Je ziet ook wel een mooi patroon op de vrijdagavondquote:
Morningquote:Op zondag 23 december 2007 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ongewassen doos van die tai-shishit![]()
.
Held is het inderdaad... daar kan die Schuurspons nog een voorbeeld aan nemenquote:Op zondag 23 december 2007 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet, hij heeft heel de nacht doorgetrokken![]()
.
Het was iets met "rock this town"quote:Op zondag 23 december 2007 11:58 schreef Urquhart het volgende:
Hoe heet dat rock 'n roll plaatje, waar Stenders 20 minuten geleden mee uit z'n bol ging?
quote:Op zondag 23 december 2007 12:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Misschien tot vanmiddag/straks/weet ik veel.
Ik ga even opruimen enzo
Stray Cats - Rock this Townquote:Op zondag 23 december 2007 12:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het was iets met "rock this town"
Dank uquote:Op zondag 23 december 2007 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stray Cats - Rock this Town
http://www.youtube.com/watch?v=hHNuY-nptGo
quote:Op zondag 23 december 2007 12:07 schreef D.Rose het volgende:
Nouja, ff doorbijten, nummer is zo voorbij
Tsja......quote:Op zondag 23 december 2007 12:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Goed dat Coen Swijnenberg Geneve toch zo betrekkelijk snel heeft gehaald. En nog tijd om Den Haag te halen voor maandagmiddag.
Erg moeilijk ook met een rechtstreekse lift van een bekendequote:Op zondag 23 december 2007 12:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Goed dat Coen Swijnenberg Geneve toch zo betrekkelijk snel heeft gehaald. En nog tijd om Den Haag te halen voor maandagmiddag.
Ik heb meegekregen dat de auto nog pech heeft gekregen halverwege Frankrijk. But the whole journey could have been more exciting, i must confess.quote:Op zondag 23 december 2007 12:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg moeilijk ook met een rechtstreekse lift van een bekende.
kunnen ze deur niet gewoon ff openzettenquote:
Zet dan gewoon ff de deur open, zou ik zeggenquote:Op zondag 23 december 2007 12:12 schreef Ambrosius het volgende:
Buiten staan ze te blauwbekken, binnen wordt er een ventilator geïnstalleerd.
Inkopper: Ze kunnen moeilijk buiten een ventilator installeren.quote:Op zondag 23 december 2007 12:12 schreef Ambrosius het volgende:
Buiten staan ze te blauwbekken, binnen wordt er een ventilator geïnstalleerd.
Inderdaad, kansloze kneus, kan iemand morgenmiddag die emmer uit zijn handen trappenquote:Op zondag 23 december 2007 12:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg moeilijk ook met een rechtstreekse lift van een bekende.
quote:
Inderdaad, ik vind die foto van haar op 3FM bij het DJ-overzicht ook niet zo flatteus... ze is in het echt veel mooierquote:Op zondag 23 december 2007 12:30 schreef borisz het volgende:
Had ik al gezegd dat Annemieke er goed uitzag vandaag
Tof!quote:Op zondag 23 december 2007 12:32 schreef Ambrosius het volgende:
Michiel loopt met een op afstand bestuurbare auto te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |