Is het heel erg als ik daar ook even aan moest denken?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:44 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die bellen met 3FM-jingles, en dan ook nog eens de nieuwste... Zou dat WebHawkjuh zijn?
Heel veeeeeeeel water drinken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik wil nieeeet...
Ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:46 schreef Sirolf het volgende:
Michiel springt ook zonder camera's de studio rond.
Die van Michiel die stuiterbal aan de andere kant van de tafel dusquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:46 schreef MichielV het volgende:
onder wie zn inlog post ik nu weer? Hier is Roosmarijn weer!
Helemaal bovenaan in beeld in de header kan je de huidige ingelogde zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:46 schreef MichielV het volgende:
Pallet is wel handig ja!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of die pallet aspirine van Gerard aanbreken.
(Rennies zullen wel niet helpen namelijk)
Pssssssssst het is Florent L's accountquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:46 schreef MichielV het volgende:
Ik volg je voorbeeld... thanks mensen, tot later... 19:00 bij MetMichiel ? ndoeiquote:
zoietsquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik volg je voorbeeld... thanks mensen, tot later... 19:00 bij MetMichiel ? ndoei
Glacier jij ook de beste wensen!
Jij ook!quote:
Trustequote:
Jij ook trustequote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik volg je voorbeeld... thanks mensen, tot later... 19:00 bij MetMichiel ? ndoei
Glacier jij ook de beste wensen!
Zou Domien die niet al gedraaid hebben?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:56 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend veel uptempo platen trouwens vannacht. Die Witte T-shirts heb ik bijv. nog niet gehoord.
Nóg meer PSB!
Witte T-shirts is ook erg 2007. C is al bijna weer terug.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:56 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend veel uptempo platen trouwens vannacht. Die Witte T-shirts heb ik bijv. nog niet gehoord.
Nóg meer PSB!
Ik heb niet de hele avond 3FM zitten luisteren, een beetje sociaal doen is ook wel zo handig.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zou Domien die niet al gedraait hebben?
Daarom vroeg ik het ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele avond 3FM zitten luisteren, een beetje sociaal doen is ook wel zo handig.
Het lijkt hier wel Serious Request qua postsnelheid.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Shit, jouw quote is van voor mijn t -> d fix
Daar is ook een cover van gemaakt door KUS, wist je dat?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:58 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, eigenlijk had Domien het jaar moeten eindigen met een nummer van Telekids, namelijk de eindtune 'Nog 3... 2... 1...'.
Die moet inderdaad nog even langs komen!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:58 schreef Marc63 het volgende:
Ik mis nog wel een hele vrolijke plaat... I Love it When You Call!
Truste Glacier!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:59 schreef Glacier het volgende:
thnx allemaal
En weltrusten allemaal
* Glacier gaat ook zijn bed maar eens opzoeken
Nee, en ik weet niet of dat nou goed of slecht is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar is ook een cover van gemaakt door KUS, wist je dat?
Overigens, ondanks dat men hier naar RTL4 wilde kijken hebben we wel met Domien afgeteld
Mja, het begint nu misschien zo langzamerhand echt door te breken. Jij kan jezelf rekenen onder de pioniers.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:11 schreef Marc63 het volgende:
Radio luisteren via de mobiel 2008? Dan loop ik al 2 jaar lang voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |