quote:Op maandag 24 december 2007 19:50 schreef cosmick het volgende:
OK und jetzt. Gaat iemand nog naar de nachtmis?.
Kippenvel wilde hier niet echt doorzetten door die bar- en barslechte regiequote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Maar het bedrag is echt geweldig hoog. Had stiekem een beetje op 4 miljoen gehoopt, maar daar zijn ze ruim overheen gegaan. Mooi kippenvel moment.
Is afgelopenquote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef BigFire het volgende:
is het ook op internet te volgen?
of the world as we know itquote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Impry het volgende:
It's the end!!!
Hier pas om half 11, dus heb nog ffquote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Half 10 begint 't.
't Is gewoon een 'kerstnachtdienst'.
Op de radio was hij wel. Blijkbaar had niemand er even aan gedacht een kabeltje naar het podium door te trekken.quote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Die prutsers in de regie allemaal de bons geven.
Vooral dat met The Wombats, dat bereid je toch voor!
Ik heb mijn moeder ook beloofd mee te gaanquote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Impry het volgende:
It's the end!!!
Echt, toen ik dat bedrag zag kreeg ik toch echt even kippenvel. Wel jammer inderdaad dat het fout ging met the anthem.. Veenstra Veenstra vond het ook jammer.quote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kippenvel wilde hier niet echt doorzetten door die bar- en barslechte regie.
Niet op 3FM hoorquote:Op maandag 24 december 2007 19:53 schreef Juweel het volgende:
nu wel Wombats op de radio
Ik zie een Mr. Bean-moment HAAALEEEEELUUUUUUJAAH voor mequote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder ook beloofd mee te gaan. Gelukkig "gewoon" katholiek. Duurt hopelijk maar een uurtje.
En Campina en Norit enz. enz.quote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef djkoelkast het volgende:
we merken van de week wel wat Veenstra Veenstra er zelf over te zeggen heeft![]()
over sluikreclame gesproken: was dit jaar wel heel erg (vooral die Coca Cola truck is wel 300x genoemd)
Iddquote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie een Mr. Bean-moment HAAALEEEEELUUUUUUJAAH voor me.
Is al verdubbeld. Dit is dus het echte eindbedragquote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef frame-saw het volgende:
Maar dit bedrag wordt dus nog verdubbeld? Mijn zus zei van niet maar ik dacht het wel
Ja, inderdaadquote:Op maandag 24 december 2007 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
En de echte reactie nu pas op radio.
heb ik ook telkens last van bij een nieuw topicquote:Op maandag 24 december 2007 19:56 schreef DaMook het volgende:
Hmm ik kon dit topic niet vinden. Stond gewoon niet in de topiclist
.
5,2 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Nieuwe Topics kijkenquote:Op maandag 24 december 2007 19:56 schreef DaMook het volgende:
Hmm ik kon dit topic niet vinden. Stond gewoon niet in de topiclist
.
5,2 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Beste duo wat er op radio gebied hier in Nederland rondloopt. Van die 2, en uiteraard van Rob, gaan we in 2008 nog veel horen.quote:Op maandag 24 december 2007 19:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het idee het duo Ekdom en Veenstra nóg sterker is geworden de afgelopen week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |