HaHa goeie vraag, misschien moet domien die dienst ook overnemenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:20 schreef DJKoster het volgende:
Wie moet er om 6 uur zijn? *wat extra mist die kant opblaast*
* Domien wat extra Cafeïne geeft*quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sander de Heer, maar die kwam gisterochtend ook niet opdagen wegens ziekte. Géén idee dus!
Kan dus nog grappig worden over 2 uur, stel dat er niemand komt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sander de Heer, maar die kwam gisterochtend ook niet opdagen wegens ziekte. Géén idee dus!
Ik blijf nog wel even wakker, dat kan nog leuk wordenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:26 schreef Horloge het volgende:
[..]
Kan dus nog grappig worden over 2 uur, stel dat er niemand komt.
Het programma is trouwens niet eens slecht ofzo tot nu toe, als hij niet telkens zegt dat hij zich niet helemaal cool voelt, merk je er niks van.
Laatste bezoek: 7 minuten, 38 seconden geleden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:34 schreef Horloge het volgende:
Om één of andere reden werkt de webcamstream hier niet op de Mac, maar ik geloof het best.
Domien blijft maar Ekdom-uitspraken doen en van die woordgrappen maken. Jammer trouwens dat hij niet even komt posten hier.
Damn, da's wel ernstig...hier valt het nog wel mee, ik kan de lantaarn nog zien (al staat die op nog geen 5 meter hiervandaan).quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:46 schreef TheZapster het volgende:
Ben benieuwd waar de volgende dj vandaan komt want het mist echt als een gek, hier in almere tenminste, ik kan niet eens de straatlantaarn aan de overkant van de straat zien.
Net verzondenquote:Yo Domien,
Zal je de volgende DJ ook niet eens uit bed gaan bellen? Voordat die gast er is met deze mist…
Zit je er straks na 6 uur nog…
Groeten,
DJKoster van Fok!
Hey, ook nog hardcore volk aanwezig op dit tijdstip.quote:
m'n staus?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
*typfout alert*
Yo D.Rose, is jouw status beter dan dat van Domien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |