Voorbode voor het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:51 schreef -Hans- het volgende:
400 euro![]()
Volgens mij de vrijdagavond/nacht nog nooit zo leuk geweest. Prachtig
Die heeft nog werkelijk NIKS toegevoegdquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:55 schreef purplerose het volgende:
gelukkig gaat birgit zo naar bed, ze loopt al in de pyama
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:55 schreef purplerose het volgende:
wat zei ze?quote:
Hahahquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:57 schreef Impry het volgende:
Mooi ook hoe Gerard richting Birgit herhaalde: "Hoor je die stem?!"
Humberto Tan was beterquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:55 schreef purplerose het volgende:
Laten we het hopen dit is echt geweldig zo.quote:
Tis veels te koud om te fietsenquote:
Aan zn kop te zien is dat al geprobeerdquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:58 schreef DJKoster het volgende:
Gaat dat hondje ook door de brievenbus?
Ik heb michiel geknuffeld en afgelebberd, das veul stoerderderderquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dat zeikwijf kan lekker gaan opscheppen tegen haar ook werkloze vriendinnen dat ze toch maar ff mooi iets tegen Gerard de dj heeft gezegd!
HAHAHA! Ja! Zo is 't maar netquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb michiel geknuffeld en afgelebberd, das veul stoerderderder
dat is het helaas welquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis veels te koud om te fietsen
Nog een uurtje, dan Michielquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
Tot hoe laat gaat ie door?
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Aan zn kop te zien is dat al geprobeerd
Shifts van 4 uur, dus om 2 uur komt Michiel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus ze zitten daar dadelijk alweer zonder stroom, door die reconstructie?
Volgens mij is dit het laatste uurtje van Gerard en dan is het weer Veenstra Veenstra tijd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
Ekstra Freaknacht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het laatste uurtje van Gerard en dan is het weer Veenstra Veenstra tijd.
Stenders 12 uur vrijafquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het laatste uurtje van Gerard en dan is het weer Veenstra Veenstra tijd.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sja, veeeeul geld bieden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef broer het volgende:
Zeg, diehards, doe eens een voorspelling: hoe krijg je op dit moment met de meeste zekerheid je plaat op de radio?
Op het Plein in Den Haag.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef BonJovi het volgende:
waar zit dat glazen huis? en hoe kan ik komen logeren?
Demo van de dag worden (500 euro moet wel lukken)quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef broer het volgende:
Zeg, diehards, doe eens een voorspelling: hoe krijg je op dit moment met de meeste zekerheid je plaat op de radio?
Het zit naast de Arena, en zet lekker een tentje op!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef BonJovi het volgende:
waar zit dat glazen huis? en hoe kan ik komen logeren?
we merken hetquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef Juweel het volgende:
Hallo lieve mensen die vabn leuke muzioek houden!
kerstborrel was l;euk, maar wel veel cocktails, ai!
Ik kwam wel net mooi thuis toen Gerard Wombats als officiele Anthem uitriep, daar word ik wel blij van
Naakt voor de microfoon komen met het verzoekje gebodypaint op je lijf. En wat doneren natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef broer het volgende:
Spelfouten als je dronken bentquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef Juweel het volgende:
Hallo lieve mensen die vabn leuke muzioek houden!
kerstborrel was l;euk, maar wel veel cocktails, ai!
Ik kwam wel net mooi thuis toen Gerard Wombats als officiele Anthem uitriep, daar word ik wel blij van
Hè, kut. Dat was nu nét het probleem...quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef cosmick het volgende:
Sja, veeeeul geld bieden.
Ik zou haar buiten zettenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef Tourniquet het volgende:
Birgit is echt een beetje verveeld aan het hangen. Je ziet zo dat ze er niks aan vind.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:05 schreef Juweel het volgende:
[..]
Het zit naast de Arena, en zet lekker een tentje op!
hallo, t'is Bon Joviquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op het Plein in Den Haag.
En logeren is voor normale stervelingen niet mogelijk.
Huisvriend van Gerardquote:
Oké, dank voor de tip. Ik ga aan de slag.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:05 schreef DJKoster het volgende:
Naakt voor de microfoon komen met het verzoekje gebodypaint op je lijf. En wat doneren natuurlijk.
Morhgen schaam ik me vast helemaal kapot!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spelfouten als je dronken bent![]()
We zetten ze op t-shirtsquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:08 schreef Juweel het volgende:
[..]
Morhgen schaam ik me vast helemaal kapot!
NU NIET!
ga nou niet echt naar de arena, ook al ben je ajacied, dat gin ik je nou ook niet met deze kou!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
De eindregisseur die zelf een plaatje aan laat vragen door een gast...
ach hoort erbijquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:08 schreef Juweel het volgende:
[..]
NU NIET!
Nee die Leon Polmanquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef borisz het volgende:
Spinvis ?
Dan ben je als gewone donerende sterveling inderdaad wel érg kansloos.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
De eindregisseur die zelf een plaatje aan laat vragen door een gast...
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:08 schreef Juweel het volgende:
[..]
NU NIET!
Da's bij jou toch een constante "state of mind"?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
ach hoort erbij
ik ben zo stoned als een garnaal
*knuppel in hoenderhok gooit*quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef seriousrequeststar het volgende:
het schema is geheel stenders proof
alleen tiefus duur. 30 euro voor een tshirtquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben echt leuke shirts daar![]()
http://www.nooitmeerwassen.nl/
Wat een nostalgisch liedje
Ja, en dat moet natuurlijk ook elke keer gemeld wordenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's bij jou toch een constante "state of mind"?
Stenders heeft vorige nacht doorgehaald en vandaag ook al zijn 8 uur gemaakt...quote:
euhhhquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's bij jou toch een constante "state of mind"?
quote:
uuhhm, dan zal ik morgen dus wakker worden met Gerard en Stenders op de radio.quote:Al zal Gerard wel meteen naar bed toe gaan, die moet om 6 uur weer fris en fruitig zijn.
tjaquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
alleen tiefus duur. 30 euro voor een tshirt
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
aha! de juiste snaar moet gewoon geraakt wordenquote:
Of ze hebben haar even apart genomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
aha! de juiste snaar moet gewoon geraakt worden
is deze muziek een bad medicine?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:15 schreef BonJovi het volgende:
je kan wel zien dat dit niet echt mijn muziek is
Briljant shirtquote:
te zacht, als je verder dan 5 meter van een speaker staat hoor je al bijna niets meer. Vooral niet aan de kant van de brievenbus / microfoon.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:16 schreef Qunix het volgende:
Hoe hard is het geluid eigenlijk daar?
die gast in het gele shirt komt me bekend voorquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
zacht, iedereen heeft al hints gegevenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:16 schreef Qunix het volgende:
Hoe hard is het geluid eigenlijk daar?
Een van de vele irritante bugs.. Ik heb de laatste tijd heel vaak dat een deel van mijn reactie verdwijnt als ik een smiley plaats, erg irritant (leve ctrl + z).quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:17 schreef djmurcielago het volgende:
Wel vreemd eignelijk, af en toe staat dit topic niet eens in het TVR-forum topiclist. Paar keer f5-en en dan is die er pas weer
Tot morgen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:18 schreef Impry het volgende:
Ik ga in m'n bed weer verder luisteren![]()
Tot morgen allemaal!![]()
Da's juist fun!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze moeten niet zo gaan doen met dat geluidjes maken
Zeker, zekerquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:20 schreef purplerose het volgende:
vind juist de animaties en geluidjes geniaal
Iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:20 schreef purplerose het volgende:
vind juist de animaties en geluidjes geniaal
Ja, lekker spontaanquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:21 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een nikszeggende doos is die Birgit
hoop dat ze idd gauw naar der nest gaatquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:21 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een nikszeggende doos is die Birgit
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:22 schreef dvdfreak het volgende:
kan ik het tegeltje kopen
[ afbeelding ]
Briljantquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:22 schreef dvdfreak het volgende:
kan ik het tegeltje kopen
[ afbeelding ]
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:23 schreef Haunter het volgende:
Dat ventje is van Idols!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:24 schreef Toad het volgende:
Voor de notulen:
Toad heeft 25 euro gedoneerd voor Editors ~ Racing Rats
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:24 schreef Toad het volgende:
Voor de notulen:
Zitten de riemen alwéér vast bij je?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Hoe mooi radio kan zijn is vanavond wel weer duidelijk geworden. GENIETEN geblazen.
Editorsquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:24 schreef Toad het volgende:
Voor de notulen:
zijn niet los geweest vanavondquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zitten de riemen alwéér vast bij je?
Zo'n reply had ik al verwacht. HAHA!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:27 schreef purplerose het volgende:
zijn niet los geweest vanavond
en anders zou die toch van zn stoel vallen met zn dronken droppie hoofd
Ja we hadden toch een actie, dat elk topic waarin één van de drie post een Euro opleverdequote:
hij probeert al die topics na te lezenquote:
quote:I only smoke weed when I need to
And I need to get some rest
I confess, I burnt a hole in the mattress
Yes, yes, it was me, I plead guilty
And on the count of three I pull back the duvet
Make my way to the refrigerator
One dry potato inside, no lie
Not even bread, jam
When the light above my head went bam!
I can't sleep, something's all over me
Greasy, insomnia please release me
And let me dream about making mad love on the heath
Tearing off tights with my teeth
But there's no relief
I'm wide awake in my kitchen
It's dark and I'm lonely
Oh, if I could only get some sleep
Creeky noises make my skin creep
I need to get some sleep
I can't get no sleep....
Vriend!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Nee, nee! Doe het me niet aan! Géén Faithless!
* kraaaak *.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:32 schreef purplerose het volgende:
denk aan het geld boys, denk aan het geld![]()
Dude!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:31 schreef broer het volgende:
Nee, nee! Doe het me niet aan! Géén Faithless!
Veenstra Veenstraquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:32 schreef BonJovi het volgende:
wie is Michiel?
Michiel Veenstra? Weet ik niet, ik kem hem ook niet...quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:32 schreef BonJovi het volgende:
wie is Michiel?
? Nee man, die doet niet meequote:
Ja in zijn shifts kon je mooi gaan slapenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:31 schreef TheVulture het volgende:
Weet je wie ik ineens heel erg mis: Sander L
Maar het is zo'n waardeloze muziek, Hans.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:32 schreef -Hans- het volgende:
Dude!
Ach, het swingt toch wel lekker weg op zo'n zaterdagnacht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef broer het volgende:
Maar het is zo'n waardeloze muziek, Hans.
Het arme schaap heeft zich dan ook helemaal uit de naad gewerkt vanavond... weet je hoe vermoeiend het is om de hele tijd te zittenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef jmac het volgende:
Birgit moet naar bed... too late for her
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het arme schaap heeft zich dan ook helemaal uit de naad gewerkt vanavond... weet je hoe vermoeiend het is om de hele tijd te zitten
Ziet er wel leuk uit inderdaadquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:35 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vind birgit een ontzettend geil ding
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:34 schreef BonJovi het volgende:
hoe komen jullie bij Michiel Veenstra dan? en hoezo doet Giel niet meer mee?
Kom jij onder een steen vandaan Bon? Het is Serious Request met Michiel, Rob en Gerard... Giel zit niet in het huis... die drie maken nonstop radio tot en met maandagavondquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:34 schreef BonJovi het volgende:
hoe komen jullie bij Michiel Veenstra dan? en hoezo doet Giel niet meer mee?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef valing het volgende:
[..]
Ja in zijn shifts kon je mooi gaan slapen
Ze zijn goed bezig idd. Erg goed!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:37 schreef -Hans- het volgende:
Wow! wat een platen vanavond.Reverend & Makers - Heavyweight Champion Of The World
De radio gaat maar aan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:37 schreef -Hans- het volgende:
Wow! wat een platen vanavond.Reverend & Makers - Heavyweight Champion Of The World
Thanksquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kom jij onder een steen vandaan Bon? Het is Serious Request met Michiel, Rob en Gerard... Giel zit niet in het huis... die drie maken nonstop radio tot en met maandagavond
W.A. is een manier aan het bedenken om op een tactvolle manier van zijn mobieltje af te komen..quote:
Die kent (of kende iig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:41 schreef BonJovi het volgende:
ZKH W.A ?
lolquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:42 schreef TheVulture het volgende:
"Birgit verdwijnt naar de gang, je hoort vervolgens rrrrrrrrrrr en je ziet haar tevreden terugkomen"
willem alexanderquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:41 schreef BonJovi het volgende:
ZKH W.A ?
ja manquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:43 schreef BonJovi het volgende:
is dit elk weekend ofzo?
Was het maar waar! In elk geval zal de vrijdagavond met de nieuwe programmeringquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:43 schreef BonJovi het volgende:
is dit elk weekend ofzo?
1x per jaar wordt er serious request in glazenhuis gedaanquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:43 schreef BonJovi het volgende:
is dit elk weekend ofzo?
Nee, normaal alleen door de week.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:43 schreef BonJovi het volgende:
is dit elk weekend ofzo?
tuurlijik, wrijf het er maar in dat ik geen leven hebquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:45 schreef BonJovi het volgende:
ok thanks! ben helaas vaak uit achter de dames dan
Tja, maar jij hebt ons!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:46 schreef purplerose het volgende:
[..]
tuurlijik, wrijf het er maar in dat ik geen leven heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |