Mja, het kan in principe op alle dagen en alle tijdstippen gebeuren en heeft te maken met één of andere bug in het camera-schakel paneel aan de rechterkant van het mengpaneel. Soms slaat die op hol en geeft een zwart beeld. Dit wordt pas opgelost als de stream opnieuw wordt gestart om 4 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, op dinsdag voorheen ook. ik dacht dat we op vrijdag steeds probleemloos te zien zouden zijn omdat er dan ekstra weekend en nachtegiel is, maar helaas....
Leuk stukje inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy en ik stuiteren op boys door de studio... die "rap" in het nummer is hilarisch
Heerlijk inderdaad hoe zij steeds haar topje omhoog houd in het zwembadquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:03 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk foute clip ook bij Sabrina - Boys.
Ik kan het me nog herinnerenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad hoe zij steeds haar topje omhoog houd in het zwembad
Heerlijk fout maar wel leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:18 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijk inderdaad hoe zij steeds haar topje omhoog houd in het zwembad
Dat is dus geen garantie...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja, op dinsdag voorheen ook. ik dacht dat we op vrijdag steeds probleemloos te zien zouden zijn omdat er dan ekstra weekend en nachtegiel is, maar helaas....
Duidelijke taal.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:23 schreef Sirolf het volgende:
Qua Live Request ga ik voor de Manic Street Preachers.
Doet me denken aan een ander plaatje....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:28 schreef -Hans- het volgende:The Hoosiers - Worried About Ray
![]()
Lalala, vrolijk plaatje
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja en eindelijk op de 3FM playlist!! jeuj!
Zat een beetje te denken aan So happy Together - Turtles , maar nu ik die plaat even heb gehoord weet ik eigenlijk al niet meer hoe ik op die titel ben gekomen want ik hoor de link tussen beiden platen even niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Doet me denken aan een ander plaatje....
Maar inderdaad wat jij zegt. Gaat niet echt supersnel vervelen denk ik...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:29 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja en eindelijk op de 3FM playlist!! jeuj!
Happy together heeft er iets van weg... Maar ik heb een idee dat ik die niet bedoel...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zat een beetje te denken aan So happy Together - Turtles , maar nu ik die plaat even heb gehoord weet ik eigenlijk al niet meer hoe ik op die titel ben gekomen want ik hoor de link tussen beiden platen even niet.
... en vlak die nieuwe The Feeling niet uit (al is die officieel nog niet eens uit)!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Hopelijk komen Friska Viljor en QOTSA ook nog op de playlist terecht. En uiteraard de nieuwe van Moke !
Nog 2 platen op de playlist en nog < 20 minuten te gaan. Ben benieuwd hoe ze die ruimte gaan opvullen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |