Niet zo origineel, maar vond hem wel goed iddquote:
Zo voor de hand liggend dat je er spijt van krijgt als je er niet op was gekomenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet zo origineel, maar vond hem wel goed idd
Foei!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:14 schreef Broekie het volgende:
'k heb overigens nog nooit eerder op dit tijdstip naar de radio geluisterd. Geloof ik.
Ik zou het niet eens meer weten om eerlijk te zijn, maar volgens gebeurt het mij ook niet heel vaak dat ik nog zo laat zit te luisteren. Alhoewel het een paar dagen geleden met Antiroos op de radio ook al een uur of 02:00 was.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:14 schreef Broekie het volgende:
'k heb overigens nog nooit eerder op dit tijdstip naar de radio geluisterd. Geloof ik.
Nee, ik ben iemand die echt 7 uur per nacht slaap nodig heeft. Dus dat gaat me niet lukken.quote:
Die catering is daar wel goed geregeld, vorig jaar iig wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:19 schreef Marc63 het volgende:
Is er voor de nieuwjaarsreceptie ook een pallet alcohol voor Domien besteld? Dan wil ik nóg liever langs komen
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:23 schreef Sirolf het volgende:
Jammer alleen dat de 3voor12-uren (die van domien dus) nergens te vinden zijn.
Nakatomi zou er ook wel ingaan op dit moment...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:25 schreef borisz het volgende:
bier
oh voor als ze meelezen in de studio draai ff charly lownoise & mental theo alsjeblieft heb er wel zin in
sms6 heeft de dolly dotsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:25 schreef Sirolf het volgende:
En nee, ik zit nu niet in m'n slaapkamer te computeren, maar gewoon met laptop in de huiskamer, met tegelijkertijd zicht op SBS6, waar een concertregistratie van Guus Meeuwis bezig is.
... of je krijgt DJ Free tussen 4 en 6.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:31 schreef Marc63 het volgende:
Koffie helpt niet! Cafeïne versterkt de effecten van alcohol!
Wacht eens ff? Waarom waarschuw ik ze daarvoor? Dat wordt fantastische radio!
De koekoek heeft last van een verlate millenniumbug.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:35 schreef Broekie het volgende:
Michiel! Hoe kan je je koekoek nou vergeten?!?
Die hebt je alleen maar zondag tussen 0600 en 0700quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... of je krijgt DJ Free tussen 4 en 6.
Je wil niet wat? Naar huis?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil nieeeet...
Is het heel erg als ik daar ook even aan moest denken?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:44 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die bellen met 3FM-jingles, en dan ook nog eens de nieuwste... Zou dat WebHawkjuh zijn?
Heel veeeeeeeel water drinken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil nieeeet...
Ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:46 schreef Sirolf het volgende:
Michiel springt ook zonder camera's de studio rond.
Die van Michiel die stuiterbal aan de andere kant van de tafel dusquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:46 schreef MichielV het volgende:
onder wie zn inlog post ik nu weer? Hier is Roosmarijn weer!
Helemaal bovenaan in beeld in de header kan je de huidige ingelogde zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:46 schreef MichielV het volgende:
Pallet is wel handig ja!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of die pallet aspirine van Gerard aanbreken.
(Rennies zullen wel niet helpen namelijk)
Pssssssssst het is Florent L's accountquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:46 schreef MichielV het volgende:
Ik volg je voorbeeld... thanks mensen, tot later... 19:00 bij MetMichiel ? ndoeiquote:
zoietsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik volg je voorbeeld... thanks mensen, tot later... 19:00 bij MetMichiel ? ndoei
Glacier jij ook de beste wensen!
Jij ook!quote:
Trustequote:
Jij ook trustequote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik volg je voorbeeld... thanks mensen, tot later... 19:00 bij MetMichiel ? ndoei
Glacier jij ook de beste wensen!
Zou Domien die niet al gedraaid hebben?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:56 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend veel uptempo platen trouwens vannacht. Die Witte T-shirts heb ik bijv. nog niet gehoord.
Nóg meer PSB!
Witte T-shirts is ook erg 2007. C is al bijna weer terug.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:56 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend veel uptempo platen trouwens vannacht. Die Witte T-shirts heb ik bijv. nog niet gehoord.
Nóg meer PSB!
Ik heb niet de hele avond 3FM zitten luisteren, een beetje sociaal doen is ook wel zo handig.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zou Domien die niet al gedraait hebben?
Daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele avond 3FM zitten luisteren, een beetje sociaal doen is ook wel zo handig.
Het lijkt hier wel Serious Request qua postsnelheid.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Shit, jouw quote is van voor mijn t -> d fix
Daar is ook een cover van gemaakt door KUS, wist je dat?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:58 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, eigenlijk had Domien het jaar moeten eindigen met een nummer van Telekids, namelijk de eindtune 'Nog 3... 2... 1...'.
Die moet inderdaad nog even langs komen!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:58 schreef Marc63 het volgende:
Ik mis nog wel een hele vrolijke plaat... I Love it When You Call!
Truste Glacier!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:59 schreef Glacier het volgende:
thnx allemaal
En weltrusten allemaal
* Glacier gaat ook zijn bed maar eens opzoeken
Nee, en ik weet niet of dat nou goed of slecht is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar is ook een cover van gemaakt door KUS, wist je dat?
Overigens, ondanks dat men hier naar RTL4 wilde kijken hebben we wel met Domien afgeteld
Mja, het begint nu misschien zo langzamerhand echt door te breken. Jij kan jezelf rekenen onder de pioniers.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:11 schreef Marc63 het volgende:
Radio luisteren via de mobiel 2008? Dan loop ik al 2 jaar lang voor
Da's onze requestquote:
Anderhalve week geleden was ie nog geld waardquote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Da's onze request
Van de huidige harde kern, te weten Marc63, Sirolf en ik
Prrrrrrrrrrrima keus!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Da's onze request
Van de huidige harde kern, te weten Marc63, Sirolf en ik
Jammer dat de Real Music Real People-promo's niet meer bestaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:26 schreef Marc63 het volgende:
Dit gaat Domien nog laaaaaaaaaaang horen.
Domien ligt als een dweil op de bank en zei net dat 'ie moest kotsen, maar toen Roosmarijn en Michiel 'm met een loopmicrofoon op het toilet zette kwam er toch niet zo heel erg veel uit, behalve woorden als 'meest genante radiomoment' enzo.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:27 schreef Horloge het volgende:
Ik schakel net in, beste wensen trouwens, wat gebeurde er precies?
Heb je zn ondertitel gelezen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer dat de Real Music Real People-promo's niet meer bestaan.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien ligt als een dweil op de bank en zei net dat 'ie moest kotsen, maar toen Roosmarijn en Michiel 'm met een loopmicrofoon op het toilet zette kwam er toch niet zo heel erg veel uit, behalve woorden als 'meest genante radiomoment' enzo.
... en tevens stampend!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:34 schreef Marc63 het volgende:
Een schuimparty waar 3FM aan staat? Klinkt errug dampend.
Nou, het ligt ook wel aan de 'willekeurige DJ' hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:34 schreef Horloge het volgende:
[..]
![]()
Dit is geniale radio! Veenstra (plus willekeurige andere DJ) lijkt wel een garantie voor toffe uitzendingen!
Mja, dat was ik ook al niet van plan. Wilde er eigenlijk al om 3 uur vandoor gaan, maar dat zal nu wel 4 uur worden en misschien nog wel later...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:38 schreef Broekie het volgende:
Mjah, 'k begin nu toch echt ongegeneerd te gapen hiero.
Domien, bij deze alvast nogmaals m'n excuses, maar 'k ga het volgende programma niet meer mee maken.
Maar da's misschien ook alleen maar beter ook
Okay, dat wist ik dus niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, het ligt ook wel aan de 'willekeurige DJ' hoor.
Michiel en Roosmarijn kennen elkaar al JÁÁÁÁREN en dat hoor je.
Nee, tijdens het nieuwsblok van 4h ga ik toch echt m'n bedje in kruipen...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dat was ik ook al niet van plan. Wilde er eigenlijk al om 3 uur vandoor gaan, maar dat zal nu wel 4 uur worden en misschien nog wel later....
Domien kan nu letterlijk "Ik kots op 3FM" zeggenquote:
Of 'Radio is misselijkmakend'quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Domien kan nu letterlijk "Ik kots op 3FM" zeggen
Geen idee, dat luister je later vandaag maar terug.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:47 schreef Broekie het volgende:
Wat riep Domien nou net?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:51 schreef Sersjee het volgende:
Oe, een Almost Famous moment!
Vanaf de opgenomen video bedoel je?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:53 schreef Sirolf het volgende:
Net nog even de jaarwisseling op 3FM teruggeluisterd. Klonk goed!
Vooral als je Domien toen vergelijkt met Domien nu.
Inderdaad, klonk best goed.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vanaf de opgenomen video bedoel je?
Ga je wel ook online zetten toch?quote:
Was ik wel van plan idd, maar doe ik later vandaag wel even.quote:
Wel: Domien (en hopelijk voor hem ook Michiel en Roosmarijn)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:59 schreef DJKoster het volgende:
Gelukkig nieuwjaar..![]()
Wie is er (niet) na 4 uur?
Ja hier ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:12 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben er nog even, mijn staat is ongeveer tegenovergesteld aan dat van Domien
Hij probeert de ekdom-uitspraken met mate te gebruiken, maar na een pallet champagne is dat toch een ander gerhaal...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja hier ook.
Volgens mij heeft Domien nu al 10x "nooit meer wat van gehoord" gezegd.
Van je collega's moet je 't maar hebben...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:16 schreef TheZapster het volgende:
HeHeHe roosmarijn en michiel gaan gewoon lekker naar huis en laten domien zo achter
Sander de Heer, maar die kwam gisterochtend ook niet opdagen wegens ziekte. Géén idee dus!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:20 schreef DJKoster het volgende:
Wie moet er om 6 uur zijn? *wat extra mist die kant opblaast*
HaHa goeie vraag, misschien moet domien die dienst ook overnemenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:20 schreef DJKoster het volgende:
Wie moet er om 6 uur zijn? *wat extra mist die kant opblaast*
* Domien wat extra Cafeïne geeft*quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sander de Heer, maar die kwam gisterochtend ook niet opdagen wegens ziekte. Géén idee dus!
Kan dus nog grappig worden over 2 uur, stel dat er niemand komt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sander de Heer, maar die kwam gisterochtend ook niet opdagen wegens ziekte. Géén idee dus!
Ik blijf nog wel even wakker, dat kan nog leuk wordenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Kan dus nog grappig worden over 2 uur, stel dat er niemand komt.
Het programma is trouwens niet eens slecht ofzo tot nu toe, als hij niet telkens zegt dat hij zich niet helemaal cool voelt, merk je er niks van.
Laatste bezoek: 7 minuten, 38 seconden geleden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:34 schreef Horloge het volgende:
Om één of andere reden werkt de webcamstream hier niet op de Mac, maar ik geloof het best.
Domien blijft maar Ekdom-uitspraken doen en van die woordgrappen maken. Jammer trouwens dat hij niet even komt posten hier.
Damn, da's wel ernstig...hier valt het nog wel mee, ik kan de lantaarn nog zien (al staat die op nog geen 5 meter hiervandaan).quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:46 schreef TheZapster het volgende:
Ben benieuwd waar de volgende dj vandaan komt want het mist echt als een gek, hier in almere tenminste, ik kan niet eens de straatlantaarn aan de overkant van de straat zien.
Net verzondenquote:Yo Domien,
Zal je de volgende DJ ook niet eens uit bed gaan bellen? Voordat die gast er is met deze mist…
Zit je er straks na 6 uur nog…
Groeten,
DJKoster van Fok!
Hey, ook nog hardcore volk aanwezig op dit tijdstip.quote:
m'n staus?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
*typfout alert*
Yo D.Rose, is jouw status beter dan dat van Domien?
iddquote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Brak toetsenbord? of brakke D.Rose?
Ik heb een heel glas gehdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:59 schreef Horloge het volgende:
Domien schijnt een pallet champagne te hebben gedronken en is nu brak. Dus vandaar die vraag.
oeh, heb nie geteldquote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:59 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Toestand / alcoholpromillage / etc.
Oke danquote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oeh, heb nie geteld
wel geoneg genoeg
Is bijna niet te merken hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oeh, heb nie geteld
wel geoneg genoeg
Hier welquote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:02 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Oke dan
Nog steeds mist in Nederland
Yo!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
`Nog een uur...
Zet 'em op! Je kunt het!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
`Nog een uur...
niet om te storen enzo, maar wat is dat fuck en suck ding ook alweer?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
`Nog een uur...
Gaat het niet worden, ik word geroepnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:03 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[..]
Blijf nog een uurtje wakker, is nu wel lachen met Domien
Kan ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Gaat het niet worden, ik word geroepn
gocondoleerdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:07 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Kan ook![]()
Die hik wordt erger nu
Wel Giel om 6 uur dus?
We zullen zien, ik blijf wel even tot 6 uur om te kijken of er nog echt iemand komtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:10 schreef Horloge het volgende:
Giel om 6 uur? Shit, da's ook best leuk altijd. Maar ik moet toch ook ergens vannacht/vanmorgen gaan slapen.
Voor het half uurtje Fok! downtime waren er hier nog een stuk of 3quote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:47 schreef Impry het volgende:
Ik ben er ook weer, maar zo druk is het niet zie ik welWas in ieder geval erg gezellig en iedereen natuurlijk een prachtig (3FM)-2008 toegewenst!
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 05:53 schreef Impry het volgende:
Thanks!Ga nu toch maar ff slapen, nachtje overslaan is ook wat teveel van het goede
Gevinderd!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:47 schreef Broekie het volgende:
Hmpf, geen podcast Muijs in het Huis, en dus geen podcast van Domien z'n uurtjes
Neequote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:46 schreef Broekie het volgende:
Kwartet, is er verder echt nog niemand wakker?
Glacier!quote:
Ik geloof van nietquote:
*knikt*quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:23 schreef Glacier het volgende:
Nu ik teruglees, zie ik dat het bij jou ook vrij laat was gisterenavond
Ik ging iets eerder slapen, maar ik was om iets na 6'en alweer wakker
nee, wel Domien, Michiel en Antiroosquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Hallo![]()
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL![]()
![]()
heb ik vannacht Rudy gemist?
Oh dan is het goedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:05 schreef borisz het volgende:
[..]
nee, wel Domien, Michiel en Antiroos
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:37 schreef -Hans- het volgende:
Morgen allemaal![]()
Rudy neemt de show van Stenders over.
Ik moet effe niet aan eten denken eigenlijkquote:
Ik ook niet... zit nu nog vol van de oliebollenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet effe niet aan eten denken eigenlijk
een vriend van me had koude oliebollen, die zijn niet te vretenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook niet... zit nu nog vol van de oliebollen
Komen we eindelijk in winterse sferenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:53 schreef borisz het volgende:
MOgge
vandaag maar garmisch partenkirchen kijken
Even in de oven oid doenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:02 schreef TheVulture het volgende:
een vriend van me had koude oliebollen, die zijn niet te vreten![]()
Ligt ook aan het soort oliebol natuurlijk. Vetbollen zijn inderdaad niet zo heel erg lekker.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
capsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:09 schreef Sirolf het volgende:
Rudy zit op z'n gitaar te spelen in de studio.
Koude oliebollen zijn zo 2007.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:02 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Het hele album staat echt vol met van die liedjes die pas laat vallen qua mooiheid vind ik... je gaat het album per keer meer waarderenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:14 schreef -Hans- het volgende:
Wat een mooie single van de Kaiser Chiefs.
Zal 'm wel een keer gaan checken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Het hele album staat echt vol met van die liedjes die pas laat vallen qua mooiheid vind ik... je gaat het album per keer meer waarderen
Dank, Michielquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:10 schreef MichielV het volgende:
Ja! Jullie! Van harte gelukgewenst met 2008 en zo!
Ik geef mijn radio ook even een gooi... tot 19.00 uurquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef -Hans- het volgende:
Ah, zometeen Timur en Sander de Heer... mooi moment om er even een dvd (Transformers) in te gooien
* -Hans- meldt zich weer om 19:00 voor de eerste afl. van MetMichiel in 2008
Ik ben vol-ko-men ontschuldig. Tevens, die nieuwste jingles heb ik niet... van de meeegaa top hooondeeeerd. (iemand?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:44 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die bellen met 3FM-jingles, en dan ook nog eens de nieuwste... Zou dat WebHawkjuh zijn?
Kan die video online?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:53 schreef Sirolf het volgende:
Net nog even de jaarwisseling op 3FM teruggeluisterd. Klonk goed!
Vooral als je Domien toen vergelijkt met Domien nu.
Ik niet iigquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben vol-ko-men ontschuldig. Tevens, die nieuwste jingles heb ik niet... van de meeegaa top hooondeeeerd. (iemand?)
Tevens, Iemand mij gehoord om 0.05 op 3FM?
Volgens mij heb je een pmquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Genoeg mensen die nog over hebben van gisteren.. Je zag toch niets met die mist.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een of andere kneus begint hier opnieuw vuurwerk af te steken.
Ik krijg net een fax van wel...quote:
Ik heb alleen de beelden van 23.50 tot 0.10 uur. Piles heeft volgens mij nog véél meer beelden, tot 4 uur las ik hierboven ergens. Piles, op welk tijdstip heb je die opname gestart?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo! Gelukkig nieuwjaar
De mist is opgetrokken - zowel buiten als in mijn hoofd! Wat een bizarre uitzending(en) waren het... Was het leuk? Ik schaam me werkelijk dood dat ik Bloc Party heb aangekondigd als Editors. Al heb ik die twee altijd al keihard doorelkaar gehaald, haha!
De uren van 21-01 en 01-04 zijn helaas niet terug te luisteren. Excuses daarvoor! Sirolf... Ik hoorde iets over de jaarwisseling en een video-opname?
(Met C. en mij is alles goed trouwens. We vinden het leuk om af en toe naar elkaar toe te bitchen)
2:05:00, tot 4 uur dusquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:08 schreef Sirolf het volgende:
Piles, op welk tijdstip heb je die opname gestart?
Kun je die even online gooien? Volgens mijn telefoon ben ik om 0.08 in de uitzending geweestquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:08 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb alleen de beelden van 23.50 tot 0.10 uur. Piles heeft volgens mij nog véél meer beelden, tot 4 uur las ik hierboven ergens. Piles, op welk tijdstip heb je die opname gestart?
Ik heb het net even gekeken, maar geen Hemmo on-air te bekennen. Zal wel nog iets later zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kun je die even online gooien? Volgens mijn telefoon ben ik om 0.08 in de uitzending geweest
Ah. Maar mag het wel online?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het net even gekeken, maar geen Hemmo on-air te bekennen. Zal wel nog iets later zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |