer zeg, mijn Rock Band guitar geeft geen overdrive meer als ik erom vraag :x
Ook niet echt verrassend te noemen.quote:Ontwikkelaar en uitgever Capcom heeft reden voor een feestje. Uit de laatste verkoopcijfers blijkt namelijk dat er in Japan 170 000 exemplaren van Devil May Cry 4 zijn verkocht op haar release dag, 31 januari. De PlayStation 3 versie nam 140 000 stuks voor haar rekening, Xbox 360 bezitters waren goed voor 30 000 kopieën.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:27 schreef Kremers het volgende:
Bedoel je het wapen zelf? Of de zwarte kleur? Best kans dat hij vernietigd gaat worden vanwege de kleur...
Ik heb vroeger een keer een waterpistool zwart geverfd, toen ik buiten ging spelen stond er ineens een politieagent voor mijn neus met de mededelingen dat het pistool wel erg echt leek
Nep pistolen mogen in Nederland niet zwart van kleur zijn geloof ik.
Ik vertrek zo naar de chinees om daar te gaan eten. Dat gaat dus niet werken. Ben zo rond 2200 wel thuis en zal ff checken of jullie nog bezig zijn danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Moet wel lukken denk ik
Ik voeg je wel toe als ik thuis ben (zit nog @ work)
Gaat hem niet worden denk ik.quote:new Playstation 3 this Autumn?
Trawling the CES show last month, T3.com happened across a rather juicy piece of gadget gossip.
According to a particularly well-informed insider, it seems that the Big S is prepping an all new PlayStation 3. The new incarnation is supposedly slimmer, lighter weight, and sexy as hell.
It's not as if Sony haven't got a history of making things slimmer and, er, lighter: The PSP shed a lot of its weight last summer, the original PlayStation ended up as the minuscule PSOne, and the PlayStation 2 re-incarnated as the PSTwo, which was an all-round sexier piece of kit to boot. Roll on PSThree?
Dat is zeer vet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:38 schreef Paxlie het volgende:
geen idee of dit al was langsgekomen hier, maar:
http://www.ps3fanboy.com/(...)lication-for-ps-eye/
Ik heb BP en morgen mogelijk beschikbaarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Toffe actie eens kijken of er een paar toffe films tussen zittenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:05 schreef Paxlie het volgende:
Mooie actie wel dit voor als mensen die remote nog niet hebben
Plaatjes zijn clickable voor de actie zelf
Mij benieuwen wie hem eerder heeftquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Holy fuck, nu al![]()
Dear deacon_tigra,
I have shipped the following item to you. You should be receiving it shortly.
Item title: Devil May Cry 4 FOUR Playstation 3 PS3 BRAND NEW !
Seller User ID: 3busymen
Je weet niet wat er uit komtquote:
Killphone 2.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Welke game is da?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Welke game is da?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ingame reclame voor de nieuwe super soakerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je weet niet wat er uit komtMisschien is het wel een erwtenschieter ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |