Altijdquote:Op zondag 23 december 2007 12:42 schreef D.Rose het volgende:
Ik ga ook nog maar even boodschappen doen
Gedragen jullie je een beetje?
Heb ik niet gezienquote:Op zondag 23 december 2007 12:40 schreef Piles het volgende:
Die VeilingTV compilatie om 12 uur
Die gaat geknipt worden
Nogmaals de oproep: heeft er iemand nog beelden vanaf 4.00 uur vannacht?
Tussen half 2 en 3 nog boeiende dingen gebeurt danquote:Op zondag 23 december 2007 12:41 schreef Impry het volgende:
[..]
Neej, denk het niet. Grootste deel is gaan slapen rond 3 uur...
quote:Op zondag 23 december 2007 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Gister 18 uur geluisterd, wat moet je ook zonder FOK!
Heb wel alle topics bijgehouden
quote:Op zondag 23 december 2007 12:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Daar ben ik weer![]()
Gister 18 uur geluisterd, wat moet je ook zonder FOK!
Heb wel alle topics bijgehouden
Je moet toch ietsquote:Op zondag 23 december 2007 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]Je hebt zelfs mijn hattrickaccount volgespamt zag ik net
Geen idee, volgens mij niet.quote:Op zondag 23 december 2007 12:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Tussen half 2 en 3 nog boeiende dingen gebeurt dan
Ik moet eigenlijk etenswaar boodschappen doen, maar ik durf de drukte niet in. Kan daar niet echt goed tegen, die hysterische druktequote:Op zondag 23 december 2007 12:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Altijd [afbeelding].
Succes in de teringdrukte in de supermarkt [afbeelding].
Vandaag is het rustiger dan morgen waarschijnlijkquote:Op zondag 23 december 2007 12:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk etenswaar boodschappen doen, maar ik durf de drukte niet in. Kan daar niet echt goed tegen, die hysterische drukte
Gemist, waar ging het over....quote:Op zondag 23 december 2007 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je moet toch iets [afbeelding] [afbeelding]
Wel vette dat FOK! zo werd genoemd [afbeelding]
Ja precies, laten we Stevie Ann nog een keer doenquote:Op zondag 23 december 2007 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof we nog niet genoeg herhalingen hebben gezien.
Denk over gisterenavond met de enorme badeendquote:Op zondag 23 december 2007 13:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gemist, waar ging het over....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |