quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien ligt als een dweil op de bank en zei net dat 'ie moest kotsen, maar toen Roosmarijn en Michiel 'm met een loopmicrofoon op het toilet zette kwam er toch niet zo heel erg veel uit, behalve woorden als 'meest genante radiomoment' enzo.
... en tevens stampend!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:34 schreef Marc63 het volgende:
Een schuimparty waar 3FM aan staat? Klinkt errug dampend.
Nou, het ligt ook wel aan de 'willekeurige DJ' hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:34 schreef Horloge het volgende:
[..]
![]()
Dit is geniale radio! Veenstra (plus willekeurige andere DJ) lijkt wel een garantie voor toffe uitzendingen!
Mja, dat was ik ook al niet van plan. Wilde er eigenlijk al om 3 uur vandoor gaan, maar dat zal nu wel 4 uur worden en misschien nog wel later...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:38 schreef Broekie het volgende:
Mjah, 'k begin nu toch echt ongegeneerd te gapen hiero.
Domien, bij deze alvast nogmaals m'n excuses, maar 'k ga het volgende programma niet meer mee maken.
Maar da's misschien ook alleen maar beter ook
Okay, dat wist ik dus niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, het ligt ook wel aan de 'willekeurige DJ' hoor.
Michiel en Roosmarijn kennen elkaar al JÁÁÁÁREN en dat hoor je.
Nee, tijdens het nieuwsblok van 4h ga ik toch echt m'n bedje in kruipen...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, dat was ik ook al niet van plan. Wilde er eigenlijk al om 3 uur vandoor gaan, maar dat zal nu wel 4 uur worden en misschien nog wel later....
Domien kan nu letterlijk "Ik kots op 3FM" zeggenquote:
Of 'Radio is misselijkmakend'quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Domien kan nu letterlijk "Ik kots op 3FM" zeggen
Geen idee, dat luister je later vandaag maar terug.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:47 schreef Broekie het volgende:
Wat riep Domien nou net?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:51 schreef Sersjee het volgende:
Oe, een Almost Famous moment!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |