Bij een van de AH-filialen hier in Maastricht kun je tegenwoordig met de zelfscanner aan de slag. Ideaal. Niet meer in de rij staan. Dat scheelt al heel wat ellende....quote:Op zondag 23 december 2007 12:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk etenswaar boodschappen doen, maar ik durf de drukte niet in. Kan daar niet echt goed tegen, die hysterische drukte
Zijn de supermarkten open dan vandaag?quote:Op zondag 23 december 2007 12:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Vandaag is het rustiger dan morgen waarschijnlijkDus als je moet zou ik nu gaan
Hier alles, inclusief supermarktenquote:Op zondag 23 december 2007 13:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten open dan vandaag?
Nog met die badeendjesquote:Op zondag 23 december 2007 13:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gemist, waar ging het over....
Sommige misschien wel, weet ik niet hoe dat in bijv. de randstad zit. Hier niet in ieder geval voor zover ik weetquote:Op zondag 23 december 2007 13:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
In Helmond is ook alles openquote:Op zondag 23 december 2007 13:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met dank aan The Cock... het sapje is verkeerd gevallenquote:Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef Evertjan het volgende:
veenstra ziet er niet goed uit
Nou....quote:Op zondag 23 december 2007 13:01 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja precies, laten we Stevie Ann nog een keer doen [afbeelding]
Kosten zijn in ieder geval ± ¤ 18.000,-quote:Op zondag 23 december 2007 13:09 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Hm, kun je voor dat bedrag je eigen bruiloft organiseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |