Ik geef mijn radio ook even een gooi... tot 19.00 uurquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:56 schreef -Hans- het volgende:
Ah, zometeen Timur en Sander de Heer... mooi moment om er even een dvd (Transformers) in te gooien
* -Hans- meldt zich weer om 19:00 voor de eerste afl. van MetMichiel in 2008
Ik ben vol-ko-men ontschuldig. Tevens, die nieuwste jingles heb ik niet... van de meeegaa top hooondeeeerd. (iemand?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:44 schreef Sirolf het volgende:
Mensen die bellen met 3FM-jingles, en dan ook nog eens de nieuwste... Zou dat WebHawkjuh zijn?
Kan die video online?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 03:53 schreef Sirolf het volgende:
Net nog even de jaarwisseling op 3FM teruggeluisterd. Klonk goed!
Vooral als je Domien toen vergelijkt met Domien nu.
Ik niet iigquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben vol-ko-men ontschuldig. Tevens, die nieuwste jingles heb ik niet... van de meeegaa top hooondeeeerd. (iemand?)
Tevens, Iemand mij gehoord om 0.05 op 3FM?
Volgens mij heb je een pmquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Genoeg mensen die nog over hebben van gisteren.. Je zag toch niets met die mist.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een of andere kneus begint hier opnieuw vuurwerk af te steken.
Ik krijg net een fax van wel...quote:
Ik heb alleen de beelden van 23.50 tot 0.10 uur. Piles heeft volgens mij nog véél meer beelden, tot 4 uur las ik hierboven ergens. Piles, op welk tijdstip heb je die opname gestart?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo! Gelukkig nieuwjaar
De mist is opgetrokken - zowel buiten als in mijn hoofd! Wat een bizarre uitzending(en) waren het... Was het leuk? Ik schaam me werkelijk dood dat ik Bloc Party heb aangekondigd als Editors. Al heb ik die twee altijd al keihard doorelkaar gehaald, haha!
De uren van 21-01 en 01-04 zijn helaas niet terug te luisteren. Excuses daarvoor! Sirolf... Ik hoorde iets over de jaarwisseling en een video-opname?
(Met C. en mij is alles goed trouwens. We vinden het leuk om af en toe naar elkaar toe te bitchen)
2:05:00, tot 4 uur dusquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:08 schreef Sirolf het volgende:
Piles, op welk tijdstip heb je die opname gestart?
Kun je die even online gooien? Volgens mijn telefoon ben ik om 0.08 in de uitzending geweestquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:08 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb alleen de beelden van 23.50 tot 0.10 uur. Piles heeft volgens mij nog véél meer beelden, tot 4 uur las ik hierboven ergens. Piles, op welk tijdstip heb je die opname gestart?
Ik heb het net even gekeken, maar geen Hemmo on-air te bekennen. Zal wel nog iets later zijn geweest.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kun je die even online gooien? Volgens mijn telefoon ben ik om 0.08 in de uitzending geweest
Ah. Maar mag het wel online?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het net even gekeken, maar geen Hemmo on-air te bekennen. Zal wel nog iets later zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |