Ik heb wel even tijd hoor!quote:Op zondag 23 december 2007 13:39 schreef N.icka het volgende:
nou wil ik ook trouwen
Je hallucineertquote:Op zondag 23 december 2007 13:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb wel even tijd hoor!
He de jocks eten
quote:Op zondag 23 december 2007 13:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb wel even tijd hoor!
He de jocks eten
't Is ook eigenlijk wel een beetje erg evil van de productie, om een taart in het huis te zetten...quote:Op zondag 23 december 2007 13:39 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom kijkt met lede ogen aan hoe de heerlijke taart wordt aangesneden.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:41 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! ze eten een stukje taart volgens mij maar dat zal wel zwaar vallen op een lege maag.
quote:
Nee hoor, ze staan met een leeg schoteltje.quote:Op zondag 23 december 2007 13:41 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! ze eten een stukje taart volgens mij maar dat zal wel zwaar vallen op een lege maag.
't leek net echt johquote:Op zondag 23 december 2007 13:43 schreef Sirolf het volgende:
Nee hoor, ze staan met een leeg schoteltje.
En vlak ook Henk Westbroek, Josee, Blom Tomberg, Bert, enz, enz. niet uit!quote:Op zondag 23 december 2007 13:45 schreef MadSteven het volgende:
Knap, hè? Gerard kan faken dat 'ie zingt, dat 'ie eet en dat 'ie drumt. Of kon 'ie dat laatste nou echt?
Ik geloof dat-ie nog wel behoorlijk maat kan houden.quote:Op zondag 23 december 2007 13:45 schreef MadSteven het volgende:
Knap, hè? Gerard kan faken dat 'ie zingt, dat 'ie eet en dat 'ie drumt. Of kon 'ie dat laatste nou echt?
Sowieso, hij drumt zo ongeveer op alle muziek mee met z'n handen op de tafel.quote:Op zondag 23 december 2007 13:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof dat-ie nog wel behoorlijk maat kan houden.
Martin Gaus hoorde ik gisteren ookquote:Op zondag 23 december 2007 13:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vlak ook Henk Westbroek, Josee, Blom Tomberg, Bert, enz, enz. niet uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |