Ik zie een Mr. Bean-moment HAAALEEEEELUUUUUUJAAH voor mequote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder ook beloofd mee te gaan. Gelukkig "gewoon" katholiek. Duurt hopelijk maar een uurtje.

En Campina en Norit enz. enz.quote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef djkoelkast het volgende:
we merken van de week wel wat Veenstra Veenstra er zelf over te zeggen heeft![]()
over sluikreclame gesproken: was dit jaar wel heel erg (vooral die Coca Cola truck is wel 300x genoemd)

Iddquote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie een Mr. Bean-moment HAAALEEEEELUUUUUUJAAH voor me.

Is al verdubbeld. Dit is dus het echte eindbedragquote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef frame-saw het volgende:
Maar dit bedrag wordt dus nog verdubbeld? Mijn zus zei van niet maar ik dacht het wel

Ja, inderdaadquote:Op maandag 24 december 2007 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
En de echte reactie nu pas op radio.

heb ik ook telkens last van bij een nieuw topicquote:Op maandag 24 december 2007 19:56 schreef DaMook het volgende:
Hmm ik kon dit topic niet vinden. Stond gewoon niet in de topiclist
.
5,2 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()

Bij Nieuwe Topics kijkenquote:Op maandag 24 december 2007 19:56 schreef DaMook het volgende:
Hmm ik kon dit topic niet vinden. Stond gewoon niet in de topiclist
.
5,2 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |