quote:Op zondag 23 december 2007 13:18 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh wisten jullie dat nog niet?
Ik zag het al toen ik wou kijken of mijn ban al afgelopen was
Denk dat ik het filmpje nog wel een paar keer zal checken want het is echt goed gedaan. Damn! zelfs de kleinste geluidjes kloppen gewoon, prachtig!quote:Op zondag 23 december 2007 13:19 schreef Piles het volgende:
Heb m gister ook nog een keer uit eigen opname bekeken, geweldig idd![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 13:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
"NO ONE NOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOONEE".
Gelukkig dubbelglas hier.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik heb de thee voor de zekerheid ff in een oude mok gedaan.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
Kijk je later je huwelijksvideo terug, zie je allemaal SMS-jes in beeld.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou purplerose al vooraan staan [afbeelding]
Nederand 1quote:Op zondag 23 december 2007 13:29 schreef MariaMena het volgende:
Die stream hapert hier de hele tijd ...hmmm
quote:Op zondag 23 december 2007 13:28 schreef Ambrosius het volgende:
Kijk je later je huwelijksvideo terug, zie je allemaal SMS-jes in beeld.
"We hebben het veilig gedaan"quote:Op zondag 23 december 2007 13:32 schreef Ambrosius het volgende:
Die ring is wel erg groot.
En die andere te klein.
* Roel_Jewel een tissue toewerpt.quote:Op zondag 23 december 2007 13:32 schreef cosmick het volgende:
De tranen biggelen over mijn wangen.![]()
.
Emo tv.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel een tissue toewerpt.
Slakkenhuis zei 'ie hoor, hij weet wel wat slak in het Frans, Spaans en Vlaams is.quote:
Mijn god wat een prutsers! had wel gedacht dat het niet makkelijk zou worden maar dit slaat alles.quote:
My bad.quote:Op zondag 23 december 2007 13:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Slakkenhuis zei 'ie hoor, hij weet wel wat slak in het Frans, Spaans en Vlaams is.
Ah, mijn bad is volgelopenquote:Op zondag 23 december 2007 13:37 schreef -Hans- het volgende:
Power of Love !!!!!!!!!!!!!!!
PRACHTPLAAT !!!!!!!!!
quote:Op zondag 23 december 2007 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, die cos komt alweeeer aan z'n trekken vandaag. * Roel_Jewel jaloers is
quote:Op zondag 23 december 2007 13:37 schreef -Hans- het volgende:
Power of Love !!!!!!!!!!!!!!!
PRACHTPLAAT !!!!!!!!!
![]()
Dat dus...quote:Op zondag 23 december 2007 13:37 schreef TheVulture het volgende:
THE POOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEERRRR OF LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEE![]()
Tof jaquote:Op zondag 23 december 2007 13:38 schreef MariaMena het volgende:
Heeft iemand nog een screen van die taart met die koppen?
Ik heb wel even tijd hoor!quote:Op zondag 23 december 2007 13:39 schreef N.icka het volgende:
nou wil ik ook trouwen
Je hallucineertquote:Op zondag 23 december 2007 13:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb wel even tijd hoor!
He de jocks eten
quote:Op zondag 23 december 2007 13:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb wel even tijd hoor!
He de jocks eten
't Is ook eigenlijk wel een beetje erg evil van de productie, om een taart in het huis te zetten...quote:Op zondag 23 december 2007 13:39 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom kijkt met lede ogen aan hoe de heerlijke taart wordt aangesneden.
quote:Op zondag 23 december 2007 13:41 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! ze eten een stukje taart volgens mij maar dat zal wel zwaar vallen op een lege maag.
quote:
Nee hoor, ze staan met een leeg schoteltje.quote:Op zondag 23 december 2007 13:41 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! ze eten een stukje taart volgens mij maar dat zal wel zwaar vallen op een lege maag.
't leek net echt johquote:Op zondag 23 december 2007 13:43 schreef Sirolf het volgende:
Nee hoor, ze staan met een leeg schoteltje.
En vlak ook Henk Westbroek, Josee, Blom Tomberg, Bert, enz, enz. niet uit!quote:Op zondag 23 december 2007 13:45 schreef MadSteven het volgende:
Knap, hè? Gerard kan faken dat 'ie zingt, dat 'ie eet en dat 'ie drumt. Of kon 'ie dat laatste nou echt?
Ik geloof dat-ie nog wel behoorlijk maat kan houden.quote:Op zondag 23 december 2007 13:45 schreef MadSteven het volgende:
Knap, hè? Gerard kan faken dat 'ie zingt, dat 'ie eet en dat 'ie drumt. Of kon 'ie dat laatste nou echt?
Sowieso, hij drumt zo ongeveer op alle muziek mee met z'n handen op de tafel.quote:Op zondag 23 december 2007 13:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof dat-ie nog wel behoorlijk maat kan houden.
Martin Gaus hoorde ik gisteren ookquote:Op zondag 23 december 2007 13:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En vlak ook Henk Westbroek, Josee, Blom Tomberg, Bert, enz, enz. niet uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |