Nee die Leon Polmanquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef borisz het volgende:
Spinvis ?
Dan ben je als gewone donerende sterveling inderdaad wel érg kansloos.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
De eindregisseur die zelf een plaatje aan laat vragen door een gast...
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:08 schreef Juweel het volgende:
[..]
Morhgen schaam ik me vast helemaal kapot!
NU NIET!
Da's bij jou toch een constante "state of mind"?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
ach hoort erbij
ik ben zo stoned als een garnaal
*knuppel in hoenderhok gooit*quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:09 schreef seriousrequeststar het volgende:
het schema is geheel stenders proof
alleen tiefus duur. 30 euro voor een tshirtquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben echt leuke shirts daar![]()
http://www.nooitmeerwassen.nl/
Wat een nostalgisch liedje
Ja, en dat moet natuurlijk ook elke keer gemeld wordenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's bij jou toch een constante "state of mind"?
Stenders heeft vorige nacht doorgehaald en vandaag ook al zijn 8 uur gemaakt...quote:
euhhhquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's bij jou toch een constante "state of mind"?
quote:
uuhhm, dan zal ik morgen dus wakker worden met Gerard en Stenders op de radio.quote:Al zal Gerard wel meteen naar bed toe gaan, die moet om 6 uur weer fris en fruitig zijn.
tjaquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
alleen tiefus duur. 30 euro voor een tshirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |