Nog een uurtje, dan Michielquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:
Tot hoe laat gaat ie door?

quote:

quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Aan zn kop te zien is dat al geprobeerd
 .
.

Shifts van 4 uur, dus om 2 uur komt Michiel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:

quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus ze zitten daar dadelijk alweer zonder stroom, door die reconstructie?

Volgens mij is dit het laatste uurtje van Gerard en dan is het weer Veenstra Veenstra tijd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:00 schreef DJKoster het volgende:

Ekstra Freaknacht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het laatste uurtje van Gerard en dan is het weer Veenstra Veenstra tijd.

Stenders 12 uur vrijafquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het laatste uurtje van Gerard en dan is het weer Veenstra Veenstra tijd.

quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]

Sja, veeeeul geld bieden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef broer het volgende:
Zeg, diehards, doe eens een voorspelling: hoe krijg je op dit moment met de meeste zekerheid je plaat op de radio?

Op het Plein in Den Haag.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef BonJovi het volgende:
waar zit dat glazen huis? en hoe kan ik komen logeren?

Demo van de dag worden (500 euro moet wel lukken)quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef broer het volgende:
Zeg, diehards, doe eens een voorspelling: hoe krijg je op dit moment met de meeste zekerheid je plaat op de radio?

Het zit naast de Arena, en zet lekker een tentje op!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:04 schreef BonJovi het volgende:
waar zit dat glazen huis? en hoe kan ik komen logeren?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |