Geinig spelletje welquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef AQuila360 het volgende:
Over Professor Layton and the Curious Village
[ afbeelding ]
Dat is altijd zo irritant in sommige games!
Ik verwacht hem over een weekje of 3, wordt tegelijkertijd verzonden met de US versie van Apollo Justice.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:45 schreef KingLysandus het volgende:
Morgen even bij m'n Gameshop kijken voor Layton. Ze hebben meestel binnen een week amerikaanse import-games.
Hopen dat ze hem hebben.
Hier nog éénquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:02 schreef Fnx2 het volgende:
Layton is inderdaad een aanrader! Ben al aardig wat tijd kwijt door die klotepuzzels en raadsels hehe
Ze hadden hem voor 35 euro.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik verwacht hem over een weekje of 3, wordt tegelijkertijd verzonden met de US versie van Apollo Justice.
Zodra die dus binnen is kan ik mezelf voor een maand opsluiten zonder me te vervelen(ofja, een week zal realistischer zijn, ik vlieg altijd door die games heen
)
Het is sowieso een strategiespel he, geen RPG. Ik zal m eens spelen dit weekend en dan laat ik je weten wat ik er van vind.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:00 schreef Laniboekje het volgende:
Ik zag gisteren overigens Final Fantasy XII: Revenant Wings in de FRS liggen. Ik wist geeneens dat dat spel al uit zou komen een dezer dagen. Ik heb hem niet meegenomen, doe ik wel een keer als de financiën er iets gunstiger voor zijn.
Ohja!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is sowieso een strategiespel he, geen RPG. Ik zal m eens spelen dit weekend en dan laat ik je weten wat ik er van vind.
Gewoon een paar keer proberen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben sinds gisteren blijven hangen bij dat raadsel met die kuikens en die wolven, bij professor layton![]()
Die wist ik meteen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:01 schreef Kersje86 het volgende:
en ik zit vast bij die glazen pot met germs....
Jam Sessions is niet echt een spel, maar meer een gitaar sim. Op mijn DSL is de game trouwens moeilijk speelbaar omdat hij de diagonale richtingen niet goed registreerd (een bug in de eerste versies van de zwarte DSL) en dus ben ik niet echt verder gegaan maar je moet geen high scores gaan verwachten.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:35 schreef Simsfan88 het volgende:
Wilde Mario Party halen bij de MediaMarkt maar was helaas uitverkocht. Zat te twijfelen of ik Jam Sessions mee moest nemen maar heb het niet gedaan, is dat een leuk spel?
Wat is er anders aan dan picross? Daar maak je toch ook een tekening dmv getallen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Nog een toffe speeltip, voor degenen die van passieve puzzelspelletjes houden: PicPic
Door middel van getallen kleur je vakjes in die samen een tekening vormen. Nee, 't is niet zoals Picross. Maar als je daarvan houdt, vind je dit ook leuk.
Nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:22 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb al een Wii maar vind de DS ook wel leukLekker in de trein enzo.. Paar vraagjes:
-Is het niet irritant dat het scherm zo klein is?
Ja.quote:-Kun je er oordopjes op aansluiten? (Gok van wel maar je weet nooit)
Ja. Best lang.quote:-Werkt ie op een accu? Hoelang gaat die mee?
Ja.quote:-Kun je er ook andere dingen mee doen? Zoals muziek luisteren e.d.
Nee.quote:-Werkt het met geheugen en is dat uit te breiden? Of is dat helemaal niet nodig?
Ja.quote:-Zijn er meer 'lieve' spelletjes voor dan voor de Wii? (Zoals Mario enzo, niet de sombere schietspellen).
Is inderdaad wel mafquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
daarover ging het al een keer in FB. Met een of andere kromme redenering werden die advertenties toch goedgepraat
Je moet een MP3 uitbreiding kopen. Die gebruikt een geheugenkaartje voor opslag. http://www.consoleshop.nl(...)nintendo-ds-gba.htmlquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:28 schreef heaven7 het volgende:
Bedankt hoewel je antwoorden erg beknopt zijnAls je er ook nuziek mee kunt luisteren (en wat kun je er nog meer mee dan?) hoe werkt dat dan qua geheugen als het niet uitbereidbaar is?
Hee, ik wist niet dat je daar ook muziek mee af kunt spelen. Handig!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:45 schreef RacerDKB het volgende:
Tsja, je kán er wel films mee kijken en muziek afspelen, en dat soort dingen, maar dan moet je iets voor je DS kopen waar je het niet over mag hebben op FOK!
Je zult erg goed moeten zoeken om nog een oude DS te vindenquote:
Die is net denk ik twee maanden uit de schappen bij ons (Dixons)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je zult erg goed moeten zoeken om nog een oude DS te vinden
DS Lite socks zijn er in allerlei toffe kleurenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:41 schreef heaven7 het volgende:
Zijn er ook nog leuke hoesjes te krijgen? Zag vandaag alleen maar saai zwart.
die heb ik ook volgens mijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:41 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb een officiele Nintendo DS Lite opbergzakje, deze:
[ afbeelding ]
Beetje slechte foto, maar het gaat om het idee. Die bescherm de DS tenminste goed, in tegenstelling tot een sok
Ja die ja!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die heb ik ook volgens mij
met aan de binnenkant een iets van zacht plastic, waar je je ds in kan schuiven, en dan spelen terwijl hij erin zit
dat gaat volgens mij na 3 keer in en uit halen stuk, zo dun is het op sommige plekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |