Welke Ekdom? Gerard Gerard!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik in ene Ekdom als Coen of Sander.
Leuk.
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:27 schreef Damzkieee het volgende:
Ja goder, Racoon megahit. Wat een kutzender is het ookmaar toch blijven luisteren.
Op de een of andere manier moet ik bij hem nog steeds denken aan het feit dat hij jarenlang uitgemergelde heroine hoertjes knalde in Rotterdamquote:Op maandag 28 januari 2008 16:25 schreef Numbie het volgende:
Rob Oudkerk die een epidemie verklaard...
Dat was te verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:33 schreef Marc63 het volgende:
Hehe... das wel jezelf in de vingers snijden. Door de stakingen zoveel inkomsten door boetes mislopen dat je achteraf beter de agenten meteen al hun zin had kunnen geven.
En als ik niet ver genoeg naar het westen ga kom ik in de Ringvaart terecht, en als ik wat verder ga in Haarlem, Heemstede of Zandvoort (of de Noordzee).quote:Op maandag 28 januari 2008 16:46 schreef Sersjee het volgende:
Go West!![]()
Kan niet, iets westelijker en ik lig in de Noordzee...
Overdrijven is ook een vak, als je eens kijkt wat voor DJ's Radio 538 heeft en dat ze tóch de best beluisterde radio-zender zijn, dat strookt niet met elkaar.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu maar hopen dat die zieke dj's ook heeeeel goed luisteren. Ze kunnen nog wat leren van deze manier van radiomaken....
Ik ben een groot van van PSB, maar dit nummer is helaas een pijnlijke misser.quote:
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
De muziekredactie is niet ziek blijkbaarquote:Op maandag 28 januari 2008 17:11 schreef cosmick het volgende:
Ach, de ultieme C&S-plaat net weer. Bryan Adams.
True, maar mss zegt dat ook iets over die luisteraarsquote:Op maandag 28 januari 2008 16:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, als je eens kijkt wat voor DJ's Radio 538 heeft en dat ze tóch de best beluisterde radio-zender zijn, dat strookt niet met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |