Dat zou het sublieme spel dan extreem slecht maken en compleet verpesten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:49 schreef VAgeNERATION het volgende:
Zit er in de nieuwe advance wars ook al een optie om het aantal zetten per turn in te stellen, dus dat je bv maar 5 units per dag kan bewegen, dat zou volgens mij de gameplay een stuk interessanter kunnen maken.
duitse DS'en hequote:Op woensdag 23 januari 2008 10:41 schreef saskia_89 het volgende:
[..]
bij de mediamarkt in arnhem hadden ze zaterdag nog een stapeltje staan.
21 januari in Amerika, en 25 januari in Europa.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zag dark conflict nu ook hier al liggen. dat is snel, normaal komt europa echt maanden later
Da's de releasedatum. Maar winkels hebben het vaak al eerder binnen. En ik zag het vandaag dus liggen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:49 schreef RacerDKB het volgende:
21 januari in Amerika, en 25 januari in Europa.
Raar dat hij nu al in de winkel lag dan
Wel snel ja, inderdaad. Hij is zelfs nog niet uit in japan!
Ja. Als je gaat connecten kan je ook altijd kiezen uit Continent, County en Worldwide geloof ik. Net nog gemariokart met een Pool en een Japanner.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:38 schreef Game_Error het volgende:
kunnen amerikanen ook tegen europeanen spelen over het wifi netwerk eigenlijk?
Er is 1 zelda op de ds. En dan wil je nog wetel welke versie je wilt hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:40 schreef Ynske het volgende:
Zijn er adviesen over welke versie van Zelda ik eerst kan spelen?
ow sorry, ik had begrepen dat er meerdere versies waren. dus wilde weten naar welke ik moest kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er is 1 zelda op de ds. En dan wil je nog wetel welke versie je wilt hebben
En nu snel naar Trails and Tribulationsquote:
Ik ben er al mee bezigquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
En nu snel naar Trails and Tribulations
Pffff…ik moet er niet aan denken om alle delen achter elkaar spelen. Na de laatste case van een deel heb ik het meestal wel weer gehad voor een paar maanden.quote:
Van het DS-spel Phantom Hourglass is maar gewoon 1 versie. Maar je kunt bijv. ook nog de GBA-cartridges A Link to the past en Minish Cap spelen, beide ook erg leuk. Volgorde maakt daarbij niet uit. De games zijn op zichzelf staand.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:40 schreef Ynske het volgende:
Zijn er adviesen over welke versie van Zelda ik eerst kan spelen?
Je begint met 1. De rest moet je opblazen. Stilstaan en blazen in de microfoon of select ingedrukt inhoudenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef -Dries- het volgende:
Waarom heb ik bij Mario Kart DS in de battle mode steeds maar één ballon, terwijl de tegenstanders er 3 hebben?
Omdat je extra balonnen zelf moet opblazenquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef -Dries- het volgende:
Waarom heb ik bij Mario Kart DS in de battle mode steeds maar één ballon, terwijl de tegenstanders er 3 hebben?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je begint met 1. De rest moet je opblazen. Stilstaan en blazen in de microfoon of select ingedrukt inhouden
Ja, daarom pak ik binnenkort Advance Wars maar weer op.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Pffff…ik moet er niet aan denken om alle delen achter elkaar spelen. Na de laatste case van een deel heb ik het meestal wel weer gehad voor een paar maanden.
Ja, die had ik al uitgespeeld voordat ik zelf een DS hadquote:Heb je Hotel Dusk al geprobeerd? Ook erg de moeite waard als je van adventures houdt.
Nog nooit gehad...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net weer een uurtje Zelda gespeeld en het beeld is twee keer uitgevallen en één keer bevroren. Takkezooi. Hebben meer mensen dit gehad?
Welke garantie bedoel je? De garantie die een winkel geeft is vaak nergens op gebasseerd. Als je daar terugkomt met een kapotte DS, sturen ze je maar al te graag door naar de fabrikant omdat ze volgens hun eigen zeggen niks meer kunnen doen. Terwijl ze wettelijk gezien nog wel steeds garant moeten staan voor een werkend product.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Legaal. Ik heb hem al een week. Ik ga zo even een ander spel spelen, als hij het dan ook doet ga ik gillen, want de DS is net twee maanden uit de garantie.
Volgens mij is de garantie van Nintendo zelf langer. Kan je hem ook gewoon opsturen naar het Nintendo Repair Center ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt er toch een jaar garantie op?
Ik hou van adventures, maar na wat uurtjes compleet oninteressante dialogen heb ik 'm stof laten happen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je Hotel Dusk al geprobeerd? Ook erg de moeite waard als je van adventures houdt.
de spellen die online kunnen, hebben dat allemaal ingebouwd zitten. Niks extra's nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:15 schreef Forcefuzz het volgende:
Jaa, eindelijk nog ergens eentje gevonden. Nu nog ergens wat spellen scoren, maar dat komt wel
. Kun je eigenlijk meteen al verbinden met draadloos netwerk of moet je speciale software daarvoor hebben? Want met dat pictochat kun je toch ook op het internet ofniet?
Ik ben aangenaam verrast door Advanced Wars, is het eerste spel dat ik uit die reeks speel maar ik vind hem echt vetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:58 schreef AQuila360 het volgende:
Net laatste tentamen gemaakt dus heb weer een tijdje vrij nuMeteen op de terug weg van school Advanced Wars: Dark Conflict meegenomen
Strax eens even induiken!
Dank je welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:23 schreef __Saviour__ het volgende:
zie hier:
Pokemon Dash
Pokemon Link
Pokemon Mystery Dungeon - Blue Rescue Team
Pokemon Ranger
Pokemon Diamond / Pokemon Pearl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |