Voorbode voor het nieuwe jaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:51 schreef -Hans- het volgende:
400 euro![]()
Volgens mij de vrijdagavond/nacht nog nooit zo leuk geweest. Prachtig
Die heeft nog werkelijk NIKS toegevoegdquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:55 schreef purplerose het volgende:
gelukkig gaat birgit zo naar bed, ze loopt al in de pyama
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:55 schreef purplerose het volgende:
wat zei ze?quote:
Hahahquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:57 schreef Impry het volgende:
Mooi ook hoe Gerard richting Birgit herhaalde: "Hoor je die stem?!"
Humberto Tan was beterquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:55 schreef purplerose het volgende:
Laten we het hopen dit is echt geweldig zo.quote:
Tis veels te koud om te fietsenquote:
Aan zn kop te zien is dat al geprobeerdquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:58 schreef DJKoster het volgende:
Gaat dat hondje ook door de brievenbus?
Ik heb michiel geknuffeld en afgelebberd, das veul stoerderderderquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dat zeikwijf kan lekker gaan opscheppen tegen haar ook werkloze vriendinnen dat ze toch maar ff mooi iets tegen Gerard de dj heeft gezegd!
HAHAHA! Ja! Zo is 't maar netquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb michiel geknuffeld en afgelebberd, das veul stoerderderder
dat is het helaas welquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis veels te koud om te fietsen
Nog een uurtje, dan Michielquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
Tot hoe laat gaat ie door?
quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Aan zn kop te zien is dat al geprobeerd
Shifts van 4 uur, dus om 2 uur komt Michiel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus ze zitten daar dadelijk alweer zonder stroom, door die reconstructie?
Volgens mij is dit het laatste uurtje van Gerard en dan is het weer Veenstra Veenstra tijd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
Ekstra Freaknacht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het laatste uurtje van Gerard en dan is het weer Veenstra Veenstra tijd.
Stenders 12 uur vrijafquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het laatste uurtje van Gerard en dan is het weer Veenstra Veenstra tijd.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sja, veeeeul geld bieden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef broer het volgende:
Zeg, diehards, doe eens een voorspelling: hoe krijg je op dit moment met de meeste zekerheid je plaat op de radio?
Op het Plein in Den Haag.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef BonJovi het volgende:
waar zit dat glazen huis? en hoe kan ik komen logeren?
Demo van de dag worden (500 euro moet wel lukken)quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef broer het volgende:
Zeg, diehards, doe eens een voorspelling: hoe krijg je op dit moment met de meeste zekerheid je plaat op de radio?
Het zit naast de Arena, en zet lekker een tentje op!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef BonJovi het volgende:
waar zit dat glazen huis? en hoe kan ik komen logeren?
we merken hetquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef Juweel het volgende:
Hallo lieve mensen die vabn leuke muzioek houden!
kerstborrel was l;euk, maar wel veel cocktails, ai!
Ik kwam wel net mooi thuis toen Gerard Wombats als officiele Anthem uitriep, daar word ik wel blij van
Naakt voor de microfoon komen met het verzoekje gebodypaint op je lijf. En wat doneren natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef broer het volgende:
Spelfouten als je dronken bentquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef Juweel het volgende:
Hallo lieve mensen die vabn leuke muzioek houden!
kerstborrel was l;euk, maar wel veel cocktails, ai!
Ik kwam wel net mooi thuis toen Gerard Wombats als officiele Anthem uitriep, daar word ik wel blij van
Hè, kut. Dat was nu nét het probleem...quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef cosmick het volgende:
Sja, veeeeul geld bieden.
Ik zou haar buiten zettenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef Tourniquet het volgende:
Birgit is echt een beetje verveeld aan het hangen. Je ziet zo dat ze er niks aan vind.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:05 schreef Juweel het volgende:
[..]
Het zit naast de Arena, en zet lekker een tentje op!
hallo, t'is Bon Joviquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op het Plein in Den Haag.
En logeren is voor normale stervelingen niet mogelijk.
Huisvriend van Gerardquote:
Oké, dank voor de tip. Ik ga aan de slag.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:05 schreef DJKoster het volgende:
Naakt voor de microfoon komen met het verzoekje gebodypaint op je lijf. En wat doneren natuurlijk.
Morhgen schaam ik me vast helemaal kapot!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spelfouten als je dronken bent![]()
We zetten ze op t-shirtsquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:08 schreef Juweel het volgende:
[..]
Morhgen schaam ik me vast helemaal kapot!
NU NIET!
ga nou niet echt naar de arena, ook al ben je ajacied, dat gin ik je nou ook niet met deze kou!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
De eindregisseur die zelf een plaatje aan laat vragen door een gast...
ach hoort erbijquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:08 schreef Juweel het volgende:
[..]
Morhgen schaam ik me vast helemaal kapot!
NU NIET!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |