Nee die Leon Polmanquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef borisz het volgende:
Spinvis ?
Dan ben je als gewone donerende sterveling inderdaad wel érg kansloos.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
De eindregisseur die zelf een plaatje aan laat vragen door een gast...
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:08 schreef Juweel het volgende:
[..]
Morhgen schaam ik me vast helemaal kapot!
NU NIET!
Da's bij jou toch een constante "state of mind"?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
ach hoort erbij
ik ben zo stoned als een garnaal
*knuppel in hoenderhok gooit*quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef seriousrequeststar het volgende:
het schema is geheel stenders proof
alleen tiefus duur. 30 euro voor een tshirtquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben echt leuke shirts daar![]()
http://www.nooitmeerwassen.nl/
Wat een nostalgisch liedje
Ja, en dat moet natuurlijk ook elke keer gemeld wordenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's bij jou toch een constante "state of mind"?
Stenders heeft vorige nacht doorgehaald en vandaag ook al zijn 8 uur gemaakt...quote:
euhhhquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's bij jou toch een constante "state of mind"?
quote:
uuhhm, dan zal ik morgen dus wakker worden met Gerard en Stenders op de radio.quote:Al zal Gerard wel meteen naar bed toe gaan, die moet om 6 uur weer fris en fruitig zijn.
tjaquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
alleen tiefus duur. 30 euro voor een tshirt
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
aha! de juiste snaar moet gewoon geraakt wordenquote:
Of ze hebben haar even apart genomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
aha! de juiste snaar moet gewoon geraakt worden
is deze muziek een bad medicine?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:15 schreef BonJovi het volgende:
je kan wel zien dat dit niet echt mijn muziek is
Briljant shirtquote:
te zacht, als je verder dan 5 meter van een speaker staat hoor je al bijna niets meer. Vooral niet aan de kant van de brievenbus / microfoon.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:16 schreef Qunix het volgende:
Hoe hard is het geluid eigenlijk daar?
die gast in het gele shirt komt me bekend voorquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
zacht, iedereen heeft al hints gegevenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:16 schreef Qunix het volgende:
Hoe hard is het geluid eigenlijk daar?
Een van de vele irritante bugs.. Ik heb de laatste tijd heel vaak dat een deel van mijn reactie verdwijnt als ik een smiley plaats, erg irritant (leve ctrl + z).quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:17 schreef djmurcielago het volgende:
Wel vreemd eignelijk, af en toe staat dit topic niet eens in het TVR-forum topiclist. Paar keer f5-en en dan is die er pas weer
Tot morgen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:18 schreef Impry het volgende:
Ik ga in m'n bed weer verder luisteren![]()
Tot morgen allemaal!![]()
Da's juist fun!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ze moeten niet zo gaan doen met dat geluidjes maken
Zeker, zekerquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:20 schreef purplerose het volgende:
vind juist de animaties en geluidjes geniaal
Iddquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:20 schreef purplerose het volgende:
vind juist de animaties en geluidjes geniaal
Ja, lekker spontaanquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:21 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een nikszeggende doos is die Birgit
hoop dat ze idd gauw naar der nest gaatquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:21 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat een nikszeggende doos is die Birgit
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:22 schreef dvdfreak het volgende:
kan ik het tegeltje kopen
[ afbeelding ]
Briljantquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:22 schreef dvdfreak het volgende:
kan ik het tegeltje kopen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |