Je ziet ook wel een mooi patroon op de vrijdagavondquote:
Morningquote:Op zondag 23 december 2007 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ongewassen doos van die tai-shishit![]()
.
Held is het inderdaad... daar kan die Schuurspons nog een voorbeeld aan nemenquote:Op zondag 23 december 2007 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet, hij heeft heel de nacht doorgetrokken![]()
.
Het was iets met "rock this town"quote:Op zondag 23 december 2007 11:58 schreef Urquhart het volgende:
Hoe heet dat rock 'n roll plaatje, waar Stenders 20 minuten geleden mee uit z'n bol ging?
quote:Op zondag 23 december 2007 12:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Misschien tot vanmiddag/straks/weet ik veel.
Ik ga even opruimen enzo
Stray Cats - Rock this Townquote:Op zondag 23 december 2007 12:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het was iets met "rock this town"
Dank uquote:Op zondag 23 december 2007 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stray Cats - Rock this Town
http://www.youtube.com/watch?v=hHNuY-nptGo
quote:Op zondag 23 december 2007 12:07 schreef D.Rose het volgende:
Nouja, ff doorbijten, nummer is zo voorbij
Tsja......quote:Op zondag 23 december 2007 12:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Goed dat Coen Swijnenberg Geneve toch zo betrekkelijk snel heeft gehaald. En nog tijd om Den Haag te halen voor maandagmiddag.
Erg moeilijk ook met een rechtstreekse lift van een bekendequote:Op zondag 23 december 2007 12:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Goed dat Coen Swijnenberg Geneve toch zo betrekkelijk snel heeft gehaald. En nog tijd om Den Haag te halen voor maandagmiddag.
Ik heb meegekregen dat de auto nog pech heeft gekregen halverwege Frankrijk. But the whole journey could have been more exciting, i must confess.quote:Op zondag 23 december 2007 12:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg moeilijk ook met een rechtstreekse lift van een bekende.
kunnen ze deur niet gewoon ff openzettenquote:
Zet dan gewoon ff de deur open, zou ik zeggenquote:Op zondag 23 december 2007 12:12 schreef Ambrosius het volgende:
Buiten staan ze te blauwbekken, binnen wordt er een ventilator geïnstalleerd.
Inkopper: Ze kunnen moeilijk buiten een ventilator installeren.quote:Op zondag 23 december 2007 12:12 schreef Ambrosius het volgende:
Buiten staan ze te blauwbekken, binnen wordt er een ventilator geïnstalleerd.
Inderdaad, kansloze kneus, kan iemand morgenmiddag die emmer uit zijn handen trappenquote:Op zondag 23 december 2007 12:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg moeilijk ook met een rechtstreekse lift van een bekende.
quote:
Inderdaad, ik vind die foto van haar op 3FM bij het DJ-overzicht ook niet zo flatteus... ze is in het echt veel mooierquote:Op zondag 23 december 2007 12:30 schreef borisz het volgende:
Had ik al gezegd dat Annemieke er goed uitzag vandaag
Tof!quote:Op zondag 23 december 2007 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
Michiel loopt met een op afstand bestuurbare auto te spelen.
Nou, dat is een flink bos danquote:Op zondag 23 december 2007 12:34 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga met de hond naar de bossen, spreek jullie vanavond wel weer
Hoor je goedquote:Op zondag 23 december 2007 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
Overal die cowbell door, of hoor ik dat verkeerd?
Inderdaad, is ook oefenterrein voor militairen. Dus dat is geen klein gebiedquote:
Dat was een korte wandelingquote:Op zondag 23 december 2007 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
Ja, ik ga al hoorquote:
We hebben al een paar jaar euro's.quote:Op zondag 23 december 2007 12:38 schreef Maurisico het volgende:
Goedemorgen....10.000 gulden vanuit Tilburg hoorde ik net.. goed bezig!
quote:Op zondag 23 december 2007 12:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We hebben al een paar jaar euro's.
quote:Op zondag 23 december 2007 12:38 schreef Maurisico het volgende:
Goedemorgen....10.000 gulden vanuit Tilburg hoorde ik net.. goed bezig!
Overigens: ekodom lijkt verdomd veel op John Belushi zo... [afbeelding]
Wil je voordat ik een fasoenlijke koffie naar binnen heb gewerkt.. begrip hebben voor mijn minder verstandelijke vermogens...quote:Op zondag 23 december 2007 12:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We hebben al een paar jaar euro's.
Ik dacht dat mijn slaap te kort dat produceerde, maar jullie hebben dat ook....quote:Op zondag 23 december 2007 12:35 schreef ChatGirl het volgende:
Neej, denk het niet. Grootste deel is gaan slapen rond 3 uur...quote:Op zondag 23 december 2007 12:40 schreef Piles het volgende:
Die VeilingTV compilatie om 12 uur
Die gaat geknipt worden
Nogmaals de oproep: heeft er iemand nog beelden vanaf 4.00 uur vannacht?
Altijdquote:Op zondag 23 december 2007 12:42 schreef D.Rose het volgende:
Ik ga ook nog maar even boodschappen doen
Gedragen jullie je een beetje?
Heb ik niet gezienquote:Op zondag 23 december 2007 12:40 schreef Piles het volgende:
Die VeilingTV compilatie om 12 uur
Die gaat geknipt worden
Nogmaals de oproep: heeft er iemand nog beelden vanaf 4.00 uur vannacht?
Tussen half 2 en 3 nog boeiende dingen gebeurt danquote:Op zondag 23 december 2007 12:41 schreef Impry het volgende:
[..]
Neej, denk het niet. Grootste deel is gaan slapen rond 3 uur...
quote:Op zondag 23 december 2007 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Gister 18 uur geluisterd, wat moet je ook zonder FOK!
Heb wel alle topics bijgehouden
quote:Op zondag 23 december 2007 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Gister 18 uur geluisterd, wat moet je ook zonder FOK!
Heb wel alle topics bijgehouden
Je moet toch ietsquote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]Je hebt zelfs mijn hattrickaccount volgespamt zag ik net
Geen idee, volgens mij niet.quote:Op zondag 23 december 2007 12:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Tussen half 2 en 3 nog boeiende dingen gebeurt dan
Ik moet eigenlijk etenswaar boodschappen doen, maar ik durf de drukte niet in. Kan daar niet echt goed tegen, die hysterische druktequote:Op zondag 23 december 2007 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Altijd [afbeelding].
Succes in de teringdrukte in de supermarkt [afbeelding].
Vandaag is het rustiger dan morgen waarschijnlijkquote:Op zondag 23 december 2007 12:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk etenswaar boodschappen doen, maar ik durf de drukte niet in. Kan daar niet echt goed tegen, die hysterische drukte
Gemist, waar ging het over....quote:Op zondag 23 december 2007 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je moet toch iets [afbeelding] [afbeelding]
Wel vette dat FOK! zo werd genoemd [afbeelding]
Ja precies, laten we Stevie Ann nog een keer doenquote:Op zondag 23 december 2007 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof we nog niet genoeg herhalingen hebben gezien.
Denk over gisterenavond met de enorme badeendquote:Op zondag 23 december 2007 13:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gemist, waar ging het over....
Bij een van de AH-filialen hier in Maastricht kun je tegenwoordig met de zelfscanner aan de slag. Ideaal. Niet meer in de rij staan. Dat scheelt al heel wat ellende....quote:Op zondag 23 december 2007 12:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk etenswaar boodschappen doen, maar ik durf de drukte niet in. Kan daar niet echt goed tegen, die hysterische drukte
Zijn de supermarkten open dan vandaag?quote:Op zondag 23 december 2007 12:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Vandaag is het rustiger dan morgen waarschijnlijkDus als je moet zou ik nu gaan
Hier alles, inclusief supermarktenquote:Op zondag 23 december 2007 13:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten open dan vandaag?
Nog met die badeendjesquote:Op zondag 23 december 2007 13:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gemist, waar ging het over....
Sommige misschien wel, weet ik niet hoe dat in bijv. de randstad zit. Hier niet in ieder geval voor zover ik weetquote:Op zondag 23 december 2007 13:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
In Helmond is ook alles openquote:Op zondag 23 december 2007 13:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met dank aan The Cock... het sapje is verkeerd gevallenquote:Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef Evertjan het volgende:
veenstra ziet er niet goed uit
Nou....quote:Op zondag 23 december 2007 13:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja precies, laten we Stevie Ann nog een keer doen [afbeelding]
Kosten zijn in ieder geval ± ¤ 18.000,-quote:Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Hm, kun je voor dat bedrag je eigen bruiloft organiseren?
Beterquote:Op zondag 23 december 2007 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Oeps
http://www.youtube.com/watch?v=Kabm2JRcfrQ
Ja, fantastisch hèquote:Op zondag 23 december 2007 13:15 schreef -Hans- het volgende:
Lees met dat seriousrequeststar is gebanned.![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 13:15 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op zondag 23 december 2007 03:45 schreef buzzer het volgende:
seriousrequeststar kloon van gebande
Het boek was beter...
Eindelijk rust in de tentquote:
Oh wisten jullie dat nog niet?quote:Op zondag 23 december 2007 13:15 schreef -Hans- het volgende:
Heb m gister ook nog een keer uit eigen opname bekeken, geweldig iddquote:Op zondag 23 december 2007 13:17 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig filmpje trouwens van Corton ( http://youtube.com/watch?v=L0RqDoHm0GY / Gerard zingt The Young Ones mee )
Erg cool dit idd!quote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef Felixa het volgende:
Pff eindelijk eens een goed nummer van the Simple Minds op de radio, tenminste niet dat vreselijke Don't You Forget About Me... of Alive & Kicking
En ze hebben nog veel mooie nummersquote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef Felixa het volgende:
Pff eindelijk eens een goed nummer van the Simple Minds op de radio, tenminste niet dat vreselijke Don't You Forget About Me... of Alive & Kicking
haha!quote:Op zondag 23 december 2007 13:15 schreef -Hans- het volgende:
Zou purplerose al vooraan staanquote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef Qunix het volgende:
Tis nogal druk daar... speciaal voor die trouwpartij?
"NO ONE NOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOONEE".quote:Op zondag 23 december 2007 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo klem
Zo klem
Ze zit zo klem
Zo klem met haar velletje
quote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh wisten jullie dat nog niet?
Ik zag het al toen ik wou kijken of mijn ban al afgelopen was
Denk dat ik het filmpje nog wel een paar keer zal checken want het is echt goed gedaan. Damn! zelfs de kleinste geluidjes kloppen gewoon, prachtig!quote:Op zondag 23 december 2007 13:19 schreef Piles het volgende:
Heb m gister ook nog een keer uit eigen opname bekeken, geweldig idd![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 13:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
"NO ONE NOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOONEE".
Gelukkig dubbelglas hier.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb de thee voor de zekerheid ff in een oude mok gedaan.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
Kijk je later je huwelijksvideo terug, zie je allemaal SMS-jes in beeld.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou purplerose al vooraan staan [afbeelding]
Nederand 1quote:Op zondag 23 december 2007 13:29 schreef MariaMena het volgende:
Die stream hapert hier de hele tijd ...hmmm
quote:Op zondag 23 december 2007 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
Kijk je later je huwelijksvideo terug, zie je allemaal SMS-jes in beeld.
"We hebben het veilig gedaan"quote:Op zondag 23 december 2007 13:32 schreef Ambrosius het volgende:
Die ring is wel erg groot.
En die andere te klein.
* Roel_Jewel een tissue toewerpt.quote:Op zondag 23 december 2007 13:32 schreef cosmick het volgende:
De tranen biggelen over mijn wangen.![]()
.
Emo tv.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel een tissue toewerpt.
Slakkenhuis zei 'ie hoor, hij weet wel wat slak in het Frans, Spaans en Vlaams is.quote:
Mijn god wat een prutsers! had wel gedacht dat het niet makkelijk zou worden maar dit slaat alles.quote:
My bad.quote:Op zondag 23 december 2007 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Slakkenhuis zei 'ie hoor, hij weet wel wat slak in het Frans, Spaans en Vlaams is.
Ah, mijn bad is volgelopenquote:Op zondag 23 december 2007 13:37 schreef -Hans- het volgende:
Power of Love !!!!!!!!!!!!!!!
PRACHTPLAAT !!!!!!!!!
quote:Op zondag 23 december 2007 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, die cos komt alweeeer aan z'n trekken vandaag. * Roel_Jewel jaloers is
quote:Op zondag 23 december 2007 13:37 schreef -Hans- het volgende:
Power of Love !!!!!!!!!!!!!!!
PRACHTPLAAT !!!!!!!!!
![]()
Dat dus...quote:Op zondag 23 december 2007 13:37 schreef TheVulture het volgende:
THE POOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEERRRR OF LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEE![]()
Tof jaquote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef MariaMena het volgende:
Heeft iemand nog een screen van die taart met die koppen?
Ik heb wel even tijd hoor!quote:Op zondag 23 december 2007 13:39 schreef N.icka het volgende:
nou wil ik ook trouwen
Je hallucineertquote:Op zondag 23 december 2007 13:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb wel even tijd hoor!
He de jocks eten
quote:Op zondag 23 december 2007 13:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb wel even tijd hoor!
He de jocks eten
't Is ook eigenlijk wel een beetje erg evil van de productie, om een taart in het huis te zetten...quote:Op zondag 23 december 2007 13:39 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom kijkt met lede ogen aan hoe de heerlijke taart wordt aangesneden.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:41 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! ze eten een stukje taart volgens mij maar dat zal wel zwaar vallen op een lege maag.
quote:
Nee hoor, ze staan met een leeg schoteltje.quote:Op zondag 23 december 2007 13:41 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! ze eten een stukje taart volgens mij maar dat zal wel zwaar vallen op een lege maag.
't leek net echt johquote:Op zondag 23 december 2007 13:43 schreef Sirolf het volgende:
Nee hoor, ze staan met een leeg schoteltje.
En vlak ook Henk Westbroek, Josee, Blom Tomberg, Bert, enz, enz. niet uit!quote:Op zondag 23 december 2007 13:45 schreef MadSteven het volgende:
Knap, hè? Gerard kan faken dat 'ie zingt, dat 'ie eet en dat 'ie drumt. Of kon 'ie dat laatste nou echt?
Ik geloof dat-ie nog wel behoorlijk maat kan houden.quote:Op zondag 23 december 2007 13:45 schreef MadSteven het volgende:
Knap, hè? Gerard kan faken dat 'ie zingt, dat 'ie eet en dat 'ie drumt. Of kon 'ie dat laatste nou echt?
Sowieso, hij drumt zo ongeveer op alle muziek mee met z'n handen op de tafel.quote:Op zondag 23 december 2007 13:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof dat-ie nog wel behoorlijk maat kan houden.
Martin Gaus hoorde ik gisteren ookquote:Op zondag 23 december 2007 13:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vlak ook Henk Westbroek, Josee, Blom Tomberg, Bert, enz, enz. niet uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |