42 spelklassiekers blijft alijd leuk, want die is niet uit te spelen. En je kunt lokaal multiplayeren met maar 1 cartridge.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
Ohja, en wat zijn nou echt leuke spellen? Spellen die je dagenlang kan spelen zonder erop uitgekeken te raken? Tuurlijk is dat persoonlijk, maar misschien dat ik wat ideeen op kan doen.
Zelf speel ik nog steeds Mario DS, Mario Kart, Ultimate Mortal Kombat, Zelda Phantom Hourglass, Picross. De rest heb ik vaak spijt van.
Een verzameling van leuke spelletjes die je tegen de computer kunt spelen, tegen anderen, of onlinequote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:24 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook aan de PhoenixDe zaak van de Samoerai. Picross vind ik ook leuk, en diverse Mario's.
Wat is 42 spelklassiekers voor iets? Wat zit daarin?
Uit hoeft niet. Wel op WEP instellen, want da's het enige waar de DS mee overweg kan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:31 schreef E.T. het volgende:
Ik vind 't zo beroerd dat ik de beveiliging van m'n router uit moet zetten om met m'n DS online te kunnen.
Dat gebeurt dus niet
ik wil geen WEP, ik wil WPA ..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uit hoeft niet. Wel op WEP instellen, want da's het enige waar de DS mee overweg kan.
Waarom wil je dan perse WPA?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik wil geen WEP, ik wil WPA ..
Iemand trouwens Boogie al gespeeld? Heeft 't wat weg van EBA? Of is de enige overeenkomst het dansen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom wil je dan perse WPA?
Alsof WPA ó zó veel moeilijker is te hacken dan WEP.
Dank je welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Een verzameling van leuke spelletjes die je tegen de computer kunt spelen, tegen anderen, of online
http://nl.wikipedia.org/wiki/42_spelklassiekers
Als ze echt je netwerk willen kraken dan wil dat met WPA ook wel, ik geloof dat dat in een half uurtje te doen is. Onzin dusquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als ze echt je netwerk willen kraken dan wil dat met WPA ook wel, ik geloof dat dat in een half uurtje te doen is. Onzin dusIk heb mijn netwerk ook gewoon WEP beveiligd
WPA is gewoon te krakenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:13 schreef morphinum het volgende:
Met WPA en een goede key gaat dat niet lukken. Jij zegt van wel: heb je een bronvermelding?
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WPA is gewoon te krakenMaar goed, daar is dit het topic niet echt voor heh
![]()
Nintendo DS
![]()
()
Moeilijk he, quotenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:53 schreef morphinum het volgende:
Idd wordt dat een beetje eigen topic. WPA is veel veiliger dan WEP. Ik zwak mijn beveiliging niet af omdat de DS alleen WEP ondersteunt. Jammer dan. Nintendo geeft hiervoor bovendien een stompzinnige reden. De WII ondersteunt het gelukkig wel.
[..]
Dan heb je exact dezelfde als mijquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:03 schreef Wessiej het volgende:
Nieuwe stylussen zijn binnen uit hong kong, sexy dingen, eerst 4 uitrekbare zodat je vinger er niet tegen aan gaat.
En een grote die ook nog eens een pen,laser,flashlight is, en die schrijft zo zacht
ik heb inderdaad ook het gevoel dat hij zeker niet 13 uur meegaat zoals (volgens mij?) in het boekje zou staanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Moeilijk he, quoten
Maar echt, WPA is echt niet moeilijker te kraken dan WEP.
Laten we zeggen dat ik iemand héél goed ken die dat kan
Die ''persoon'' wist mij dat uit ervaring te vertellen.
Maargoed, daar is dit topic inderdaad niet voor
Nog even een vraagje, hoe lang doen jullie met een volle accu op de hoogste helderheid? Ik vind namelijk dat ik niet heel lang ermee doorga. Ongeveer 5 uurtjes met een DS Lite waarin ik hem dan 5 keer aan en uit zet. Is dat gemiddeld?
waar heb je besteld?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:09 schreef Wessiej het volgende:
Klopt
Wel snel geleverd, ga er nu nog wat andere troep van bestellen
DealExtreme. Heb er zelf ook wel ervaring mee. Alles is zo'n beetje spotgoedkoop, en het verzenden is écht gratis.quote:
Maar het is zo goedkoopquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
veel leuke zooi hebben ze daar, ik wil wel veel, maar heb eigenlijk niks nodig
wat heb je allemaal besteld?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Maar het is zo goedkoop, daarom ook allemaal troep besteld
4 stylus pack, 1 4-1 stylus, psp dual shock holder, ds leren tasje, 50 kleine dobbelsteentjes, zo'n shock penquote:
haquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
4 stylus pack, 1 4-1 stylus, psp dual shock holder, ds leren tasje, 50 kleine dobbelsteentjes, zo'n shock pen
Wtf moet ik er allemaal mee?
Paypalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zit serieus te overwegen zo'n laadcradle te bestellen
had ik die site maar nooit gezien
moet je een creditcard hebben voor die site, of hoe zit dat![]()
www.paypal.nlquote:Op zondag 20 januari 2008 00:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geen paypal, ik ben een noob, hoe werkt dat?
Gewoon keisimpel. Paypal is een tussenrekening. Jij betaalt aan Paypal aan die sturen het door naar de webshop.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb geen paypal, ik ben een noob, hoe werkt dat?
waar vind je die?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:19 schreef RacerDKB het volgende:
Ohja, nog een tip: neem die ''Dealextreme logo removal and gift service'' bij je bestelling. Betaal je 1 dollar cent meer, en dan staat er DealExtreme meer op, en wordt het verzonden als gift. Kan heel handig zijn bij de douane.
Hou ons op de hoogte van die nepsnorren! De snorren die ze hier bij de feestwinkels verkopen waaien weg als der een beetje wind staatquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:19 schreef RacerDKB het volgende:
Verdomme, ik wou één dingetje bestellen. Een stylus voor een kennis van me. 4 dollar ofzo, zou hij betalen.
En ja hoorvoor 25 dollar besteld.
Megafoon, groene mushroom op veer poppetje, 20 heel sterke magneetjes, een stress bal, 10 nepsnorren, iets voor me mobiel.
Ohja, nog een tip: neem die ''Dealextreme logo removal and gift service'' bij je bestelling. Betaal je 1 dollar cent meer, en dan staat er DealExtreme meer op, en wordt het verzonden als gift. Kan heel handig zijn bij de douane.
Daar zit ik ook op te wachten, mijn AW:DS staat momenteel op 300 uur played. Alleen de nieuwe graphics word heel erg wennen denk ikquote:
Aangezien iedereen dat erbij doet, staat het bovenaan bij Top Sellers.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
waar vind je die?
als je gaat afrekenen?
Zal ik doenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:54 schreef AFCA_ERIK het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte van die nepsnorren! De snorren die ze hier bij de feestwinkels verkopen waaien weg als der een beetje wind staat
Zijn dat grote stylussen? Anders wil ik er wel eentje van je overnemen! Ik kan zo'n ding nergens vindenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan heb je exact dezelfde als mij
Ook bij Dealextreme neem ik aan?
Wel apart dat er 4 stylussen in dat pakketje zitten, ik bedoel, ik heb een zwarte DS lite, dus alleen de zwarte stylus gebruik ik. Moet ik die andere maar weggeven ofzo.
Dit soort stylussen:quote:Op zondag 20 januari 2008 17:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Zijn dat grote stylussen? Anders wil ik er wel eentje van je overnemen! Ik kan zo'n ding nergens vinden
Grote dusquote:Op zondag 20 januari 2008 18:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dit soort stylussen:
[ afbeelding ]
Kosten $3.50 voor 4 stylussen. Je kan ze dus uitschuiven, dus ze passen gewoon in je DS.
Zeg het maar, koop je er daar 4 voor 2 euro 40 ofzo, of wil je een witte,roze of blauwe van mij overnemen voor een postzegel?
Dat je nog moet denken over die keuzequote:Op zondag 20 januari 2008 22:26 schreef Laniboekje het volgende:
Even een TVP'tje plaatsen. Geen DS-spellen meer liggen, moet een keuze gaan maken tussen Geometry Wars: Galaxies, de eerste Phoenix Wright of Action Loop.
Hmm, Utrecht Centraal is een beetje verquote:Op zondag 20 januari 2008 20:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Grote dusDoe mij maar een witte voor een postzegel!!
Waar woon je, anders kunnen we ook daten op Utrech Centraal ofzoHaha! Is minder stom dan 0.44 cent overmaken
Ik ben vanochtend toch de FRS uitgelopen met Action Loop in mijn handen (incl. rumblepack). Ik kon dat spel voor vijf euro meenemen aangezien ik nog van die Plastix-kaartjes had. Ik vond dat een goede deal. Kon PW: Ace Attorney (dat is toch de eerste?) ook nergens vinden, alleen maar Justice for All. En toch heb ik de tik om een serie te beginnen met het allereerst deel, dus die bestel ik ooit nog wel een keer ergens.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:26 schreef Laniboekje het volgende:
Even een TVP'tje plaatsen. Geen DS-spellen meer liggen, moet een keuze gaan maken tussen Geometry Wars: Galaxies, de eerste Phoenix Wright of Action Loop.
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hmm, Utrecht Centraal is een beetje ver
Heb ook geen OV ofzo.
Ik kijk morgen even of ik nog postzegels heb, en dan stuur ik hem wel gewoon op
Geef je de volgende keer maar 50 cent meer ofzo als de collectebus langs de deur komt, geef ik 50 cent minder
Shit, ik ging net even kijken waar die dingen eigenlijk lagen. VInd ik een lege verpakking van die stylussen
Blijkt dat me broer er al 1 gepakt had, en ik bedacht me dat ik laatst tijdens een busreis met school ook al die witte en roze heb weggegeven. Ik heb er dus geeneen meer voor je
Sorry voor het geven van valse hoop enzo
Volgens de handleiding:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:11 schreef super-muffin het volgende:
Hoe kan ik alle data wissen van Tetris DS?
Jepquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:28 schreef AQuila360 het volgende:
Komt Advanced Wars deze week uit?
Welke dag?quote:
Ik hoop dat VGP hem vandaag verstuurdquote:
Maar gewoon in de winkel hier in Nederland?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop dat VGP hem vandaag verstuurd
Officiële releasedatum is 25 januari...vrijdag dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar gewoon in de winkel hier in Nederland?
Mooi ik heb vrijdag m'n laatste tentamen kan ik hem daarna gelijk meenemen en spielenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:38 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Officiële releasedatum is 25 januari...vrijdag dus.
Maar vanaf woensdag/donderdag issie waarschijnlijk al in de winkels te vinden
Vertel er even wat meer overquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:17 schreef Roquefort het volgende:
Gisteren aan de US-versie van AW begonnen, days of ruin. Vertrouwde gameplay in een nieuw jasje. Gaat me weer maanden van mijn leven kosten.
Stijl bevalt goed, al was ik een liefhebber van het oude vrolijke karakter.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vertel er even wat meer overNieuwe units? Nieuw stijltje toch? Hoe bevalt dat?
Oke klinkt erg goedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:49 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Stijl bevalt goed, al was ik een liefhebber van het oude vrolijke karakter.
Ik zit nu bij missie 7 ofzo, maar ik mis nog de oude co-powers, ik heb nog geen metertje ervoor gezien, ik hoop dat die nog wel boven komen drijven. (En ik speel liever dan dat ik in menu of manual duik,, ben meteen de campaign in gevlogen)
Infanterie is iets duurder, en al wat meer nieuwe units tegengekomen zoals anti-tank en motorrijdertjes, maar globaal is het instappen en wegspelen als je de oude AW goed kent.
Bij de eerste keer opstarten van het spel vond ik het al leuk om op de maat van de muziek omhoog en naar beneden te klikken in het hoofdmenu, van die kleine details waaraan je merkt dat een game zelfs tot in de menu's goed is uitgewerkt.
Ook heb je twee weergaveniveaus, bij de diepe zoom staan je units schuin getekend, maar als je uitzoomt staan ze weer ouderwets recht in hun vakjes getekend.
Maar, tot op heden is het nog wel erg recht-toe-recht-aan, Dual Strike was complexer met de 2 co's met co-powers, en de split screen battles boven en onder. Ik hoop dus dat het spel verderop iets complexer wordt.
En ach, die sfeer, het spel is iets realistischer/donkerder dan voorheen, maar voor de gameplay maakt dat uiteindelijk geen bal uit. De serie was na de drie vorige delen wel toe aan een nieuw jasje, qua feel voelt het als een grafische verbetering die je bij Dual Strike eigenlijk al verwacht zou hebben. Maar ik hoop dus wel dat de gameplay nog wat complexer of vernieuwender wordt, die voelt tot nu toe vooral als "back to basic".
Die is inderdaad vorig jaar aangekondigd tijdens 1 van de beurzen. Dus die is onderweg, alleen is er verder nog geen informatie overquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:08 schreef AQuila360 het volgende:
Is er trouwens ook sprake van een Fire Emblem die naar de DS gaat komen? Ik vind AW erg vet maar Fire Emblem nog net even wat vetter
Het wordt geloof ik toch een remake van een ouder (S)NES deel?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:11 schreef gamefreek het volgende:
Die is inderdaad vorig jaar aangekondigd tijdens 1 van de beurzen. Dus die is onderweg, alleen is er verder nog geen informatie over
Sommige sites praten idd over een remake van het eerste deel op de NES, maar dat is nog niet door Nintendo zelf bevestigd voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het wordt geloof ik toch een remake van een ouder (S)NES deel?
Kun je daar zelf nog iets aan kiezen ofzo? Als die een level omhoog gaat dat je kan kiezen tussen extra fire power of snelheid??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:25 schreef Roquefort het volgende:
Oh, wel een vermeldenswaardige verandering: Als een unit een andere unit vernietigd, dan krijgt hij ervaringspunten erbij. Een unit kan op die manier drie keer upgraden tot level III.
Je zult eens na moeten denken over je volgende zet daar is idd geen hol aanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb 30 minuutjes Advance Wars gespeeld, en ik vond er geen hol aan.
Of ik vind at soort spellen gewoon niet leuk. Mag ik?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zult eens na moeten denken over je volgende zet daar is idd geen hol aan
Dat mag je zeker! Maar ik vond '' geen hol aan'' iets te krachtig gezegd van jequote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of ik vind at soort spellen gewoon niet leuk. Mag ik?
als ik snel de damage verschillen bekijk, is het + 5% firepower en defence per rank, dus in totaal zo'n 15% firepower en defence extra.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je daar zelf nog iets aan kiezen ofzo? Als die een level omhoog gaat dat je kan kiezen tussen extra fire power of snelheid??
Maar je hebt daar zelf geen keuze in dus? Dat is opzich wel jammer. Maar wel tof dat er zowiezo een level systeem in zit hierdoor ga je denk ik net wat zuiniger om met je leger!quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als ik snel de damage verschillen bekijk, is het + 5% firepower en defence per rank, dus in totaal zo'n 15% firepower en defence extra.
bij de mediamarkt in arnhem hadden ze zaterdag nog een stapeltje staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:51 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik denk ik ga vandaag ook even een ds halen, zijn ze uitverkocht. Weet iemand nog een webshop die ze op voorraad heeft toevallig?
Dat zou het sublieme spel dan extreem slecht maken en compleet verpesten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:49 schreef VAgeNERATION het volgende:
Zit er in de nieuwe advance wars ook al een optie om het aantal zetten per turn in te stellen, dus dat je bv maar 5 units per dag kan bewegen, dat zou volgens mij de gameplay een stuk interessanter kunnen maken.
duitse DS'en hequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:41 schreef saskia_89 het volgende:
[..]
bij de mediamarkt in arnhem hadden ze zaterdag nog een stapeltje staan.
21 januari in Amerika, en 25 januari in Europa.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zag dark conflict nu ook hier al liggen. dat is snel, normaal komt europa echt maanden later
Da's de releasedatum. Maar winkels hebben het vaak al eerder binnen. En ik zag het vandaag dus liggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:49 schreef RacerDKB het volgende:
21 januari in Amerika, en 25 januari in Europa.
Raar dat hij nu al in de winkel lag dan
Wel snel ja, inderdaad. Hij is zelfs nog niet uit in japan!
Ja. Als je gaat connecten kan je ook altijd kiezen uit Continent, County en Worldwide geloof ik. Net nog gemariokart met een Pool en een Japanner.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:38 schreef Game_Error het volgende:
kunnen amerikanen ook tegen europeanen spelen over het wifi netwerk eigenlijk?
Er is 1 zelda op de ds. En dan wil je nog wetel welke versie je wilt hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:40 schreef Ynske het volgende:
Zijn er adviesen over welke versie van Zelda ik eerst kan spelen?
ow sorry, ik had begrepen dat er meerdere versies waren. dus wilde weten naar welke ik moest kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er is 1 zelda op de ds. En dan wil je nog wetel welke versie je wilt hebben
En nu snel naar Trails and Tribulationsquote:
Ik ben er al mee bezigquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En nu snel naar Trails and Tribulations
Pffff…ik moet er niet aan denken om alle delen achter elkaar spelen. Na de laatste case van een deel heb ik het meestal wel weer gehad voor een paar maanden.quote:
Van het DS-spel Phantom Hourglass is maar gewoon 1 versie. Maar je kunt bijv. ook nog de GBA-cartridges A Link to the past en Minish Cap spelen, beide ook erg leuk. Volgorde maakt daarbij niet uit. De games zijn op zichzelf staand.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:40 schreef Ynske het volgende:
Zijn er adviesen over welke versie van Zelda ik eerst kan spelen?
Je begint met 1. De rest moet je opblazen. Stilstaan en blazen in de microfoon of select ingedrukt inhoudenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef -Dries- het volgende:
Waarom heb ik bij Mario Kart DS in de battle mode steeds maar één ballon, terwijl de tegenstanders er 3 hebben?
Omdat je extra balonnen zelf moet opblazenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef -Dries- het volgende:
Waarom heb ik bij Mario Kart DS in de battle mode steeds maar één ballon, terwijl de tegenstanders er 3 hebben?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je begint met 1. De rest moet je opblazen. Stilstaan en blazen in de microfoon of select ingedrukt inhouden
Ja, daarom pak ik binnenkort Advance Wars maar weer op.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pffff…ik moet er niet aan denken om alle delen achter elkaar spelen. Na de laatste case van een deel heb ik het meestal wel weer gehad voor een paar maanden.
Ja, die had ik al uitgespeeld voordat ik zelf een DS hadquote:Heb je Hotel Dusk al geprobeerd? Ook erg de moeite waard als je van adventures houdt.
Nog nooit gehad...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net weer een uurtje Zelda gespeeld en het beeld is twee keer uitgevallen en één keer bevroren. Takkezooi. Hebben meer mensen dit gehad?
Welke garantie bedoel je? De garantie die een winkel geeft is vaak nergens op gebasseerd. Als je daar terugkomt met een kapotte DS, sturen ze je maar al te graag door naar de fabrikant omdat ze volgens hun eigen zeggen niks meer kunnen doen. Terwijl ze wettelijk gezien nog wel steeds garant moeten staan voor een werkend product.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Legaal. Ik heb hem al een week. Ik ga zo even een ander spel spelen, als hij het dan ook doet ga ik gillen, want de DS is net twee maanden uit de garantie.
Volgens mij is de garantie van Nintendo zelf langer. Kan je hem ook gewoon opsturen naar het Nintendo Repair Center ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt er toch een jaar garantie op?
Ik hou van adventures, maar na wat uurtjes compleet oninteressante dialogen heb ik 'm stof laten happen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je Hotel Dusk al geprobeerd? Ook erg de moeite waard als je van adventures houdt.
de spellen die online kunnen, hebben dat allemaal ingebouwd zitten. Niks extra's nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:15 schreef Forcefuzz het volgende:
Jaa, eindelijk nog ergens eentje gevonden. Nu nog ergens wat spellen scoren, maar dat komt wel
. Kun je eigenlijk meteen al verbinden met draadloos netwerk of moet je speciale software daarvoor hebben? Want met dat pictochat kun je toch ook op het internet ofniet?
Ik ben aangenaam verrast door Advanced Wars, is het eerste spel dat ik uit die reeks speel maar ik vind hem echt vetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:58 schreef AQuila360 het volgende:
Net laatste tentamen gemaakt dus heb weer een tijdje vrij nuMeteen op de terug weg van school Advanced Wars: Dark Conflict meegenomen
Strax eens even induiken!
Dank je welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
zie hier:
Pokemon Dash
Pokemon Link
Pokemon Mystery Dungeon - Blue Rescue Team
Pokemon Ranger
Pokemon Diamond / Pokemon Pearl
Ik zou het zeker proberen. In het begin kun je natuurlijk nog niet echt doen wat je wil en krijg je steeds uitleg maar daarna wordt het al snel leuk als je meerdere units krijgt! Omdat je ze echt moet gaan combineren om te winnen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:24 schreef RacerDKB het volgende:
Nou, als iedereen AW zo tof vind, probeer ik het ook nog wel een keertje.
Da's aardigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Oja er zaten van die vip-punten bij maar daar doe ik niets mee dus als iemand ze wil moet die even een PM sturen!
Je doet je naam eer aanquote:
Ik geef ze altijd weg koop ook niet heel veel DS games dus schiet dan toch niet opquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Da's aardig
Heb je zelf nog niet meer punten dan? Voor je DS zelf kan je 500 punten krijgen geloof ik, en per spel 200 tot 250. Vanaf de 1500 punten kan je leuke dingen krijgen, als een special pakketje met bijzondere stylus ofzo, een schoonmaak-kit, sleutelhangers, beeldjes, etc.
Mag ik hem alsjeblieft!! Ik moet nog zo'n 800 punten en dan kan ik het Mario gamerek kopen, kom ik weer iets dichter bij. Ga binnenkort weer 2 spellen halen, dus als ik het goed is kan ik hem dan komen. Alvast heel hartelijk bedankt!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aanHeb de code gepm't!
Hij ziet er toch vanafDus wie ze wil kan me nog even een pm sturen
![]()
Dus dan heb je echt.. meer dan 700 euro aan DS spellen uitgegeven?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:36 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Mag ik hem alsjeblieft!! Ik moet nog zo'n 800 punten en dan kan ik het Mario gamerek kopen, kom ik weer iets dichter bij. Ga binnenkort weer 2 spellen halen, dus als ik het goed is kan ik hem dan komen. Alvast heel hartelijk bedankt!!Als je er weer één hebt, altijd welkom he, dat weet je.
(inmiddels alweer 21 spellen)
Veel ervan nieuw betaald, zitten ook enkele spellen bij van 10 tot 20 euro hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus dan heb je echt.. meer dan 700 euro aan DS spellen uitgegeven?
Betaal ik liever één keer een euro of 30 voor 1972 spellen
Kan niet in Animal Crossing?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:45 schreef Game_Error het volgende:
hoe kan ik voice chatten online in AW?ik hoor nooit iemand praten online? of kan dat alleen tegen vrienden? of moet ik soms een optie ergens aanzetten? ik weet het niet
Saviour was net iets eerderquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:36 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Mag ik hem alsjeblieft!! Ik moet nog zo'n 800 punten en dan kan ik het Mario gamerek kopen, kom ik weer iets dichter bij. Ga binnenkort weer 2 spellen halen, dus als ik het goed is kan ik hem dan komen. Alvast heel hartelijk bedankt!!Als je er weer één hebt, altijd welkom he, dat weet je.
(inmiddels alweer 21 spellen)
Jammer, maar afgesprokenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Saviour was net iets eerderMaar de volgende keer krijg jij ze oke
Staat in het boekje he: "Als je met je tegenstander wilt kunnen praten, moet je kiezen voor Enable Voice Chat. Als je wilt spreken, moet je tijdens het spel de Y-knop ingedrukt houden en in de microfoon praten. Je kunt de Voice Chat niet gebruiken als een van de spelers de optie Disable Voice Chat heeft gekozen"quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:45 schreef Game_Error het volgende:
hoe kan ik voice chatten online in AW?ik hoor nooit iemand praten online? of kan dat alleen tegen vrienden? of moet ik soms een optie ergens aanzetten? ik weet het niet
Ik ben keisnelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Saviour was net iets eerderMaar de volgende keer krijg jij ze oke
Graag gedaanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik ben keisnel
Bedankt voor de code, keitof!
Daar werd ik misselijk vanquote:
Met een R4 en ScummVM?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Geen zin meer om op Lucasarts te wachten.![]()
[ afbeelding ]
Yep. Werkt fantastisch!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:48 schreef Tijn het volgende:
Met een R4 en ScummVM?
Ik heb ScummVM ook op m'n MacBook Pro staan en m'n HTC Touch. Maar op zo'n telefoon is het toch behelpen idd. Op de DS werkt het echt goed. Met behulp van de toetsen/triggers heb je allerlei handige shortcuts tot je beschikking. En het voelt heel natuurlijk. Ongelooflijk dat Lucasarts dit niet zelf doet!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:52 schreef Tijn het volgende:
Cool
Ik heb niet al teveel jaren geleden nog zo'n beetje alle LucasArts games uitgespeeld met ScummVM op m'n iBook en dat werkte ook prima, maar op een DS is het natuurlijk nog iets toffer.
Ik heb het ook op m'n Nokia N73 staan trouwens, maar dat werkt dan weer niet zo lekker.
Ik heb al 62 stars, nog 18 voordat ik bowsers reet kan afmakenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:10 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
super tof
alleen niet te besturen
Cool! Kan je uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Geen zin meer om op Lucasarts te wachten.![]()
[ afbeelding ]
Da's gewoon ScummVM erop zetten (http://scummvm.drunkencoders.com/) en de spellen die je wilt (die moet je zelf zoeken)quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:32 schreef Freezor het volgende:
[..]
Cool! Kan je uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt?
Ik erger me kapot aan constante bijbouwen van units door de vijand! Ik zou 100 keer liever hebben dat je gewoon met een aantal units begint en het daarmee moet doen ( of eventueel dat je er nog een paar bij kunt krijgen)quote:Op zondag 27 januari 2008 12:13 schreef Game_Error het volgende:
ik erger me alleeen online, aan de maps die niet eerlijk verdeelt zijn, bijvoorbeeld maps waarbij jij begint met 3 gebouwtjes, en je tegenstander met zeven. Zodat hij meteen tanks kan spammen...
Er is een War Room map in AW:DS, waarj ij met 10 gebouwen begitn en je tegenstander met 2een stuk of 32, jij kan com towers veroveren en door een lange mars zijn cities, die hij neit kan verdedigen, 1 voor 1 gevangen nemenquote:Op zondag 27 januari 2008 12:13 schreef Game_Error het volgende:
ik erger me alleeen online, aan de maps die niet eerlijk verdeelt zijn, bijvoorbeeld maps waarbij jij begint met 3 gebouwtjes, en je tegenstander met zeven. Zodat hij meteen tanks kan spammen...
dat is het move + schiet bereikquote:Op zondag 27 januari 2008 16:11 schreef __Saviour__ het volgende:
even een vraag over advance dual strike (die oude dus)
als je op een unit staat die van ver kan schieten (zoals artillery) en je houdt B ingedrukt, zie je het schietbereik. Dat snap ik. Maar als je op een unit staat met gewoon een bereik van 1 (die dus naast een vijand moet staan om te schieten, zoals een tank bijv.0, dan zie je ook vakjes oplichten als je B ingedrukt houdt. Wat stellen die dan voor? Het is dus niet schietbereik maar ook move-bereik lijkt het me niet, daar is het vaak een vakje te groot voor.
Ik moet zeggen dat de gameplay van Advance Wars (inmiddels bij level 14) alleen maar beter is geworden met het nieuwe deel. Alleen dat verhaal wordt steeds belachelijker. Een kleine groep overlevende vecht niet alleen tegen de vijand, maar ook tegen de honger. Ik zou zeggen, leg een moestuintje aan op die vliegdekscheppen die ik in onbeperkte aantallen kan bouwen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:17 schreef RacerDKB het volgende:
Die nieuwe nintendo mail
[ afbeelding ]
Lief dagboek
Ik merk al aan mijn game gedrag dat ik het spel een stuk minder vind dan AW:DS, bij die titel kon ik het spel niet wegleggen en had ik echt de drang om verder te komen. Bij 'Days of Ruins' heb ik 1 ochtendje zitten spelen en boeit het me eigenlijk niks meer, ik ga liever een 3 jaar oude andere game spelen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de gameplay van Advance Wars (inmiddels bij level 14) alleen maar beter is geworden met het nieuwe deel. Alleen dat verhaal wordt steeds belachelijker. Een kleine groep overlevende vecht niet alleen tegen de vijand, maar ook tegen de honger. Ik zou zeggen, leg een moestuintje aan op die vliegdekscheppen die ik in onbeperkte aantallen kan bouwen.![]()
Ik heb die map meerdere keren gespeeld, maar er staan zo uit mijn hoofd 6 comtowers, genoeg voor elk character om een dikke defense neer te rammen en maar artillery/rocketlaunchers te spammen. Die missie is onzinquote:Op zondag 27 januari 2008 13:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Er is een War Room map in AW:DS, waarj ij met 10 gebouwen begitn en je tegenstander met 2een stuk of 32, jij kan com towers veroveren en door een lange mars zijn cities, die hij neit kan verdedigen, 1 voor 1 gevangen nemen
zover ik weet is dit met maar 1 CO mogelijk, en tevens ook een van mijn favorieten
Ja, of naar een andere nieuwe, verbeterde stijl. Mij bevalt het ook totaal niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop stiekem dat dit deel minder verkoopt als AW:DS. Dan ga ze hopelijk weer terug naar de oude stijl.
Voor zoonlief is dat niet handigquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:01 schreef Clupea het volgende:
Ik heb een USB laad kabeltje, die kosten weinig en het werkt prima.
same herte, heb me gek gezochtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:30 schreef Rewimo het volgende:
Waarom kon ik deze van de week niet vinden?
12 euro alweer? Ik had hem laatst voor 20 euro gekocht.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:03 schreef Slappy het volgende:
Is Contact vet ??Ik zag hem bij Mediamarkt liggen voor 12 Euro.
Ikke!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:16 schreef sjak het volgende:
Niemand interesse in sterren?
Als je me dit kan uitleggen dan krijg je van mij de sterren hoor. (Dus ook die van de DS zelf! )quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef sjak het volgende:
Leuk zo'n nintendo DS. Inmiddels ben ik lekker bezig met Zelda, erg leuk spelDaarnaast heb ik nog wel wat leuke dingen gekocht.
Binnenkort heb ik even veel vrije tijd en zal dan vast nog wat leuke spellen aanschaffen.
Maar wat houd je dan over, die nintendo sterren. Ik zag laatst dat er hier wel wat mensen in geinteresseerd waren. Wie het eerst uitlegt aan mij wat je nodig hebt om sterren voor de DS zelf te krijgen, krijgt van mij een PM met een aantal codes.
Als je bijvoorbeeld je punten aan Saviour of Simsfan wilt geven, moet je gewoon even die kaartjes dat laagje wegkrassen, en dan via de Pm functie (dat envelopje bij elke post) die code die daarin staat sturen.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:53 schreef sjak het volgende:
[..]
Als je me dit kan uitleggen dan krijg je van mij de sterren hoor. (Dus ook die van de DS zelf! )
Mag ik die van je DS zelf?quote:Op maandag 11 februari 2008 09:53 schreef sjak het volgende:
[..]
Als je me dit kan uitleggen dan krijg je van mij de sterren hoor. (Dus ook die van de DS zelf! )
Ik begrijp wel hoe het met de sterren werkt. Alleen heb ik geen kaartje bij de DS gekregen. En kan ik het regnr er niet afkrassenquote:Op maandag 11 februari 2008 15:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld je punten aan Saviour of Simsfan wilt geven, moet je gewoon even die kaartjes dat laagje wegkrassen, en dan via de Pm functie (dat envelopje bij elke post) die code die daarin staat sturen.
Dan kunnen zij die code intypen op de nintendo website en krijgen ze de punten
Ja, en dan krijg je een Mario Kart figuurtje en dan blijkt ie 2 cm groot te zijn ofzoquote:Op maandag 11 februari 2008 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
kolere, wat een kutwerk is dat sterren registreren tegenwoordig zeg
echt een hele hoop vragen. vroeger was het gewoon simpel. intikken en klaar!
Idd. die kart dingetjes heb ik al. iets van $2,99 op play-asia. Bestel een game en krijg twee gratis kart figuurtjes met je kortingsbon van je vorige bestelling. In plaats van koop 20 games en krijg een gratis kart figuurtjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 00:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg je een Mario Kart figuurtje en dan blijkt ie 2 cm groot te zijn ofzo
Nee, doe me dan maar goedkopere games, dan koop ik zelf wel merchandise
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:20 schreef disjfa het volgende:
Maar dat zegt nog niet dat er gewoon geen games meer komen voor de ds !
Ik denk dat ik stiekem gewoon geen sterrenpunten meer krijgquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:52 schreef __Saviour__ het volgende:
die sterrencatalogusdingen zijn vaak nogal prut. en de leuke dingen zijn veel te veel sterren.
Dus ik denk dat ik er maar weer wiipunten van maak als er wat leuke wiiware titels zijn.
Gewoon hier aanvinken email me when available: http://www.play-asia.com/(...)en-84-j-70-1zdy.htmlquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik wil zo'n kart figuurtje van Yoshi
Savegames Amsterdam. Daar liggen er een paar.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:29 schreef Webby het volgende:
[..]
Gewoon hier aanvinken email me when available: http://www.play-asia.com/(...)en-84-j-70-1zdy.html
Ach, maar voor de prijs (ongeveer 2 euro incl verzenden) zou ik toch zorgen dat ik 1 van deze op voorraad had (ik heb er wel 1). Het zorgt er in elk geval voor dat je een (reserve) oplader hebt waardoor je niet op stel en sprong een nieuwe oplader nodig hebt. (en als vervanging kan je zoon dan toch wel even op een andere computer zijn nds opladen).quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor zoonlief is dat niet handigHeeft geen usb op zijn simpele computer.
Een nieuwe lader kost 12 euro zie ik. Nu maar hopen dat ie op voorraad is bij een van de speelgoedzaken hier in het winkelcentrum.
Bij mijquote:Op maandag 11 februari 2008 23:13 schreef Simsfan88 het volgende:
Damnit, de vorige keer ook al, weet niet bij wie dat was
Bomberman was (en is?) toch de game die bij uitstek tegen vrienden speeld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:11 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nu ff paar daagjes Bomberman Story gedaan maar kan me niet echt bekoren
Naja, als je niet puzzels moet oplossen, en zo door kan rennen, is er niet zoveel aan games he?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
Over Professor Layton and the Curious Village
[ afbeelding ]
Dat is altijd zo irritant in sommige games!
Geinig spelletje welquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
Over Professor Layton and the Curious Village
[ afbeelding ]
Dat is altijd zo irritant in sommige games!
Ik verwacht hem over een weekje of 3, wordt tegelijkertijd verzonden met de US versie van Apollo Justice.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:45 schreef KingLysandus het volgende:
Morgen even bij m'n Gameshop kijken voor Layton. Ze hebben meestel binnen een week amerikaanse import-games.
Hopen dat ze hem hebben.
Hier nog éénquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:02 schreef Fnx2 het volgende:
Layton is inderdaad een aanrader! Ben al aardig wat tijd kwijt door die klotepuzzels en raadsels hehe
Ze hadden hem voor 35 euro.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik verwacht hem over een weekje of 3, wordt tegelijkertijd verzonden met de US versie van Apollo Justice.
Zodra die dus binnen is kan ik mezelf voor een maand opsluiten zonder me te vervelen(ofja, een week zal realistischer zijn, ik vlieg altijd door die games heen
)
Het is sowieso een strategiespel he, geen RPG. Ik zal m eens spelen dit weekend en dan laat ik je weten wat ik er van vind.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:00 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zag gisteren overigens Final Fantasy XII: Revenant Wings in de FRS liggen. Ik wist geeneens dat dat spel al uit zou komen een dezer dagen. Ik heb hem niet meegenomen, doe ik wel een keer als de financiën er iets gunstiger voor zijn.
Ohja!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is sowieso een strategiespel he, geen RPG. Ik zal m eens spelen dit weekend en dan laat ik je weten wat ik er van vind.
Gewoon een paar keer proberen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben sinds gisteren blijven hangen bij dat raadsel met die kuikens en die wolven, bij professor layton![]()
Die wist ik meteen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:01 schreef Kersje86 het volgende:
en ik zit vast bij die glazen pot met germs....
Jam Sessions is niet echt een spel, maar meer een gitaar sim. Op mijn DSL is de game trouwens moeilijk speelbaar omdat hij de diagonale richtingen niet goed registreerd (een bug in de eerste versies van de zwarte DSL) en dus ben ik niet echt verder gegaan maar je moet geen high scores gaan verwachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:35 schreef Simsfan88 het volgende:
Wilde Mario Party halen bij de MediaMarkt maar was helaas uitverkocht. Zat te twijfelen of ik Jam Sessions mee moest nemen maar heb het niet gedaan, is dat een leuk spel?
Wat is er anders aan dan picross? Daar maak je toch ook een tekening dmv getallen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog een toffe speeltip, voor degenen die van passieve puzzelspelletjes houden: PicPic
Door middel van getallen kleur je vakjes in die samen een tekening vormen. Nee, 't is niet zoals Picross. Maar als je daarvan houdt, vind je dit ook leuk.
Nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:22 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb al een Wii maar vind de DS ook wel leukLekker in de trein enzo.. Paar vraagjes:
-Is het niet irritant dat het scherm zo klein is?
Ja.quote:-Kun je er oordopjes op aansluiten? (Gok van wel maar je weet nooit)
Ja. Best lang.quote:-Werkt ie op een accu? Hoelang gaat die mee?
Ja.quote:-Kun je er ook andere dingen mee doen? Zoals muziek luisteren e.d.
Nee.quote:-Werkt het met geheugen en is dat uit te breiden? Of is dat helemaal niet nodig?
Ja.quote:-Zijn er meer 'lieve' spelletjes voor dan voor de Wii? (Zoals Mario enzo, niet de sombere schietspellen).
Is inderdaad wel mafquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
daarover ging het al een keer in FB. Met een of andere kromme redenering werden die advertenties toch goedgepraat
Je moet een MP3 uitbreiding kopen. Die gebruikt een geheugenkaartje voor opslag. http://www.consoleshop.nl(...)nintendo-ds-gba.htmlquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:28 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt hoewel je antwoorden erg beknopt zijnAls je er ook nuziek mee kunt luisteren (en wat kun je er nog meer mee dan?) hoe werkt dat dan qua geheugen als het niet uitbereidbaar is?
Hee, ik wist niet dat je daar ook muziek mee af kunt spelen. Handig!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:45 schreef RacerDKB het volgende:
Tsja, je kán er wel films mee kijken en muziek afspelen, en dat soort dingen, maar dan moet je iets voor je DS kopen waar je het niet over mag hebben op FOK!
Je zult erg goed moeten zoeken om nog een oude DS te vindenquote:
Die is net denk ik twee maanden uit de schappen bij ons (Dixons)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je zult erg goed moeten zoeken om nog een oude DS te vinden
DS Lite socks zijn er in allerlei toffe kleurenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef heaven7 het volgende:
Zijn er ook nog leuke hoesjes te krijgen? Zag vandaag alleen maar saai zwart.
die heb ik ook volgens mijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een officiele Nintendo DS Lite opbergzakje, deze:
[ afbeelding ]
Beetje slechte foto, maar het gaat om het idee. Die bescherm de DS tenminste goed, in tegenstelling tot een sok
Ja die ja!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die heb ik ook volgens mij
met aan de binnenkant een iets van zacht plastic, waar je je ds in kan schuiven, en dan spelen terwijl hij erin zit
dat gaat volgens mij na 3 keer in en uit halen stuk, zo dun is het op sommige plekken
heb ik idd ook over getwijfeldquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja die ja!
Heb alleen dat plastic eruit geknipt want dat is zo nutteloos/raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |