Jup, en daarna MoveYourAss !quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:49 schreef Deansensitized het volgende:
Ekstra Weekend is tot 22.00 neem ik aan?
Prutserquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:48 schreef DaMook het volgende:
Ik zit ook nog aan mijn eerste biertje. Maar ga nu mijn tweede openen
.
Dan ga ik er zo bij liggen, MoveYourAss even checkenquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog geen bier gehad vanavond
Vermaak je je nog een beetje op deze prachtige voetbalavondquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
tvp
Kijk je met een schuin oog naar Feyenoord? lachen tussenstand.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
tvp
Hoezo?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk je met een schuin oog naar Feyenoord? lachen tussenstand.
Vanmiddag drie glazen, verder nog niksquote:
Dankje!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:56 schreef Piles het volgende:
http://youtube.com/watch?v=qFGglHNd73M&feature=related dat is het filmpje dus
Is weer eens wat anders dan Big Girls aan het begin. Maar nu hadden ze dus de Zutons voor het Ahoy-momentje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Toepasselijk, Happy Ending aan het einde van het programma.
Neem er nog 1! Slaap je ook beter!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vanmiddag drie glazen, verder nog niks
Morgen werken [afbeelding]
ik heb de koptelefoon 'op' en ondrtussen kijk ik voetbalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Vermaak je je nog een beetje op deze prachtige voetbalavond![]()
Ben druk bezig geweest tot nog niet heeel lang geledenquote:
En toch een dieptepunt wat betreft de techniekquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
... en tot zover Ekstra Weekend van deze week, en het was een legendarisch goede!
Och, kwestie van de negatieve dingen negeren.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
En toch een dieptepunt wat betreft de techniek
Damn you gewoontes!!! Mn vinger gaat al automatisch naar de uitknop van de radio op vrijdagavond om 10 uur.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met Feyenoord.![]()
MYA NU !
Ik doe mn bestquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, kwestie van de negatieve dingen negeren.
Haha best herkenbaar maar je kan de radio gewoon lekker laten aanstaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:03 schreef Marc63 het volgende:
Damn you gewoontes!!! Mn vinger gaat al automatisch naar de uitknop van de radio op vrijdagavond om 10 uur.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met Feyenoord.![]()
MYA NU !
Idemquote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allen!!
We zullen kijken wat we voor jullie kunnen doen!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jullie blijven wel luisteren he?
Daar spelen wij nu ook tegen in onze competitie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:01 schreef Marc63 het volgende:
Tegen Glenn Mills heb ik al eens wedstrijden moeten spelen bij de junioren. Waren erg sportieve tegenstanders.
Tot het bittere eind.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Is er echt niemand in de buurt die de webcam-PC daar bij jullile in het pand een schop kan geven? Het lijkt me dat het daar aan ligt namelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja stom dat de webcam stuk is
Mijn pa is er 1tje uit Rotjeknor....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Goeienavond Kevin![]()
[..]
Sorry, kan er niks anders van maken.
Met de nieuwe Calvin Haris blijven we zeker luisteren!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Spelen ze nog in Hoenderloo? Of in Zwolle tegenwoordig?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:08 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Daar spelen wij nu ook tegen in onze competitie.
Ze zijn niet zo goed, maar wel sportief idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |