Misschien staat er ook nog wel "Cool Bitch" ofzo onderquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:43 schreef liefie_ het volgende:
Jeetje Anne Frank is toch niet voor op een T shirt zeg
Was eigenlijk ook mijn eerste reactie. Via google kan ik zo snel niet iets vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:43 schreef liefie_ het volgende:
whehehehehequote:Op zaterdag 22 december 2007 00:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, zelfs in heldere toestand is dat al een hele uitdaging.![]()
Misschien is het de bijnaam voor haar borsten... Georgina had haar Harry's en Birgit Anne en Frankquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:43 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:45 schreef Cootz het volgende:
Dreams!
eh, wat was de vraag ook alweer?
Hans niet meetellendequote:Op zaterdag 22 december 2007 00:45 schreef liefie_ het volgende:
Mooi er zijn nog weldenkende mensen hier
Frank? Een mannennaam voor een borst? Hoezo dan? Zit er haar op ofzo?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien is het de bijnaam voor haar borsten... Georgina had haar Harry's en Birgit Anne en Frank
Hartstikke live gepijpt! Ge-wel-dige radio was dat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:44 schreef BonJovi het volgende:
Is Giel echt gepijpt hoe kom je eraan
Heej zuiplapquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meligheid slaat toe in dit topic.
maak je er anne en margot vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:47 schreef djmurcielago het volgende:
[..]
Frank? Een mannennaam voor een borst? Hoezo dan? Zit er haar op ofzo?
De gedacht al
komt ie...quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:49 schreef BonJovi het volgende:
lik maar aan me lollie
100% agree, alsjeblieft kraak die plaat helemaal afquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:52 schreef djmurcielago het volgende:
zeikwijf, flikker op met je kutplaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |