quote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef Felixa het volgende:
Wel een beetje een katergevoel nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Hoezo, je hebt nooit de gelegenheid gekregen om dronken te worden....quote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef Felixa het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou, nu de Top Serious Request!
Staat de lijst al online?
Hmjaquote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef Felixa het volgende:
Vond het inderdaad een goede SRquote:Op maandag 24 december 2007 19:53 schreef Impry het volgende:
Afsluiting was beetje jammer, maar daar gaat het niet om. Die 6 daaraan voorafgaande dagen waren ongelooflijk gaaf!!
Veruit de gaafste SR ooit! Super DJ's, sfeer en gasten enzo!
Volgende keer de afsluiting wat beter organiseren
Laatste dagen heb ik het idd ook wel wat vaker gehadquote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
heb ik ook telkens last van bij een nieuw topic [afbeelding]
Ja kan ookquote:Op maandag 24 december 2007 19:57 schreef Impry het volgende:
[..]
Bij Nieuwe Topics kijken [afbeelding]
Die gaan goed bijslapen enzo.quote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef Marc63 het volgende:
NEEE!! Voorlopig ff geen Gerard en Michiel meer na de reclame...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat ik weetquote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou, nu de Top Serious Request!
Staat de lijst al online?
Ik heb het gevoel dat iedereen na het bericht van het meisje wiens ? is overleden , massaal op Alles Is Liefde is gaan doneren.quote:
Vond het allemaal zo gekunsteld. Had ook minstens vuurwerk verwacht toen de 3 helden opt podium sprongen!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Die prutsers in de regie allemaal de bons geven.
Vooral dat met The Wombats, dat bereid je toch voor!
The Opposites zijn sowieso een tegenvallerquote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef Zotheid het volgende:
Het was echt gezellig op het plein!
Alleen the opposites was een beetje een tegenvaller, iedereen bleef stil.
Hij staat hier ook op ned1.quote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
Ik gok zomaar dat het eerste item van het NOS Journaal hier ook over gaat zo.
Precies, op dat moment stond de halve schilderswijk er.quote:Op maandag 24 december 2007 19:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
The Opposites zijn sowieso een tegenvaller.
Misschien kunnen we het via onze 'insider' Domien het al eerder krijgen!quote:Op maandag 24 december 2007 20:00 schreef borisz het volgende:
complete lijst vanaf 2de kerstdag
Kan best jaquote:Op maandag 24 december 2007 19:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat iedereen na het bericht van het meisje wiens ? is overleden , massaal op Alles Is Liefde is gaan doneren.
Je moest eens weten hoeveel er bij live tv komt kijken... echt slecht was het niet hoor!quote:Op maandag 24 december 2007 19:52 schreef Qunix het volgende:
T ging wel oke maar laatste stuk was erg
Over het algemeen mogen ze zeker niet klagen... Radio 538 met Museumplein feest tijdens Koninginnedag is al helemaal triest qua regie en zo
| 1 2 3 4 5 | [b]Wat was er slecht?[/b] [b]Wat vond je van de lokatie?[/b] [b]Wat vond je van de DJ's?[/b] [b]Wat moet er volgend jaar anders?[/b] |
Ik denk ook dat het nog wel tot 2e kerstdag duurt voordat ze alles verwerkt hebben.quote:Op maandag 24 december 2007 20:00 schreef borisz het volgende:
complete lijst vanaf 2de kerstdag
Om een CD-speler (met een CD van The Wombats erin) aan te sluiten op de boxen van het podium kan zelfs ik als leek wel regelen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:01 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel er bij live tv komt kijken... echt slecht was het niet hoor!
Ik stond al klaar om te springen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef SleeplessRadio het volgende:
Even moeite om het topic te vinden.... foi foi... wat een anti climax... geen wombats... wel alain clarke.. kan die zanger nooit meer horen zonder te denken aan deze "geen wombats" ontknoping... jammer
maar het bedrag is
Kom nou, als ze niet eens een plaatje kunnen laten horenquote:Op maandag 24 december 2007 20:01 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel er bij live tv komt kijken... echt slecht was het niet hoor!
Dat dan weer welquote:Op maandag 24 december 2007 20:04 schreef Qunix het volgende:
Woooow die zijn snel met jingles maken!!!!!!!!!!
Mah.. dat durf ik nog te wedden van niet!quote:Op maandag 24 december 2007 20:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Om een CD-speler (met een CD van The Wombats erin) aan te sluiten op de boxen van het podium kan zelfs ik als leek wel regelen.
quote:Op maandag 24 december 2007 19:58 schreef borisz het volgende:
TOP 10 meest aangevraagde platenWaar heb je die vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoorde net op irc 170.000 euroquote:Op maandag 24 december 2007 20:03 schreef Zotheid het volgende:
150.000 euro voor de zwitsers. [afbeelding]
Is sowieso natuurlijk een goed nr maar denk wel dat er mensen zo gestemd hebben!!quote:Op maandag 24 december 2007 19:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat iedereen na het bericht van het meisje wiens ? is overleden , massaal op Alles Is Liefde is gaan doneren.
Eerlijk gezegd bij mij niet. Afrika & drinkwater is gewoon een bodemloze put, waar "de mens" ook niet echt schuld aan heeft zeg maar. De actie met landmijnen vond ik dan weer een stuk beter.quote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef UFOtje het volgende:
Maar... het bedrag wel WEL goed... daar gaat het toch om mensen?
Oei! Ik ga geloof ik ff in mn mobiel zetten dat ik even een smsje naar 3333 stuur dan...quote:Op maandag 24 december 2007 20:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Domien | 31 december van 21.00 tot 01.00 uur
Domien Verschuuren moet zijn jaarwisseling eenzaam in het verlaten 3FM-studio doorbrengen?
Ach gut, arme jongen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |