Plein leegquote:Op maandag 24 december 2007 19:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Alles gaat ZOOO traag dat het publiek het allang zat is.
lijkt me weeel !quote:Op maandag 24 december 2007 19:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is wel verdubbeld neem ik aan...
jepquote:Op maandag 24 december 2007 19:44 schreef djkoelkast het volgende:
maar IS het nu al verdubbeld? ja toch?
quote:109 Teletekst ma 24 dec
3FM-actie levert ruim 5 miljoen op
` De actie Serious Request van 3FM-dj's
heeft 5,2 miljoen euro opgebracht.Dat
is zojuist bekendgemaakt aan het eind
van de actie in het Glazen Huis,dat dit
jaar in Den Haag stond.De helft van het
bedrag komt van het kabinet.
volgende nieuws financieel sport
quote:Op maandag 24 december 2007 19:46 schreef tong80 het volgende:
Alsof Feijenoorders een feestje voor het landskampioenschap moeten organiseren
Absoluut niet. Was tijdens SR zelf ook al niet altijd top, maar dit slaat weer allesquote:Op maandag 24 december 2007 19:47 schreef Qunix het volgende:
Jeetje............. dit is triest.
Professioneel?
quote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu maar hopen dat ze zich met de uitslag niet vertypt hebben. Zie 't zo gebeuren.
Was vorig jaar ook best dicht bij elkaarquote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Felixa het volgende:
Als het niet verdubbeld is dan was het dus zo'n 2,6 en de Vlamingen hadden dus met hun 7,1 miljoen inwoners al 2,3 miljoen (zonder de miljoen van de regering). Dan valt het weer een beetje tegen als je het zo bekijkt.
Nou ja, we zullen het ooit wel te horen krijgen toch...
Paul kennende drukte ie vast op de verkeerde knopquote:Op maandag 24 december 2007 19:49 schreef Seraphina het volgende:
Vorig jaar ging er ook wat mis toch, met de microfoons? Stond Paul met zn draagbare zaakje op een gegeven moment voor geluidsman te spelen.
Idd slechte zaak!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Piles het volgende:
Kan er nou niemand daar ff een cdje starten
5.249 afronden is niet 5,3 hoor MONGOOL.quote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Renesite het volgende:
5,2 miljoen
OMHOOG AFRONDEN MONGOOL!!! 5,3 miljoen
Ik hoor hetquote:Op maandag 24 december 2007 19:49 schreef Zyggie het volgende:
Stenders is op de radio.
Sorry, typfoutje jongens, de echte uitslag is 2.549.466!quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Sorry, het was 4,2 miljoen euro"
quote:Op maandag 24 december 2007 19:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry, typfoutje jongens, de echte uitslag is 2.549.466!
Het was haast te verwachten...quote:Op maandag 24 december 2007 19:50 schreef vw_caddy het volgende:
Afknapper de tv-uitzending, ongeloofijk.
Ja maar wij doen dit al een paar jaar. `t Kan niet elk jaar alleen maar steeds groter toenemen. Vorig jaar lag het mijns inziens ook te dicht bij elkaar hoor, omdat de Belgen het verdubbeld kregen en wij 'alleen' een miljoen erbij (zoiets toch?).quote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Felixa het volgende:
Als het niet verdubbeld is dan was het dus zo'n 2,6 en de Vlamingen hadden dus met hun 7,1 miljoen inwoners al 2,3 miljoen (zonder de miljoen van de regering). Dan valt het weer een beetje tegen als je het zo bekijkt.
Nou ja, we zullen het ooit wel te horen krijgen toch...
Schijnbaar nietquote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Piles het volgende:
Kan er nou niemand daar ff een cdje starten
Jammer inderdaad. Maar het bedrag is echt geweldig hoog. Had stiekem een beetje op 4 miljoen gehoopt, maar daar zijn ze ruim overheen gegaan. Mooi kippenvel moment.quote:
Ja, ik zo welquote:Op maandag 24 december 2007 19:50 schreef cosmick het volgende:
OK und jetzt. Gaat iemand nog naar de nachtmis?.
quote:Op maandag 24 december 2007 19:50 schreef cosmick het volgende:
OK und jetzt. Gaat iemand nog naar de nachtmis?.
Kippenvel wilde hier niet echt doorzetten door die bar- en barslechte regiequote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Maar het bedrag is echt geweldig hoog. Had stiekem een beetje op 4 miljoen gehoopt, maar daar zijn ze ruim overheen gegaan. Mooi kippenvel moment.
Is afgelopenquote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef BigFire het volgende:
is het ook op internet te volgen?
of the world as we know itquote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Impry het volgende:
It's the end!!!
Hier pas om half 11, dus heb nog ffquote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Half 10 begint 't.
't Is gewoon een 'kerstnachtdienst'.
Op de radio was hij wel. Blijkbaar had niemand er even aan gedacht een kabeltje naar het podium door te trekken.quote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Die prutsers in de regie allemaal de bons geven.
Vooral dat met The Wombats, dat bereid je toch voor!
Ik heb mijn moeder ook beloofd mee te gaanquote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Impry het volgende:
It's the end!!!
Echt, toen ik dat bedrag zag kreeg ik toch echt even kippenvel. Wel jammer inderdaad dat het fout ging met the anthem.. Veenstra Veenstra vond het ook jammer.quote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kippenvel wilde hier niet echt doorzetten door die bar- en barslechte regie.
Niet op 3FM hoorquote:Op maandag 24 december 2007 19:53 schreef Juweel het volgende:
nu wel Wombats op de radio
Ik zie een Mr. Bean-moment HAAALEEEEELUUUUUUJAAH voor mequote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder ook beloofd mee te gaan. Gelukkig "gewoon" katholiek. Duurt hopelijk maar een uurtje.
En Campina en Norit enz. enz.quote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef djkoelkast het volgende:
we merken van de week wel wat Veenstra Veenstra er zelf over te zeggen heeft![]()
over sluikreclame gesproken: was dit jaar wel heel erg (vooral die Coca Cola truck is wel 300x genoemd)
Iddquote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie een Mr. Bean-moment HAAALEEEEELUUUUUUJAAH voor me.
Is al verdubbeld. Dit is dus het echte eindbedragquote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef frame-saw het volgende:
Maar dit bedrag wordt dus nog verdubbeld? Mijn zus zei van niet maar ik dacht het wel
Ja, inderdaadquote:Op maandag 24 december 2007 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
En de echte reactie nu pas op radio.
heb ik ook telkens last van bij een nieuw topicquote:Op maandag 24 december 2007 19:56 schreef DaMook het volgende:
Hmm ik kon dit topic niet vinden. Stond gewoon niet in de topiclist
.
5,2 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Nieuwe Topics kijkenquote:Op maandag 24 december 2007 19:56 schreef DaMook het volgende:
Hmm ik kon dit topic niet vinden. Stond gewoon niet in de topiclist
.
5,2 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Beste duo wat er op radio gebied hier in Nederland rondloopt. Van die 2, en uiteraard van Rob, gaan we in 2008 nog veel horen.quote:Op maandag 24 december 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het idee het duo Ekdom en Veenstra nóg sterker is geworden de afgelopen week.
quote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef Felixa het volgende:
Wel een beetje een katergevoel nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Hoezo, je hebt nooit de gelegenheid gekregen om dronken te worden....quote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef Felixa het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou, nu de Top Serious Request!
Staat de lijst al online?
Hmjaquote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef Felixa het volgende:
Vond het inderdaad een goede SRquote:Op maandag 24 december 2007 19:53 schreef Impry het volgende:
Afsluiting was beetje jammer, maar daar gaat het niet om. Die 6 daaraan voorafgaande dagen waren ongelooflijk gaaf!!
Veruit de gaafste SR ooit! Super DJ's, sfeer en gasten enzo!
Volgende keer de afsluiting wat beter organiseren
Laatste dagen heb ik het idd ook wel wat vaker gehadquote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
heb ik ook telkens last van bij een nieuw topic [afbeelding]
Ja kan ookquote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Bij Nieuwe Topics kijken [afbeelding]
Die gaan goed bijslapen enzo.quote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef Marc63 het volgende:
NEEE!! Voorlopig ff geen Gerard en Michiel meer na de reclame...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat ik weetquote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou, nu de Top Serious Request!
Staat de lijst al online?
Ik heb het gevoel dat iedereen na het bericht van het meisje wiens ? is overleden , massaal op Alles Is Liefde is gaan doneren.quote:
Vond het allemaal zo gekunsteld. Had ook minstens vuurwerk verwacht toen de 3 helden opt podium sprongen!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Die prutsers in de regie allemaal de bons geven.
Vooral dat met The Wombats, dat bereid je toch voor!
The Opposites zijn sowieso een tegenvallerquote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef Zotheid het volgende:
Het was echt gezellig op het plein!
Alleen the opposites was een beetje een tegenvaller, iedereen bleef stil.
Hij staat hier ook op ned1.quote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Ik gok zomaar dat het eerste item van het NOS Journaal hier ook over gaat zo.
Precies, op dat moment stond de halve schilderswijk er.quote:Op maandag 24 december 2007 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
The Opposites zijn sowieso een tegenvaller.
Misschien kunnen we het via onze 'insider' Domien het al eerder krijgen!quote:Op maandag 24 december 2007 20:00 schreef borisz het volgende:
complete lijst vanaf 2de kerstdag
Kan best jaquote:Op maandag 24 december 2007 19:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat iedereen na het bericht van het meisje wiens ? is overleden , massaal op Alles Is Liefde is gaan doneren.
Je moest eens weten hoeveel er bij live tv komt kijken... echt slecht was het niet hoor!quote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef Qunix het volgende:
T ging wel oke maar laatste stuk was erg
Over het algemeen mogen ze zeker niet klagen... Radio 538 met Museumplein feest tijdens Koninginnedag is al helemaal triest qua regie en zo
1 2 3 4 5 | [b]Wat was er slecht?[/b] [b]Wat vond je van de lokatie?[/b] [b]Wat vond je van de DJ's?[/b] [b]Wat moet er volgend jaar anders?[/b] |
Ik denk ook dat het nog wel tot 2e kerstdag duurt voordat ze alles verwerkt hebben.quote:Op maandag 24 december 2007 20:00 schreef borisz het volgende:
complete lijst vanaf 2de kerstdag
Om een CD-speler (met een CD van The Wombats erin) aan te sluiten op de boxen van het podium kan zelfs ik als leek wel regelen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:01 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel er bij live tv komt kijken... echt slecht was het niet hoor!
Ik stond al klaar om te springen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef SleeplessRadio het volgende:
Even moeite om het topic te vinden.... foi foi... wat een anti climax... geen wombats... wel alain clarke.. kan die zanger nooit meer horen zonder te denken aan deze "geen wombats" ontknoping... jammer
maar het bedrag is
Kom nou, als ze niet eens een plaatje kunnen laten horenquote:Op maandag 24 december 2007 20:01 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel er bij live tv komt kijken... echt slecht was het niet hoor!
Dat dan weer welquote:Op maandag 24 december 2007 20:04 schreef Qunix het volgende:
Woooow die zijn snel met jingles maken!!!!!!!!!!
Mah.. dat durf ik nog te wedden van niet!quote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Om een CD-speler (met een CD van The Wombats erin) aan te sluiten op de boxen van het podium kan zelfs ik als leek wel regelen.
quote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef borisz het volgende:
TOP 10 meest aangevraagde platenWaar heb je die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde net op irc 170.000 euroquote:Op maandag 24 december 2007 20:03 schreef Zotheid het volgende:
150.000 euro voor de zwitsers. [afbeelding]
Is sowieso natuurlijk een goed nr maar denk wel dat er mensen zo gestemd hebben!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat iedereen na het bericht van het meisje wiens ? is overleden , massaal op Alles Is Liefde is gaan doneren.
Eerlijk gezegd bij mij niet. Afrika & drinkwater is gewoon een bodemloze put, waar "de mens" ook niet echt schuld aan heeft zeg maar. De actie met landmijnen vond ik dan weer een stuk beter.quote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef UFOtje het volgende:
Maar... het bedrag wel WEL goed... daar gaat het toch om mensen?
Oei! Ik ga geloof ik ff in mn mobiel zetten dat ik even een smsje naar 3333 stuur dan...quote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Domien | 31 december van 21.00 tot 01.00 uur
Domien Verschuuren moet zijn jaarwisseling eenzaam in het verlaten 3FM-studio doorbrengen?
Ach gut, arme jongen!
Domien had al aan Broekie gevraagd of hij door wilde vertellen dat iedereen dan moet gaan luisteren.quote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Domien | 31 december van 21.00 tot 01.00 uur
Domien Verschuuren moet zijn jaarwisseling eenzaam in het verlaten 3FM-studio doorbrengen?
Ach gut, arme jongen!
thnx. Kon 't zo snel niet vindenquote:Op maandag 24 december 2007 20:06 schreef borisz het volgende:
[..]
3fm.nl en dan ergens op de site
http://seriousrequest.3fm.nl/page/07_textpage/07_srt10
Het is natuurlijk ook niet heel erg goed geregeld, als je gewoon mag eten en daarbij ook nog op een parkeerplaats staat lijkt mij dit ook niet erg aantrekkelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoorde net op irc 170.000 euro
Maar daar is het dus alleen maar plaatjes draaien, geen veilingen en geen bedrijven die sponseren. Daarnaast alleen voor het franstalige gedeelte van zwitserland en dat zijn maar 2 miljoen mensen.
Ik vind het wel zielig voor hun eigenlijk.
Ow mochten ze eten, dat wist ik nietquote:Op maandag 24 december 2007 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet heel erg goed geregeld, als je gewoon mag eten en daarbij ook nog op een parkeerplaats staat lijkt mij dit ook niet erg aantrekkelijk.
Mja, sorry for him, maar dan doe ik toch echt wat anders dan radio luisterenquote:Op maandag 24 december 2007 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien had al aan Broekie gevraagd of hij door wilde vertellen dat iedereen dan moet gaan luisteren.
quote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef borisz het volgende:
TOP 10 meest aangevraagde platenWat een kutplaat die eerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Atb is lief, groetjes Peri."
Rob Stenders overdreef wel met zijn constante herhaling van Aye Respect Ayequote:Op maandag 24 december 2007 20:09 schreef Qunix het volgende:
Wat was er goed?
de animaties.... regie, streams etc!
Wat was er slecht?
het einde en de dag ervoor... (moge duidelijk zijn)
Wat vond je van de lokatie?
Prima.... Volgende keer een andere locatie!
Wat vond je van de DJ's?
Beste van alle jaren!
Stenders wist ik niet zo maar hij was echt top daar!
Wat moet er volgend jaar anders?
het einde
verder de gasten... laatste nacht vond ik bagger
verder een leuke tip: microfoon bij de brievenbus doen om expres de mensen munten te laten geven om de herrie op de radio te laten horen zoals in belgie
Ook meer contact met andere Glazen Huizen hebben.... Dat is gewoon tof. d
Dat vind ik ergquote:Op maandag 24 december 2007 20:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Domien had al aan Broekie gevraagd of hij door wilde vertellen dat iedereen dan moet gaan luisteren.
Het is gewoon echt een andere opzetquote:Op maandag 24 december 2007 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet heel erg goed geregeld, als je gewoon mag eten en daarbij ook nog op een parkeerplaats staat lijkt mij dit ook niet erg aantrekkelijk.
Ach... ik dacht dat hij net zoals Corné bekakt zou zijn en bescheiden.... Viel wel mee!quote:Op maandag 24 december 2007 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Rob Stenders overdreef wel met zijn constante herhaling van Aye Respect Aye
Ik snap ook niet waarom dat niet zo was. Lijkt me toch best makkelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 20:09 schreef Qunix het volgende:
verder een leuke tip: microfoon bij de brievenbus doen om expres de mensen munten te laten geven om de herrie op de radio te laten horen zoals in belgie
Wat is er mis met Rob Stenders?quote:Op maandag 24 december 2007 20:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgend jaar (uitgaande dat Gerard zijn woord houdt en er een jaartje niet aan meedoet):
Michiel Veenstra
Paul Rabbering of Coen Swijnenberg
Rudy MacKay of Annemieke Schollaardt
Keej!quote:Op maandag 24 december 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
De OP heb ik ook alvast grondig verbouwd voor de Top SR.
Goed bezigquote:Op maandag 24 december 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Hij heeft zichzelf aangeboden, omdat zijn vriendin nog in Parijs zit.quote:Op maandag 24 december 2007 20:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat vind ik erg
Zet gewoon net als elk ander station dan een nonstop troep aan...
Erg hoor!
Komt te saai over, zorgde niet echt voor memorabele momenten i.t.t Michiel en Gerard, kapte te snel de buitenmicrofoon af wat nogal klootzakkerig overkwam.quote:Op maandag 24 december 2007 20:13 schreef Young_David het volgende:
[..]
Wat is er mis met Rob Stenders?
Deze nog ff snel volposten dan?quote:Op maandag 24 december 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Houdt 'm van de straatquote:Op maandag 24 december 2007 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf aangeboden, omdat zijn vriendin nog in Parijs zit.
De hele dag Faithlessquote:Op maandag 24 december 2007 20:14 schreef Detroit het volgende:
Paul Rabbering in het glazen huis, dat zou echt mega-saai zijn.
Paul is wat meer subtiel in zijn humor, maar saaier dan Wouter van der Goes enkele jaren geleden kan onmogelijk.quote:Op maandag 24 december 2007 20:14 schreef Detroit het volgende:
Paul Rabbering in het glazen huis, dat zou echt mega-saai zijn.
Och, 't begint bijna een traditie te worden dat er tijdens de finale wat fout gaat met het geluid. Dat was vorig jaar ook zo.quote:Op maandag 24 december 2007 20:13 schreef IedeK. het volgende:
Geweldig bedrag!![]()
Alleen wat een bummer dat einde.
Ja, nu welquote:Op maandag 24 december 2007 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
FOK! is nu zoals het hoort trouwens. *afklopt*
Valt wel mee vond ik, hij begon iig met buitenwacht, dat hebben de andere twee overgenomen. Hij kapte maar weinig mensen echt af, net als de anderen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Komt te saai over, zorgde niet echt voor memorabele momenten i.t.t Michiel en Gerard, kapte te snel de buitenmicrofoon af wat nogal klootzakkerig overkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |