Sommige sites praten idd over een remake van het eerste deel op de NES, maar dat is nog niet door Nintendo zelf bevestigd voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het wordt geloof ik toch een remake van een ouder (S)NES deel?
Kun je daar zelf nog iets aan kiezen ofzo? Als die een level omhoog gaat dat je kan kiezen tussen extra fire power of snelheid??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:25 schreef Roquefort het volgende:
Oh, wel een vermeldenswaardige verandering: Als een unit een andere unit vernietigd, dan krijgt hij ervaringspunten erbij. Een unit kan op die manier drie keer upgraden tot level III.
Je zult eens na moeten denken over je volgende zet daar is idd geen hol aanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:15 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb 30 minuutjes Advance Wars gespeeld, en ik vond er geen hol aan.
Of ik vind at soort spellen gewoon niet leuk. Mag ik?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zult eens na moeten denken over je volgende zet daar is idd geen hol aan
Dat mag je zeker! Maar ik vond '' geen hol aan'' iets te krachtig gezegd van jequote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Of ik vind at soort spellen gewoon niet leuk. Mag ik?
als ik snel de damage verschillen bekijk, is het + 5% firepower en defence per rank, dus in totaal zo'n 15% firepower en defence extra.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je daar zelf nog iets aan kiezen ofzo? Als die een level omhoog gaat dat je kan kiezen tussen extra fire power of snelheid??
Maar je hebt daar zelf geen keuze in dus? Dat is opzich wel jammer. Maar wel tof dat er zowiezo een level systeem in zit hierdoor ga je denk ik net wat zuiniger om met je leger!quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als ik snel de damage verschillen bekijk, is het + 5% firepower en defence per rank, dus in totaal zo'n 15% firepower en defence extra.
bij de mediamarkt in arnhem hadden ze zaterdag nog een stapeltje staan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:51 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik denk ik ga vandaag ook even een ds halen, zijn ze uitverkocht. Weet iemand nog een webshop die ze op voorraad heeft toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |