Och, ik denk juist dat dat wel goed is, anders is al snel de magie ervanaf (zoals bij C&S). Dit moet gewoon 1x per week blijven.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
Jammer dat we weer een week moeten wachten straks
C&S magie?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik denk juist dat dat wel goed is, anders is al snel de magie ervanaf (zoals bij C&S). Dit moet gewoon 1x per week blijven. [afbeelding]
Hebben Corton en Veenstra zich al gemeld?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben nu dronken meer mensen hier die al dronken zijn?
Zie je, dat bedoel ik dus.quote:
Wat heeft Corton daar te zoeken dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hebben Corton en Veenstra zich al gemeld?![]()
Nummer 16 alweer voor de heren
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben echt weer de tweede.
laat ik het zo stellen: als ik zou gaan autorijden nu is het een misdrijfquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Als je twee tellen langer had gewacht voor je op nieuw topic drukte.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben echt weer de tweede.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:37 schreef Deansensitized het volgende:
De ene [woord]grap na de andere, god man, ik lig hier krom. Zit hier gewoon te janken van het lachen!!
Wie komt me even opvegen?
Toen je voor het laatst keek was je nog geen vrouw zekerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb me al maanden geleden aangemeld om bankgast te zijn...
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ik het zo stellen: als ik zou gaan autorijden nu is het een misdrijf
absoluut! als je elke werkdag Ekstra Dag zou hebben, dan gaat het speciale eraf.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik denk juist dat dat wel goed is, anders is al snel de magie ervanaf (zoals bij C&S). Dit moet gewoon 1x per week blijven.
uuhhhm lekker!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:44 schreef Againzender het volgende:
laat ik het zo stellen: als ik zou gaan autorijden nu is het een misdrijf
Dus ik ga zo lekker op de bank zitten met een partij brood, kaas, en een fles wijn
PuBquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:41 schreef -Hans- het volgende:
Zeker waar, maar toch vind ik het lang wachten. Al is het nu wel iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
absoluut! als je elke werkdag Ekstra Dag zou hebben, dan gaat het speciale eraf.
Desteleukerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, anders zouden ze nu al lallend in polonaise door de studio lopen...
tijdens de eerste Weekend DNA werd ik door Annemieke terug gebeld toen ik met de kaas bezig was. Is toch een vast avondritueel hierquote:
Dan is het helemaal jammer van die webcams.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, anders zouden ze nu al lallend in polonaise door de studio lopen...
... en heb je je al weleens afgevraagd wat die kaas daarvan vindt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
tijdens de eerste Weekend DNA werd ik door Annemieke terug gebeld toen ik met de kaas bezig was. Is toch een vast avondritueel hier
Neem zelf heel vaak kaas met mosterd en dat is erg lekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:48 schreef Againzender het volgende:
tijdens de eerste Weekend DNA werd ik door Annemieke terug gebeld toen ik met de kaas bezig was. Is toch een vast avondritueel hier
Ik ben hem kwijt. Maar dat komt dan weer, omdat ik niet weet waar in huis ik hem neer gelegd heb....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier ook, maar dat komt dan omdat ik (nog) geen rijbewijs heb.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ekstra Weekend is tot 22.00 neem ik aan?
Jep, daarna komt MoveYourAss van 22 tot 1 uur, en daarna de enige echte dampende Vrijdag Freaknacht.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef Deansensitized het volgende:
Jup, en daarna MoveYourAss !quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef Deansensitized het volgende:
Prutserquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:48 schreef DaMook het volgende:
Ik zit ook nog aan mijn eerste biertje. Maar ga nu mijn tweede openen
.
Dan ga ik er zo bij liggen, MoveYourAss even checkenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog geen bier gehad vanavond
Vermaak je je nog een beetje op deze prachtige voetbalavondquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
tvp
Kijk je met een schuin oog naar Feyenoord? lachen tussenstand.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
tvp
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk je met een schuin oog naar Feyenoord? lachen tussenstand.
Vanmiddag drie glazen, verder nog niksquote:
Dankje!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
http://youtube.com/watch?v=qFGglHNd73M&feature=related dat is het filmpje dus
Is weer eens wat anders dan Big Girls aan het begin. Maar nu hadden ze dus de Zutons voor het Ahoy-momentje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Toepasselijk, Happy Ending aan het einde van het programma.
Neem er nog 1! Slaap je ook beter!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vanmiddag drie glazen, verder nog niks
Morgen werken [afbeelding]
ik heb de koptelefoon 'op' en ondrtussen kijk ik voetbalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Vermaak je je nog een beetje op deze prachtige voetbalavond![]()
Ben druk bezig geweest tot nog niet heeel lang geledenquote:
En toch een dieptepunt wat betreft de techniekquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
... en tot zover Ekstra Weekend van deze week, en het was een legendarisch goede!
Och, kwestie van de negatieve dingen negeren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
En toch een dieptepunt wat betreft de techniek
Damn you gewoontes!!! Mn vinger gaat al automatisch naar de uitknop van de radio op vrijdagavond om 10 uur.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met Feyenoord.![]()
MYA NU !
Ik doe mn bestquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, kwestie van de negatieve dingen negeren.
Haha best herkenbaar maar je kan de radio gewoon lekker laten aanstaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:03 schreef Marc63 het volgende:
Damn you gewoontes!!! Mn vinger gaat al automatisch naar de uitknop van de radio op vrijdagavond om 10 uur.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met Feyenoord.![]()
MYA NU !
Idemquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!!
We zullen kijken wat we voor jullie kunnen doen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jullie blijven wel luisteren he?
Daar spelen wij nu ook tegen in onze competitie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef Marc63 het volgende:
Tegen Glenn Mills heb ik al eens wedstrijden moeten spelen bij de junioren. Waren erg sportieve tegenstanders.
Tot het bittere eind.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Is er echt niemand in de buurt die de webcam-PC daar bij jullile in het pand een schop kan geven? Het lijkt me dat het daar aan ligt namelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja stom dat de webcam stuk is
Mijn pa is er 1tje uit Rotjeknor....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Goeienavond Kevin![]()
[..]
Sorry, kan er niks anders van maken.
Met de nieuwe Calvin Haris blijven we zeker luisteren!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Spelen ze nog in Hoenderloo? Of in Zwolle tegenwoordig?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:08 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Daar spelen wij nu ook tegen in onze competitie.
Ze zijn niet zo goed, maar wel sportief idd.
Zal hij nu wel in spanning achter de buis zitten want Feyenoord gaat alles of niets spelen en het kan nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Mijn pa is er 1tje uit Rotjeknor....![]()
Met de nieuwe Calvin Haris blijven we zeker luisteren!
Wezep.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Spelen ze nog in Hoenderloo? Of in Zwolle tegenwoordig?
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeker alleen zichtbaar als je ook ingelogd/lid bent?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:24 schreef DaMook het volgende:
Ik ben weg, moet morgenvroeg nog een paar uurtjes werken.
Truste.
... maar ik denk niet dat die hier op het forum komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat weten die mooie dames van Shane Shu blijkbaar niet.
Maar Kevin wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar ik denk niet dat die hier op het forum komen.
Was mij ook opgevallen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Wij hebben echt vaak dezelfde smaak qua muziek! (valt me op [ afbeelding ] )
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was mij ook al wel opgevallen.![]()
Overigens de uuropener van zometeen is heeeeeeeeeel vet.
Doet mij aan de fijne tijd denken toen Gijs Staverman (met lang haar!) nog jock was op 3FM. Toffe clip idd en een erg leuk liedje.quote:
Nou, dat is de clean version (wel geil btw) van de clip. In de echt ranzige versie besmeuren de dames elkaar met o.a. vla en kotsen ze alles uit, erg ranzig!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:58 schreef Sirolf het volgende:
Voor de mensen die de clip waar Rudy het net over had al aan het zoeken waren: http://nl.youtube.com/watch?v=c0Bf6YGbc1c
Heb je daar ook een link van? Kan ik even iemand op een chat shockeren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, dat is de clean version (wel geil btw) van de clip. In de echt ranzige versie besmeuren de dames elkaar met o.a. vla en kotsen ze alles uit, erg ranzig!
Ik hoor hemquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Was mij ook opgevallen.![]()
Overigens de uuropener van zometeen is heeeeeeeeeel vet (ik verklap nog niks)
Jup! en anders http://videoclips.blog.nl(...)mobile-disco-hustlerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je daar ook een link van? Kan ik even iemand op een chat shockeren.
[edit]
Al gevonden! http://www.youtube.com/watch?v=fywAHILK33M
Waar was ik?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:58 schreef Sirolf het volgende:
Voor de mensen die de clip waar Rudy het net over had al aan het zoeken waren: http://nl.youtube.com/watch?v=c0Bf6YGbc1c
Lekker vaagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:09 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind dat best wel een aardig liedje van LeLe - Skinny Jeans.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoveel energie in die plaat echt helemaal goed!
Dat had ik dus ook maar het is Franz Ferdinand - Take me outquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:15 schreef Sirolf het volgende:
Irritant, ik weet de melodie uit m'n hoofd maar kan niet op de titel komen...
Jup, eind van de week kan ik hem niet meer horen, vrees ik...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:18 schreef Litton-Lane het volgende:
mega hitklinkt nog wel lekker vrolijk. Ben alleen bang dat die snel verveelt..........
Hoe goed was Moke nou? Helaas geen recensie op 3voor12 maar de geluiden die ik heb gehoord over het optreden waren behoorlijk positief.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Le le was op noorderslag erg vermakelijk, setje duurde maar een half uur maar wel leuk
Als de geruchten door gaan, zie ik ze op Pinkpop! Want met die lineup ben ik er bij!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe goed was Moke nou? Helaas geen recensie op 3voor12 maar de geluiden die ik heb gehoord over het optreden waren behoorlijk positief.
Blijft wel vet deze van Timbaland![]()
Heb ze vorig jaar bij het jubileumfeest van de OndernemingsVereniging gezienen vond ze geweldig!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe goed was Moke nou? Helaas geen recensie op 3voor12 maar de geluiden die ik heb gehoord over het optreden waren behoorlijk positief.
Blijft wel vet deze van Timbaland![]()
Volg de geruchten niet echt maar ik zou het gek vinden als ze niet op Pinkpop zouden staan. Optreden wat ze gaven tijdens Lowlands schijnt ook erg goed te zijn geweest (afgaande op de 3voor12 recensie)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Als de geruchten door gaan, zie ik ze op Pinkpop! Want met die lineup ben ik er bij!
Zou ze erg graag een keer live zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:24 schreef Sjowhan het volgende:
Heb ze vorig jaar bij het jubileumfeest van de OndernemingsVereniging gezienen vond ze geweldig!
Och, lekker rustig toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Lekker om deze nog eens te horen! (the way i are)
(Ik zal trouwens mijn telefoon eens aan gaan zetten en van de lader af halen. Ben al vanaf 14.00 uur niet bereikbaar
Mine thoughts ... Enzo!quote:
Veel plezier op Bonaire.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mensen, tot over 2 weken!
Ok, ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mensen, tot over 2 weken!
Gaat volgens mij via een andere lijn, althans dat hoop ik voor ze want anders mogen ze nu al flink gaan stressen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoe moet dat over een 1 uur en 15 minuten?
Het ligt ook alleen aan de internet-webcam. De TV is een apart systeem.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nog geen stress hier hoor, dus ik denk dat het qua TV wel goed zal gaan
Mja, het kan in principe op alle dagen en alle tijdstippen gebeuren en heeft te maken met één of andere bug in het camera-schakel paneel aan de rechterkant van het mengpaneel. Soms slaat die op hol en geeft een zwart beeld. Dit wordt pas opgelost als de stream opnieuw wordt gestart om 4 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, op dinsdag voorheen ook. ik dacht dat we op vrijdag steeds probleemloos te zien zouden zijn omdat er dan ekstra weekend en nachtegiel is, maar helaas....
Leuk stukje inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy en ik stuiteren op boys door de studio... die "rap" in het nummer is hilarisch
Heerlijk inderdaad hoe zij steeds haar topje omhoog houd in het zwembadquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:03 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk foute clip ook bij Sabrina - Boys.
Ik kan het me nog herinnerenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad hoe zij steeds haar topje omhoog houd in het zwembad
Heerlijk fout maar wel leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijk inderdaad hoe zij steeds haar topje omhoog houd in het zwembad
Dat is dus geen garantie...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, op dinsdag voorheen ook. ik dacht dat we op vrijdag steeds probleemloos te zien zouden zijn omdat er dan ekstra weekend en nachtegiel is, maar helaas....
Duidelijke taal.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:23 schreef Sirolf het volgende:
Qua Live Request ga ik voor de Manic Street Preachers.
Doet me denken aan een ander plaatje....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:28 schreef -Hans- het volgende:The Hoosiers - Worried About Ray
![]()
Lalala, vrolijk plaatje
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja en eindelijk op de 3FM playlist!! jeuj!
Zat een beetje te denken aan So happy Together - Turtles , maar nu ik die plaat even heb gehoord weet ik eigenlijk al niet meer hoe ik op die titel ben gekomen want ik hoor de link tussen beiden platen even niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Doet me denken aan een ander plaatje....
Maar inderdaad wat jij zegt. Gaat niet echt supersnel vervelen denk ik...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja en eindelijk op de 3FM playlist!! jeuj!
Happy together heeft er iets van weg... Maar ik heb een idee dat ik die niet bedoel...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zat een beetje te denken aan So happy Together - Turtles , maar nu ik die plaat even heb gehoord weet ik eigenlijk al niet meer hoe ik op die titel ben gekomen want ik hoor de link tussen beiden platen even niet.
... en vlak die nieuwe The Feeling niet uit (al is die officieel nog niet eens uit)!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk komen Friska Viljor en QOTSA ook nog op de playlist terecht. En uiteraard de nieuwe van Moke !
Nog 2 platen op de playlist en nog < 20 minuten te gaan. Ben benieuwd hoe ze die ruimte gaan opvullen.![]()
Over Moke maak ik me geen zorgen. Alles van Moke is nog op de playlist gekomen en Heart without a Home is ook nog eens de soundtrack voor de film waarvoor 3FM deze week premierekaarten voor weggeeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk komen Friska Viljor en QOTSA ook nog op de playlist terecht. En uiteraard de nieuwe van Moke !
2 platen op de playlist en nog < 20 minuten te gaan. Ben benieuwd hoe ze die ruimte gaan opvullen.![]()
Dan zal het nog wel even duren tot die plaat op de playlist komt te staan. Heb de nieuwe van The Feeling volgens mij nog niet gehoord, dacht ik tenminste.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:42 schreef Sirolf het volgende:
... en vlak die nieuwe The Feeling niet uit (al is die officieel nog niet eens uit)!
Geen Ekstra Weekend geluisterd??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan zal het nog wel even duren tot die plaat op de playlist komt te staan. Heb de nieuwe van The Feeling volgens mij nog niet gehoord, dacht ik tenminste.
Denk ook wel dat het goed komt met Moke maar ik vind het wel apart dat ze nog geen een keer Megahit zijn geweest. Overigens vind ik Heart without a Home wel leuk maar niet zo sterk als de voorgaande singles. Maar het kans best zijn dat ik daar anders over denk als ik de plaat wat vaker heb gehoord.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
Over Moke maak ik me geen zorgen. Alles van Moke is nog op de playlist gekomen en Heart without a Home is ook nog eens de soundtrack voor de film waarvoor 3FM deze week premierekaarten voor weggeeft.
Wel een stuk gehoord maar circa 60 minuten niet. Moest gewoon even een stuk van de Transformers zien en even genieten van het geluid (heb sinds gisteren een andere geluidskaart met goede 5.1 ondersteuning).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:49 schreef Marc63 het volgende:
Geen Ekstra Weekend geluisterd??
De clip staat op het weblog van Antiroos.
Transformers is wel een vette film. Maar ik zou er EW niet voor laten schietenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een stuk gehoord maar circa 60 minuten niet. Moest gewoon even een stuk van de Transformers zien en even genieten van het geluid (heb sinds gisteren een andere geluidskaart met goede 5.1 ondersteuning).
Luister de podcast wel even terug.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:54 schreef Marc63 het volgende:
Transformers is wel een vette film. Maar ik zou er EW niet voor laten schieten
Tot volgende weekquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hey iedereen, tot volgende week en veel plezier bij Giel!
Ik denk te weten welk stuk van transformers....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel een stuk gehoord maar circa 60 minuten niet. Moest gewoon even een stuk van de Transformers zien en even genieten van het geluid (heb sinds gisteren een andere geluidskaart met goede 5.1 ondersteuning).
Leaf recensie @ 3voor12 site, damn die is zo vernietigend!
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
Zouden ze nou de studio wel uit kunnen komen? Misschien staat het weekend weer voor de deur...
Geen goed stuk om je nieuwe speakers op te testen. Ik zou em op pauze zettenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk te weten welk stuk van transformers....
http://www.imdb.com/gallery/ss/0418279/Ss/0418279/T14446EDIT.jpg.html?path=gallery&path_key=0418279
Yeah, absoluut !!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk te weten welk stuk van transformers....
http://www.imdb.com/gallery/ss/0418279/Ss/0418279/T14446EDIT.jpg.html?path=gallery&path_key=0418279
Donequote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geen goed stuk om je nieuwe speakers op te testen. Ik zou em op pauze zetten
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah, absoluut !!![]()
![]()
Wat te denken van Rachael Taylor met het leuke Kate Nash accent, http://www.imdb.com/gallery/ss/0418279/T19231.jpg.html
Nu ik ook, dus...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:12 schreef remlof het volgende:
Damn, nu heb ik echt zin in een frikandel speciaal
quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:45 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
Hai LL!!
is giel beetje leuk vannacht of hoef ik geen moeite te doen?
Die "quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:50 schreef Siegfried het volgende:
BB Bart lult hier op Fok mee over de Gouden Kooi?!
Volgens mij is het dieenebartquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:50 schreef Siegfried het volgende:
BB Bart lult hier op Fok mee over de Gouden Kooi?!
Staat in de Freak11.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:04 schreef Jasza het volgende:
Hoe heet dit nummer, gekkenhuis jewaited?
Ja heerlijk, man man, was drijfnat met de krantenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen allemaal !![]()
Lekker weer buiten
Ekdom helpt je dan toch lekker erdoorheen?? Mij wel tenminste...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:04 schreef FrozenOne23 het volgende:
[..]
Ja heerlijk, man man, was drijfnat met de kranten
Irritant is dat, ken het nog wel van vroeger..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:04 schreef FrozenOne23 het volgende:
Ja heerlijk, man man, was drijfnat met de kranten
Het gaat dus weer lekker...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:37 schreef -Hans- het volgende:
De cam heeft het 's ochtends even gedaan maar is nu weer stuk.
Schijnbaar is het lastig om het structureel op te lossen.quote:
Hij is niet stuk hoor. Hij staat gewoon uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:37 schreef -Hans- het volgende:
De cam heeft het 's ochtends even gedaan maar is nu weer stuk.
Oohh okay, lekker handig..! Krijg trouwens net een fax dat het beeld weer terug is, maar de kleuren zijn wel wat aan de bonte kant.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:53 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Hij is niet stuk hoor. Hij staat gewoon uit.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:36 schreef -Hans- het volgende:
Simone White staat al op P6 in de top 50. Gaat heel hard net die plaat.
Rihanna van P1 naar P5 ! oftewel: er is een nieuwe nummer 1
Jup, plaat was heel hard gestegen. P17 ofzo iets, maar binnenkort misschien wel de nieuwe nummer 1.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:39 schreef Sjowhan het volgende:
Is 't konijntje al langsgekomen? (niet gehoord in de auto toen ik terugreed van scheidsrechter spelen)
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, plaat was heel hard gestegen. P17 ofzo iets, maar binnenkort misschien wel de nieuwe nummer 1.
Hmm tof. Ben benieuwd wat de nieuwe nummer 1 is danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, plaat was heel hard gestegen. P17 ofzo iets, maar binnenkort misschien wel de nieuwe nummer 1.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:50 schreef jmac het volgende:
Konijntje- the sequal van gister staat iig online: http://youtube.com/watch?v=wXL-8J-Xe2Q
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Hij nam alleen maar Poolshoogte
Te flauwquote:
Remote-bestuurde camera's, altijd leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die dames wisten niet dat 't gefilmd werden, vonden ze toch niet zo grappig
Valerie liedje staat op numero unoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:56 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm tof. Ben benieuwd wat de nieuwe nummer 1 is dan
Inmiddels welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:10 schreef -Hans- het volgende:
Topdrukte in de 3FM studio.
[ afbeelding ]
Yes! het feest kan dus bijna gaan beginnen.quote:
Ik heb beeld ja, twee heren en een damequote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:57 schreef Piles het volgende:
Hebben we nu wel beeld? De recorder loopt iig alvast [afbeelding]
en terecht... Hoogst irritant.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:23 schreef borisz het volgende:
bij MIDNR word je gelijk weggedrukt als je zolang de radio aan hebt staan.
Beller: Ik werd opeens weggedruktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:23 schreef borisz het volgende:
Aan de ene kant willen ze graag dat je radio luisterd, maar als je dan de radio aan hebt staan en zelfs gaat bellen is het wéér niet goed...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:23 schreef borisz het volgende:
Je snapt de sfeer van het programma dus nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aan de ene kant willen ze graag dat je radio luisterd, maar als je dan de radio aan hebt staan en zelfs gaat bellen is het wéér niet goed...
koffiehaalmomentquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:26 schreef -Hans- het volgende:
Anouk * mute *
Het is vrijdagzaterdagavond... half negenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:31 schreef Broekie het volgende:
Goh, nu al wisseling van de wacht in de studio
Jawel, maar ik vond het een grappige tegenstelling.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Je snapt de sfeer van het programma dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |