quote:109 Teletekst ma 24 dec
3FM-actie levert ruim 5 miljoen op
` De actie Serious Request van 3FM-dj's
heeft 5,2 miljoen euro opgebracht.Dat
is zojuist bekendgemaakt aan het eind
van de actie in het Glazen Huis,dat dit
jaar in Den Haag stond.De helft van het
bedrag komt van het kabinet.
volgende nieuws financieel sport
quote:Op maandag 24 december 2007 19:46 schreef tong80 het volgende:
Alsof Feijenoorders een feestje voor het landskampioenschap moeten organiseren
Absoluut niet. Was tijdens SR zelf ook al niet altijd top, maar dit slaat weer allesquote:Op maandag 24 december 2007 19:47 schreef Qunix het volgende:
Jeetje............. dit is triest.
Professioneel?
quote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu maar hopen dat ze zich met de uitslag niet vertypt hebben. Zie 't zo gebeuren.
Was vorig jaar ook best dicht bij elkaarquote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Felixa het volgende:
Als het niet verdubbeld is dan was het dus zo'n 2,6 en de Vlamingen hadden dus met hun 7,1 miljoen inwoners al 2,3 miljoen (zonder de miljoen van de regering). Dan valt het weer een beetje tegen als je het zo bekijkt.
Nou ja, we zullen het ooit wel te horen krijgen toch...
Paul kennende drukte ie vast op de verkeerde knopquote:Op maandag 24 december 2007 19:49 schreef Seraphina het volgende:
Vorig jaar ging er ook wat mis toch, met de microfoons? Stond Paul met zn draagbare zaakje op een gegeven moment voor geluidsman te spelen.
Idd slechte zaak!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Piles het volgende:
Kan er nou niemand daar ff een cdje starten
5.249 afronden is niet 5,3 hoor MONGOOL.quote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Renesite het volgende:
5,2 miljoen
OMHOOG AFRONDEN MONGOOL!!! 5,3 miljoen
Ik hoor hetquote:Op maandag 24 december 2007 19:49 schreef Zyggie het volgende:
Stenders is op de radio.
Sorry, typfoutje jongens, de echte uitslag is 2.549.466!quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"Sorry, het was 4,2 miljoen euro"
quote:Op maandag 24 december 2007 19:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry, typfoutje jongens, de echte uitslag is 2.549.466!
Het was haast te verwachten...quote:Op maandag 24 december 2007 19:50 schreef vw_caddy het volgende:
Afknapper de tv-uitzending, ongeloofijk.
Ja maar wij doen dit al een paar jaar. `t Kan niet elk jaar alleen maar steeds groter toenemen. Vorig jaar lag het mijns inziens ook te dicht bij elkaar hoor, omdat de Belgen het verdubbeld kregen en wij 'alleen' een miljoen erbij (zoiets toch?).quote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Felixa het volgende:
Als het niet verdubbeld is dan was het dus zo'n 2,6 en de Vlamingen hadden dus met hun 7,1 miljoen inwoners al 2,3 miljoen (zonder de miljoen van de regering). Dan valt het weer een beetje tegen als je het zo bekijkt.
Nou ja, we zullen het ooit wel te horen krijgen toch...
Schijnbaar nietquote:Op maandag 24 december 2007 19:48 schreef Piles het volgende:
Kan er nou niemand daar ff een cdje starten
Jammer inderdaad. Maar het bedrag is echt geweldig hoog. Had stiekem een beetje op 4 miljoen gehoopt, maar daar zijn ze ruim overheen gegaan. Mooi kippenvel moment.quote:
Ja, ik zo welquote:Op maandag 24 december 2007 19:50 schreef cosmick het volgende:
OK und jetzt. Gaat iemand nog naar de nachtmis?.
quote:Op maandag 24 december 2007 19:50 schreef cosmick het volgende:
OK und jetzt. Gaat iemand nog naar de nachtmis?.
Kippenvel wilde hier niet echt doorzetten door die bar- en barslechte regiequote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Maar het bedrag is echt geweldig hoog. Had stiekem een beetje op 4 miljoen gehoopt, maar daar zijn ze ruim overheen gegaan. Mooi kippenvel moment.
Is afgelopenquote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef BigFire het volgende:
is het ook op internet te volgen?
of the world as we know itquote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Impry het volgende:
It's the end!!!
Hier pas om half 11, dus heb nog ffquote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Half 10 begint 't.
't Is gewoon een 'kerstnachtdienst'.
Op de radio was hij wel. Blijkbaar had niemand er even aan gedacht een kabeltje naar het podium door te trekken.quote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Die prutsers in de regie allemaal de bons geven.
Vooral dat met The Wombats, dat bereid je toch voor!
Ik heb mijn moeder ook beloofd mee te gaanquote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Impry het volgende:
It's the end!!!
Echt, toen ik dat bedrag zag kreeg ik toch echt even kippenvel. Wel jammer inderdaad dat het fout ging met the anthem.. Veenstra Veenstra vond het ook jammer.quote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kippenvel wilde hier niet echt doorzetten door die bar- en barslechte regie.
Niet op 3FM hoorquote:Op maandag 24 december 2007 19:53 schreef Juweel het volgende:
nu wel Wombats op de radio
Ik zie een Mr. Bean-moment HAAALEEEEELUUUUUUJAAH voor mequote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder ook beloofd mee te gaan. Gelukkig "gewoon" katholiek. Duurt hopelijk maar een uurtje.
En Campina en Norit enz. enz.quote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef djkoelkast het volgende:
we merken van de week wel wat Veenstra Veenstra er zelf over te zeggen heeft![]()
over sluikreclame gesproken: was dit jaar wel heel erg (vooral die Coca Cola truck is wel 300x genoemd)
Iddquote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie een Mr. Bean-moment HAAALEEEEELUUUUUUJAAH voor me.
Is al verdubbeld. Dit is dus het echte eindbedragquote:Op maandag 24 december 2007 19:54 schreef frame-saw het volgende:
Maar dit bedrag wordt dus nog verdubbeld? Mijn zus zei van niet maar ik dacht het wel
Ja, inderdaadquote:Op maandag 24 december 2007 19:55 schreef Asskicker14 het volgende:
En de echte reactie nu pas op radio.
heb ik ook telkens last van bij een nieuw topicquote:Op maandag 24 december 2007 19:56 schreef DaMook het volgende:
Hmm ik kon dit topic niet vinden. Stond gewoon niet in de topiclist
.
5,2 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Nieuwe Topics kijkenquote:Op maandag 24 december 2007 19:56 schreef DaMook het volgende:
Hmm ik kon dit topic niet vinden. Stond gewoon niet in de topiclist
.
5,2 miljoen![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |